abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 november 2023 @ 10:05:33 #51
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211395409
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:04 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Om op stikstof en migratie te besparen zul je uit de EU moeten stappen. Succes om VVD en BBB zo ver te krijgen.
polderen heet dat he, kletsen tot iedereen ziek is en naar huis wil
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_211395410
quote:
14s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

Ik neem aan dat jij op het Linkse blok hebt gestemd, die willen ook dit soort dingen hè? En dan hebben zij ook nog eens draconische klimaatplannen, wat ook verschrikkelijk veel geld zou gaan kosten. Maar blijkbaar stel je dan deze vragen niet.
De plannen van PvdA-GL zijn gewoon doorgerekend en zeer betaalbaar.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  donderdag 23 november 2023 @ 10:05:47 #53
502341 Rostrup
Je moet sterk zijn.
pi_211395412
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 09:59 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
woningen bouwen en stoppenmet die stikstof bullshit
Als ik het niet zie is het er niet.
Idem klimaatverandering.
Als je niet gewenst bent ga dan weg.
Verlaat hen voordat ze jou verlaten.
  donderdag 23 november 2023 @ 10:06:03 #54
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_211395416
Mooi dat met de komst van extreem-rechts er geen klimaatprobleem meer is. Misschien moeten ze dat ook even tegen de Noordpool en Groenland vertellen?
  donderdag 23 november 2023 @ 10:06:19 #55
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211395419
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:05 schreef Hanca het volgende:

[..]
De plannen van PvdA-GL zijn gewoon doorgerekend en zeer betaalbaar.
mssar dat gaan we dus niet doen, al was het gratis
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_211395421
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:06 schreef mcmlxiv het volgende:
Mooi dat met de komst van extreem-rechts er geen klimaatprobleem meer is. Misschien moeten ze dat ook even tegen de Noordpool en Groenland vertellen?
Mogen we een paar jaar wachten dan hoeven we het tegen niemand daar te vertellen hahaha
  donderdag 23 november 2023 @ 10:06:46 #57
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_211395422
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:01 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
niet afschaffen maar als de eerste kamer zich gedraagt als de tweede kamer dan klopt er iets niet
Het staat letterlijk in het partijprogramma van de PVV.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_211395426
quote:

[..]
Om op stikstof en migratie te besparen zul je uit de EU moeten stappen. Succes om VVD en BBB zo ver te krijgen.
BBB zal ook niet staan te springen om de Eerste Kamer af te schaffen. Van der Plas doet niet anderes dan schermen met het feit dat de BBB zo nodig is, want veel zetels in de Eerste Kamer.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 23 november 2023 @ 10:07:13 #59
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211395427
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:05 schreef Rostrup het volgende:

[..]
Als ik het niet zie is het er niet.
Idem klimaatverandering.
klimaatverandering is weldegelijk een zeer serieus probleem
  donderdag 23 november 2023 @ 10:07:48 #60
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211395436
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het staat letterlijk in het partijprogramma van de PVV.
maar dat komt dus als onderwerp nummer een in de coalitie vergadering van die rest van de 87 zetels
pi_211395439
quote:

[..]
Vreemd, landen als Polen en Hongarije zijn nog altijd lid.

En het merendeel van de EU-landen rapporteren hun stikstofcijfers niet eens aan Brussel.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211395446
quote:
7s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]
BBB zal ook niet staan te springen om de Eerste Kamer af te schaffen. Van der Plas doet niet anderes dan schermen met het feit dat de BBB zo nodig is, want veel zetels in de Eerste Kamer.
Is er überhaupt wel een gekwalificeerde meerderheid voor dit voornemen in beide kamers? Anders is het bij voorbaat kansloos.
pi_211395461
quote:

[..]
Dat lijkt me eigenlijk een prima reden om het wel te doen. Maar ik zie ook een reden om de Eerste Kamer te houden: PVV heeft daar maar 4 zetels.

Geeft wel even aan hoe extreem wispelturig de Nederlandse kiezer is, alsof men in het stemhokje geblinddoekt een vakje aan kruist.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_211395462
quote:
14s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

En het merendeel van de EU-landen rapporteren hun stikstofcijfers niet eens aan Brussel.
Is er nul migratie naar die landen dan? Mogen arbeidsmigranten uit andere EU landen zich daar niet vestigen zonder vergunning? Want dat voornemen staat in het verkiezingsprogramma van de PVV
  donderdag 23 november 2023 @ 10:09:29 #65
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211395464
quote:
14s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

en terecht , grotere bullshit heb je nooit meegemaakt
  donderdag 23 november 2023 @ 10:10:57 #66
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_211395475
quote:

[..]
Het gaat er ook niet zo zeer om dat ze het niet kunnen, het gaat er om dat een partij die de grootste is geworden die dat wil alsmede meer partijpunten heeft waarbij de rechtsstaat zoals we hem kennen wordt afgebroken.

Worden de luchtkastelen niet behaald die beloofd worden, kan er in een volgende verkiezing nog meer de schuld gegeven worden aan anderen, waardoor een partij als de PVV steeds groter wordt, en uiteindelijk op zichzelf een kleine meerderheid kan halen. En dan kunnen dingen wél afgebroken worden.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
  donderdag 23 november 2023 @ 10:11:02 #67
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211395476
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:09 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Is er nul migratie naar die landen dan? Mogen arbeidsmigranten uit andere EU landen zich daar niet vestigen zonder vergunning? Want dat voornemen staat in het verkiezingsprogramma van de PVV
veel van wat de PVV wil komt niet door de eerste coalitievergadering he
  donderdag 23 november 2023 @ 10:11:49 #68
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_211395484
quote:
14s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Op kwesties zoals klimaat, stikstof, kunst & cultuur en migratie valt er echt genoeg te besparen.
[..]
Ik neem aan dat jij op het Linkse blok hebt gestemd, die willen ook dit soort dingen hè? En dan hebben zij ook nog eens draconische klimaatplannen, wat ook verschrikkelijk veel geld zou gaan kosten. Maar blijkbaar stel je dan deze vragen niet.
Je zit fout met je aanname (waar je vervolgens van alles aan ophangt waarop ik zou moeten reageren). Dat overkomt je vaker, maar je lijkt er weinig van te leren.
Huilen dan.
pi_211395502
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het gaat er ook niet zo zeer om dat ze het niet kunnen, het gaat er om dat een partij die de grootste is geworden die dat wil alsmede meer partijpunten heeft waarbij de rechtsstaat zoals we hem kennen wordt afgebroken.

Worden de luchtkastelen niet behaald die beloofd worden, kan er in een volgende verkiezing nog meer de schuld gegeven worden aan anderen, waardoor een partij als de PVV steeds groter wordt, en uiteindelijk op zichzelf een kleine meerderheid kan halen. En dan kunnen dingen wél afgebroken worden.
Eén hoop: Wilders heeft tijdens de verkiezingen aangegeven dat 65 "ook voor hemzelf een mooie pensioenleeftijd is". Valt hij weg, dan knalt die partij denk ik keihard uit elkaar.
pi_211395505
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat een partij in versplinterd Nederland ooit alleen een absolute meerderheid kan halen.
  donderdag 23 november 2023 @ 10:14:48 #71
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_211395534
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:13 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat een partij in versplinterd Nederland ooit alleen een absolute meerderheid kan halen.
maar goed ook
pi_211395538
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:08 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Is er überhaupt wel een gekwalificeerde meerderheid voor dit voornemen in beide kamers? Anders is het bij voorbaat kansloos.
Waarschijnlijk niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_211395594
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:09 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Nul niet, Polen heeft bijvoorbeeld heel veel Oekraïense vluchtelingen opgevangen omdat zie die liever hebben dan mensen van elders. En in het geval van Hongarije is het ook lastig te controleren, want die registreren schijnbaar niet alles.

Maar gezien de demografieën van beide landen heb je in elk geval niet te maken met half Noord-Afrika of het Midden-Oosten dat zich daar komt vestigen. Die landen hebben dan ook geen problemen met het bouwen van een hekwerk langs de grens.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:09 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
en terecht , grotere bullshit heb je nooit meegemaakt
Correct.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  donderdag 23 november 2023 @ 10:20:27 #74
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_211395596
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:08 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Is sowieso een grondwetsaanpassing.
pi_211395611
quote:
14s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nul niet, Polen heeft bijvoorbeeld heel veel Oekraïense vluchtelingen opgevangen omdat zie die liever hebben dan mensen van elders. En in het geval van Hongarije is het ook lastig te controleren, want die registreren schijnbaar niet alles.

Maar gezien de demografieën van beide landen heb je in elk geval niet te maken met half Noord-Afrika of het Midden-Oosten dat zich daar komt vestigen. Die landen hebben dan ook geen problemen met het bouwen van een hekwerk langs de grens.
[..]
Correct.
Dan zijn dat dus geen goede voorbeelden voor wat Wilders wil (asielstop en vergunning voor EU burgers) en wat alleen te bewerkstelligen valt door te vertrekken uit de EU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')