Definitions from Oxford Languages ·quote:Op donderdag 23 november 2023 11:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wilders wordt niet extreem rechts genoemd in dat stuk.
(Overigens is de auteur ban het stuk de zoon van Derk Sauer).
Dit soort uitspraken zijn altijd zo gevaarlijk mbt de glijdende schaal die er bij kan komen kijken. 'Nagenoeg' kan deuren openen die je niet wil in een vrij land.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik ben voor nagenoeg absolute vrijheid van meningsuiting.
Die doen net alsof morgen de tanks door de straten rollen en er razzia’s gaan plaats vinden in de moskee. Wat een emo-figuren.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:24 schreef Kuhn het volgende:
Bij BnnVara zijn alle medewerkers uitgenodigd voor een bijeenkomst ’om elkaar een hart onder de riem te steken’. Dit is gedaan in reactie op de politieke zege van de PVV.
Hahahahahahaha
Want? ik vind dat directe oproepen tot geweld strafbaar moeten blijven. En laster en smaad.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken zijn altijd zo gevaarlijk mbt de glijdende schaal die er bij kan komen kijken. 'Nagenoeg' kan deuren openen die je niet wil in een vrij land.
Begrijpend lezen onderwijs is in ieder geval dramatisch. Wat was je doel met deze reactie?quote:Op donderdag 23 november 2023 11:27 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Je ziet nu pas het verval in de westerse wereld dat al een paar decennia aan de gang is?
Ik zie daar graag je bronnen bij.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is een goed punt dat je maakt, maar inmiddels is het niet meer 10% die stemt op de PVV.
Het wordt wel gevaarlijk. Zo'n Baudet heeft al twee keer tikken gekregen. Goede kans dat het de volgende keer ernstiger is.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het gaat echt in overdrive.
Het mooie is, je merkt nu al aan de discussies en commentaren dat er nog niet eens een begin van een analyse is waarom links al 20 jaar op rij zetels verliest. Nog niet eens een fractie van een begin!
Nou dan weet je al waar het op uitloopt: nog meer drammen, nog meer extremistische wokeclubjes omarmen, nog meer van de pot gerukte klimaatvoorstellen...
En na de volgende verkiezing zijn de druiven op links nog zuurder.
We moeten het ook niet overdrijven inderdaad. Ik vrees alleen wel voor 2 van mijn belangrijkste standpunten en als er een kabinet met partijen als VVD/NSC/BBB komt vrees ik ook voor de woningmarkt. Migratie had ik zelf niet zoveel last van dus stond bij mij net wat lager op de ladder, maar ik begrijp wel dat daar iets meer mee moet gebeuren dan sommige partijen zouden laten gebeuren.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die doen net alsof morgen de tanks door de straten rollen en er razzia’s gaan plaats vinden in de moskee. Wat een emo-figuren.
"Letterlijk het leven van mensen in de waagschaal zet"? Hoe bedoel je dit?quote:Op donderdag 23 november 2023 11:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik reageerde op een post die zei dat mensen op de PVV stemden vanwege hautaine posts op fok. Die mensen, die zich daar door laten beïnvloeden in het kiezen van het landsbestuur van de komende vier jaar. Letterlijk het leven van mensen in de waagschaal zet voor een kortdurende e-penis frustratie, die mensen verdienen alle hoon die ik ze geef en nog veel meer.
Als je je niet aangesproken voelt dan hoef je ook niet te reageren.
Nee Wilders wil de NPO opdoeken dus ze vrezen voor hun baan vermoed ikquote:Op donderdag 23 november 2023 11:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die doen net alsof morgen de tanks door de straten rollen en er razzia’s gaan plaats vinden in de moskee. Wat een emo-figuren.
Ow my, wat een onwijze watjes die zielepieten.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:24 schreef Kuhn het volgende:
Bij BnnVara zijn alle medewerkers uitgenodigd voor een bijeenkomst ’om elkaar een hart onder de riem te steken’. Dit is gedaan in reactie op de politieke zege van de PVV.
Hahahahahahaha
Ooooow bij joop en bnn/vara zullen ze wel een dikke dikke dikke kater hebben die de kater der katers die zij tot nu toe kende in hun leven doet verbloemen tot een klein schattig poesje.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:29 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Ik zie hier dat er een weinig flatteuze foto van Wilders is gebruikt als kop van het artikel 'PVV boekt monsterzege en stort Nederland in het duister'.
https://www.bnnvara.nl/joop
Laten we eerst maar de formatie afwachten denk ik dan.
Dat kan Wilders wel willen maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee Wilders wil de NPO opdoeken dus ze vrezen voor hun baan vermoed ik
Wel zuur man, geen D66-reclamespotjes meer kunnen uitzenden onder het mom van 'documentaire'.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
PVV is geen extreem-rechtse partij.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:36 schreef Nebelwerfer het volgende:
We gaan nu toch hoop ik niet zeggen dat de pvv geen extreem rechtse partij is he?
quote:Op donderdag 23 november 2023 11:24 schreef Kuhn het volgende:
Hahahahahahaha
Continentaal conservatisme is antirationalistisch de Baudetista's zwijmelen bij Herder, Sprengler en de esoterie van Goethe.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:26 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Cultureel rechts is eigenlijk conservatief rechts, ergo pro behoud van dat wat Van Gogh, Rembrandt, de microscoop, wifi, vvmu, nuchterheid, rationalisme, polderen, rechtsstatelijkheid, neorenaissance architectuur etc. heeft voortgebracht dan wel gecultiveerd.
quote:Op donderdag 23 november 2023 11:24 schreef Kuhn het volgende:
Hahahahahahaha
Pepspeech van Matthijs?quote:Op donderdag 23 november 2023 11:24 schreef Kuhn het volgende:
Hahahahahahaha
Dat is een ander soort conservatisme (vandaar ook een eigen omschrijving) dan die van de renaissancevloot waaraan gedacht wordt met het hedendaagse conservativsme, alhoewel ze soms (met enige tegenstrijdigheid) met elkaar flirten.quote:
Veel linkse kiezers willen dat ON verdwijnt. Ze zullen hier dus ongetwijfeld positief in staan.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hm, zit wel wat in inderdaadquote:Op donderdag 23 november 2023 11:40 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dat is een ander soort conservatisme (vandaar ook een eigen omschrijving) dan die van de renaissancevloot waaraan gedacht wordt met het hedendaagse conservativsme, alhoewel ze soms (met enige tegenstrijdigheid) met elkaar flirten.
Volledig eens. Maar dat is geen mening, dat is een oproep tot geweld.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Want? ik vind dat directe oproepen tot geweld strafbaar moeten blijven. En laster en smaad.
Verder mag van mij alles worden gezegd.
Omtzigt wil naar twee zenders.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat kan Wilders wel willen maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren.
Op Twitter zag ik gister een aantal posts van Turken die hun stem hebben gegeven aan de PVV.quote:Op donderdag 23 november 2023 11:40 schreef theunderdog het volgende:
Incest-links weet niet meer waar het te zoeken - Marokkaanse straatschoffies geven geen fuck, of hebben zelfs voor de grap op de PVV gestemd.
Wat. sorry, ik begrijp je niet. Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 23 november 2023 11:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Volledig eens. Maar dat is geen mening, dat is een oproep tot geweld.
'Ik vind dat die wel een kogel door zijn kop mag krijgen', ja officieel is het een mening, met een zware ondertoon. Doe je dit aan de eettafel, is het een mening. Doe je dit als afa aan de Op1 tafel vol met de camera in je bek en is 'die' tjerrie of geert, kan het een oproep zijn.
Het is dan ook zo verrotte moeilijk wat nog een mening is en wat niet kan.
Waar ik op doel bij 'nagenoeg' is dat er een blok moet zijn waar 'nagenoeg' stopt. Anders komt met het verkeerde persoon aan de macht wel erg veel te hangen onder de noemer van 'nagenoeg'. Daar moet je scherp op zijn in het geval van een tolerant land met een grote vvmu als pijler in het fundament van de maatschappij.
Is dat echt? Waar lees je dat?quote:Op donderdag 23 november 2023 11:24 schreef Kuhn het volgende:
Hahahahahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |