abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211396564
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:27 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Wilders wordt niet extreem rechts genoemd in dat stuk.

(Overigens is de auteur ban het stuk de zoon van Derk Sauer).

Definitions from Oxford Languages ·

far right

• the extreme right wing of a political party or group.
• belonging to or representing the views of the extreme right wing of a political party or group.

Wat is het toch dat Engelse termen (opzettelijk) niet begrepen worden? Gisteren bleek 'reptiles' ook al lastig te vatten.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211396576
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ik ben voor nagenoeg absolute vrijheid van meningsuiting.
Dit soort uitspraken zijn altijd zo gevaarlijk mbt de glijdende schaal die er bij kan komen kijken. 'Nagenoeg' kan deuren openen die je niet wil in een vrij land.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 23 november 2023 @ 11:31:40 #243
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_211396591
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:24 schreef Kuhn het volgende:
Bij BnnVara zijn alle medewerkers uitgenodigd voor een bijeenkomst ’om elkaar een hart onder de riem te steken’. Dit is gedaan in reactie op de politieke zege van de PVV.

Hahahahahahaha
Die doen net alsof morgen de tanks door de straten rollen en er razzia’s gaan plaats vinden in de moskee. Wat een emo-figuren.
pi_211396597
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:31 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Dit soort uitspraken zijn altijd zo gevaarlijk mbt de glijdende schaal die er bij kan komen kijken. 'Nagenoeg' kan deuren openen die je niet wil in een vrij land.
Want? ik vind dat directe oproepen tot geweld strafbaar moeten blijven. En laster en smaad.

Verder mag van mij alles worden gezegd.
pi_211396599
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:27 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Je ziet nu pas het verval in de westerse wereld dat al een paar decennia aan de gang is?
Begrijpend lezen onderwijs is in ieder geval dramatisch. Wat was je doel met deze reactie?
pi_211396617
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:07 schreef speknek het volgende:

[..]
Het is een goed punt dat je maakt, maar inmiddels is het niet meer 10% die stemt op de PVV.
Ik zie daar graag je bronnen bij.

Hoe dan ook is pvv een brede partij geworden.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 23 november 2023 @ 11:34:02 #247
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_211396648
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 10:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Het gaat echt in overdrive.

Het mooie is, je merkt nu al aan de discussies en commentaren dat er nog niet eens een begin van een analyse is waarom links al 20 jaar op rij zetels verliest. Nog niet eens een fractie van een begin!

Nou dan weet je al waar het op uitloopt: nog meer drammen, nog meer extremistische wokeclubjes omarmen, nog meer van de pot gerukte klimaatvoorstellen...

En na de volgende verkiezing zijn de druiven op links nog zuurder.
Het wordt wel gevaarlijk. Zo'n Baudet heeft al twee keer tikken gekregen. Goede kans dat het de volgende keer ernstiger is.

En zeker na die speeches van Timmermans en Jetten gisteren.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Redactie Sport donderdag 23 november 2023 @ 11:34:05 #248
274204 crew  Mexicanobakker
pi_211396650
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:31 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Die doen net alsof morgen de tanks door de straten rollen en er razzia’s gaan plaats vinden in de moskee. Wat een emo-figuren.
We moeten het ook niet overdrijven inderdaad. Ik vrees alleen wel voor 2 van mijn belangrijkste standpunten en als er een kabinet met partijen als VVD/NSC/BBB komt vrees ik ook voor de woningmarkt. Migratie had ik zelf niet zoveel last van dus stond bij mij net wat lager op de ladder, maar ik begrijp wel dat daar iets meer mee moet gebeuren dan sommige partijen zouden laten gebeuren.

Voor velen is die migratie wel het breekpunt en dat zijn de mensen die zo reageren. Ik voel daar niet echt iets voor, op die manier.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 23 november 2023 @ 11:34:23 #249
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_211396656
quote:
1s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:26 schreef speknek het volgende:

[..]
Ik reageerde op een post die zei dat mensen op de PVV stemden vanwege hautaine posts op fok. Die mensen, die zich daar door laten beïnvloeden in het kiezen van het landsbestuur van de komende vier jaar. Letterlijk het leven van mensen in de waagschaal zet voor een kortdurende e-penis frustratie, die mensen verdienen alle hoon die ik ze geef en nog veel meer.

Als je je niet aangesproken voelt dan hoef je ook niet te reageren.
"Letterlijk het leven van mensen in de waagschaal zet"? Hoe bedoel je dit?
pi_211396664
https://twitter.com/CorinneEllemeet/status/1727585938270818448

Corinne ziet haar rol als 'mevrouw der betuttelracisme' verdwijnen, als sneeuw voor de zon. Ze had nog zo graag de immigrant willen knuffelen, aaien. Niet als gelijke zien, maar als schattig huisdiertje.
pi_211396665
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:31 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Nee Wilders wil de NPO opdoeken dus ze vrezen voor hun baan vermoed ik
pi_211396666
quote:
Bij BnnVara zijn alle medewerkers uitgenodigd voor een bijeenkomst ’om elkaar een hart onder de riem te steken’. Dit is gedaan in reactie op de politieke zege van de PVV.

Hahahahahahaha
Ow my, wat een onwijze watjes die zielepieten.

Democratie moet je alleen accepteren natuurlijk zolang je aan de goede plaats zit van de uitslag.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:29 schreef rutger05 het volgende:

[..]
Ik zie hier dat er een weinig flatteuze foto van Wilders is gebruikt als kop van het artikel 'PVV boekt monsterzege en stort Nederland in het duister'.

https://www.bnnvara.nl/joop

Laten we eerst maar de formatie afwachten denk ik dan.
Ooooow bij joop en bnn/vara zullen ze wel een dikke dikke dikke kater hebben die de kater der katers die zij tot nu toe kende in hun leven doet verbloemen tot een klein schattig poesje.

En het zij ze gegund. Voor even.
1947-2016
  donderdag 23 november 2023 @ 11:35:47 #253
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_211396680
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:34 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Dat kan Wilders wel willen maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren.
pi_211396687
quote:

[..]
Wel zuur man, geen D66-reclamespotjes meer kunnen uitzenden onder het mom van 'documentaire'.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211396688
We gaan nu toch hoop ik niet zeggen dat de pvv geen extreem rechtse partij is he?
pi_211396698
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:36 schreef Nebelwerfer het volgende:
We gaan nu toch hoop ik niet zeggen dat de pvv geen extreem rechtse partij is he?
PVV is geen extreem-rechtse partij.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 november 2023 @ 11:37:09 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211396700
quote:

Hahahahahahaha
:D _O- :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 23 november 2023 @ 11:37:16 #258
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211396703
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:26 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Cultureel rechts is eigenlijk conservatief rechts, ergo pro behoud van dat wat Van Gogh, Rembrandt, de microscoop, wifi, vvmu, nuchterheid, rationalisme, polderen, rechtsstatelijkheid, neorenaissance architectuur etc. heeft voortgebracht dan wel gecultiveerd.
Continentaal conservatisme is antirationalistisch de Baudetista's zwijmelen bij Herder, Sprengler en de esoterie van Goethe.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_211396713
quote:

Hahahahahahaha
_O- :')
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_211396735
quote:

Hahahahahahaha
Pepspeech van Matthijs?
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_211396748
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:37 schreef -XOR- het volgende:
Continentaal conservatisme
Dat is een ander soort conservatisme (vandaar ook een eigen omschrijving) dan die van de renaissancevloot waaraan gedacht wordt met het hedendaagse conservativsme, alhoewel ze soms (met enige tegenstrijdigheid) met elkaar flirten.
pi_211396751
Incest-links weet niet meer waar het te zoeken - Marokkaanse straatschoffies geven geen fuck, of hebben zelfs voor de grap op de PVV gestemd.
  donderdag 23 november 2023 @ 11:41:49 #263
182233 thedeedster
pi_211396766
quote:

[..]
Veel linkse kiezers willen dat ON verdwijnt. Ze zullen hier dus ongetwijfeld positief in staan.

Al verwacht ik eerder dat dan zoiets als JOOP gaat verdwijnen. ;)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 23 november 2023 @ 11:41:52 #264
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211396767
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:40 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Dat is een ander soort conservatisme (vandaar ook een eigen omschrijving) dan die van de renaissancevloot waaraan gedacht wordt met het hedendaagse conservativsme, alhoewel ze soms (met enige tegenstrijdigheid) met elkaar flirten.
Hm, zit wel wat in inderdaad
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  donderdag 23 november 2023 @ 11:41:54 #265
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_211396768
quote:
6s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:39 schreef nostra het volgende:

[..]
Pepspeech van Matthijs?
The horror
pi_211396770
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Want? ik vind dat directe oproepen tot geweld strafbaar moeten blijven. En laster en smaad.

Verder mag van mij alles worden gezegd.
Volledig eens. Maar dat is geen mening, dat is een oproep tot geweld.
'Ik vind dat die wel een kogel door zijn kop mag krijgen', ja officieel is het een mening, met een zware ondertoon. Doe je dit aan de eettafel, is het een mening. Doe je dit als afa aan de Op1 tafel vol met de camera in je bek en is 'die' tjerrie of geert, kan het een oproep zijn.

Het is dan ook zo verrotte moeilijk wat nog een mening is en wat niet kan.

Waar ik op doel bij 'nagenoeg' is dat er een blok moet zijn waar 'nagenoeg' stopt. Anders komt met het verkeerde persoon aan de macht wel erg veel te hangen onder de noemer van 'nagenoeg'. Daar moet je scherp op zijn in het geval van een tolerant land met een grote vvmu als pijler in het fundament van de maatschappij.
1947-2016
  donderdag 23 november 2023 @ 11:43:22 #267
182233 thedeedster
pi_211396792
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:35 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Dat kan Wilders wel willen maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren.
Omtzigt wil naar twee zenders.

https://www.spreekbuis.nl(...)ee-publieke-zenders/
pi_211396802
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:40 schreef theunderdog het volgende:
Incest-links weet niet meer waar het te zoeken - Marokkaanse straatschoffies geven geen fuck, of hebben zelfs voor de grap op de PVV gestemd.
Op Twitter zag ik gister een aantal posts van Turken die hun stem hebben gegeven aan de PVV.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_211396805
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2023 11:42 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Volledig eens. Maar dat is geen mening, dat is een oproep tot geweld.
'Ik vind dat die wel een kogel door zijn kop mag krijgen', ja officieel is het een mening, met een zware ondertoon. Doe je dit aan de eettafel, is het een mening. Doe je dit als afa aan de Op1 tafel vol met de camera in je bek en is 'die' tjerrie of geert, kan het een oproep zijn.

Het is dan ook zo verrotte moeilijk wat nog een mening is en wat niet kan.

Waar ik op doel bij 'nagenoeg' is dat er een blok moet zijn waar 'nagenoeg' stopt. Anders komt met het verkeerde persoon aan de macht wel erg veel te hangen onder de noemer van 'nagenoeg'. Daar moet je scherp op zijn in het geval van een tolerant land met een grote vvmu als pijler in het fundament van de maatschappij.
Wat. sorry, ik begrijp je niet. Waar gaat dit over?
pi_211396812
quote:

Hahahahahahaha
Is dat echt? Waar lees je dat?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')