Ik ben juist bang dat er niets gaat gebeuren.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is sowieso niet iets om bang voor te zijn, maar er zal gewoon vrijwel niets gebeuren.
Mwah, een klein beetje wel laten we wel wezen.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:37 schreef ashardalan het volgende:
Uhm, Fransie... Greet sluit juist niet Nederlanders uit...
Dat gaat de VVD echt niet doen, dat kost ze de rest van de achterban. De VVD moet gewoon op de bagagedrager gaan zitten bij PVV, NSC en BBB en de clusterfuck laten gebeuren.quote:
Juist!quote:Op woensdag 22 november 2023 22:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben op eens niet meer bang voor GL-D66-VVD-NSC
Idd lekker makkelijk praten altijd dan.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:37 schreef KlapMongeaul het volgende:
Frans Timmermans die over armoede begint en zelf 15k wachtgeld per maand vangt![]()
![]()
Dan moet hij ook wel heel ver kunnen springenquote:Op woensdag 22 november 2023 22:37 schreef Japepk het volgende:
''Nou, dat klinkt niet als iemand die over zijn schaduw heen aan het springen is'
Dan mag geen enkele politicus het meer over armoede hebben, beetje vreemd.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:37 schreef KlapMongeaul het volgende:
Frans Timmermans die over armoede begint en zelf 15k wachtgeld per maand vangt![]()
![]()
Bii het gebler met overslaande stem van vette Frans moest ik sterk aan AH denken.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:35 schreef 3rr0r het volgende:
Wat een geframe, alsof Hitler net aan de macht is gekomen
In ieder geval niet met zo'n dramatische ondertoon.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoe moet hij dan wel reageren?
Hoeveel heeft SP eigenlijk nu? (Ben dat uit het oog verloren.)quote:
kijk dat publiek met dat boe-geroep. Wees gewoon geen slechte verliezer en feliciteer de ander gewoon. zo moeilijk is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hoe moet hij dan wel reageren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |