Ik denk toch eerder BBB dan D66. 1) omdat VVD niet met 3 linkse partijen wil. 2) EK zetels. BBB heeft er 10 meer dan D66.quote:
Exact, maar hij maakt het ook moeilijker om met de PVV in zee te gaan.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:35 schreef Claudia_x het volgende:
Timmermans maakt het met deze speech nóg moeilijker voor de VVD om in een coalitie met PvdA/GroenLinks te stappen.
Nouja, dat is Geert alleen al in zijn eigen partij.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:36 schreef Deatheyee het volgende:
Mijn god, die Timmermans doet alsof een of andere dictator heeft gewonnen in Nederland. Van het padje af die vent.
Zoals toen over MH17?quote:Op woensdag 22 november 2023 22:37 schreef Slobeend het volgende:
Beste speech by far deze avond. Iets teveel pathos maar oke.
Het is sowieso niet iets om bang voor te zijn, maar er zal gewoon vrijwel niets gebeuren.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben op eens niet meer bang voor GL-D66-VVD-NSC
You get a flex contract and you and youquote:Op woensdag 22 november 2023 22:37 schreef TweedeKlum het volgende:
Tegen de armoede, ja we zijn Rutte2 nog niet vergeten.![]()
![]()
Hoe moet hij dan wel reageren?quote:Op woensdag 22 november 2023 22:37 schreef RamboDirk het volgende:
Genant leiderschap getoond door de GL/PVDA. Wat een slechte verliezers.
Ik ben juist bang dat er niets gaat gebeuren.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:38 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het is sowieso niet iets om bang voor te zijn, maar er zal gewoon vrijwel niets gebeuren.
Mwah, een klein beetje wel laten we wel wezen.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:37 schreef ashardalan het volgende:
Uhm, Fransie... Greet sluit juist niet Nederlanders uit...
Dat gaat de VVD echt niet doen, dat kost ze de rest van de achterban. De VVD moet gewoon op de bagagedrager gaan zitten bij PVV, NSC en BBB en de clusterfuck laten gebeuren.quote:
Juist!quote:Op woensdag 22 november 2023 22:37 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben op eens niet meer bang voor GL-D66-VVD-NSC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |