BBB erbij voor een goede Eerste Kamermeerderheidquote:Op woensdag 22 november 2023 22:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
PVV/VVD/NSC lijkt me done deal. Al zal de VVD nog wel een hele show opvoeren waarmee ze willen laten zien dat ze heel fatsoenlijk zijn.
Als PVV de 2de of 3de grootste werd van dit spel was het appeltje eitje, nu heb ik het idee dat Geert gaat zeggen "krijg allemaal de cholera ik ben de grooste ik laat helemaal niks vallen, lol."quote:Op woensdag 22 november 2023 22:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
PVV/VVD/NSC lijkt me done deal. Al zal de VVD nog wel een hele show opvoeren waarmee ze willen laten zien dat ze heel fatsoenlijk zijn.
Die heb je dan nog steeds niet, maar wel een stuk beter dan zonder jaquote:Op woensdag 22 november 2023 22:13 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
BBB erbij voor een goede Eerste Kamermeerderheid
Die stemmen toch wel mee met bruinrechts.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:13 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
BBB erbij voor een goede Eerste Kamermeerderheid
Weggewaaid?quote:Op woensdag 22 november 2023 22:17 schreef Marcoss het volgende:
Stembiljetten kwijt op Vlieland! Dat geloof je toch niet
Ik had de VVD op 40 zetels verwacht. Dat is gelukkig niet gebeurd.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je stelt je er op in en toch is het nog erger dan verwacht.
Milei, Meloni, die Slowaakse dudequote:Op woensdag 22 november 2023 22:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Past Geert in het rijtje Bolsenaro, Trump, Orban?
Geert moet wel flink wat van zijn onrechtmatige punten overboord gooien wil Pieter serieus praten.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:23 schreef Fretwork het volgende:
Omtzigt gaat vanaf morgen met Wilders in gesprek en Yesilgoz komt terug op "niet regeren met Wilders" omdat "ze niet dacht dat ze een meerderheid konden vormen".
Genoeg voeding om de komende jaren weer afgetopt te zijn met cynisme.
Op basis waarvan had je dat verwacht?quote:Op woensdag 22 november 2023 22:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik had de VVD op 40 zetels verwacht. Dat is gelukkig niet gebeurd.
Geert heeft al zijn hele partijprogramma prullenbak in gemieterd. Blanco A4tje neemt ie mee naar eerste besprekingenquote:Op woensdag 22 november 2023 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geert moet wel flink wat van zijn onrechtmatige punten overboord gooien wil Pieter serieus praten.
Pieter glibberde binnen 1 minuut in zn speech al Geerts broekspijp in.quote:Op woensdag 22 november 2023 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Geert moet wel flink wat van zijn onrechtmatige punten overboord gooien wil Pieter serieus praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |