Deze post klopt.quote:Op donderdag 23 november 2023 10:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Rene Dercksen en Marjolein Faber zijn er dit jaar gewoon bij. Dat zijn echt racisten en fakenewsverspreiders tot in het diepst van hun bloedvatten.
Ik vind het vooral heel onnodig en tegenstrijdig. Heel je verkiezingsprogramma vol zetten dat de betutteling moet stoppen en wel zo'n (betuttelende) schijnoplossing voor een non-probleem in je programma opnemenquote:Op donderdag 23 november 2023 10:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo is dit vreemd? We plaatsen nu toch ook regenboogkleurtjes op producten om te duiden hoe gezond een product is?
Dan nog gaat ie heeeeeeeeeeeel wat tekort komen lijkt mequote:[..]
NPO/kunst/cultuur zal wel meevallen. Ik denk dat Geert het vooral weg wil halen bij ontwikkelingshulp/steun aan Oekraïne/linkse hobby's (milieumeuk)
Er is een arme, arme Amnesty-medewerker al de hele dag aan het reageren op alle extreme haatdragende amoebes die los gaan op ze.quote:
quote:
We houden hem er gewoon in hoor. Elke dag wordt ie relevanter.quote:Op maandag 20 november 2023 12:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De altijd kwaadaardige, incompetente en corrupte media bepalen, zeker in de tijd van social media en internet, gewoon direct de verkiezingsuitslagen.
[..]
In maart gebeurde exact hetzelfde met de BBB. Lekker gezellig keuvelen met extremisten en dan schrikken van het programma na de verkiezingenquote:Op donderdag 23 november 2023 12:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
We houden hem er gewoon in hoor. Elke dag wordt ie relevanter.
Het gebeurt elke keer, ik vraag mij toch zo af wat ze tegenwoordig allemaal geleerd krijgen op die journalistiekopleidingenquote:
Lekker normaliseren wat absoluut niet normaal is en ook nooit normaal gevonden mag worden. Iets met een Overton-venster enzo.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In maart gebeurde exact hetzelfde met de BBB. Lekker gezellig keuvelen met extremisten en dan schrikken van het programma na de verkiezingen
Hier inderdaad ook al meerdere doodsbange en ontroostbare allochtone collega's en vrienden. Meer dan je op 2 handen kan tellen. Mijn bedrijf is gelukkig erg verstandig, maar heb ook al van vrienden gehoord dat het eerste wat ze vanochtend op hun werk van collega's hoorden dat ze lekker het land uit gesmeten gingen worden en dat ze nog maar moesten genieten zolang het kan. Gaaf land, racisme is cool nu.quote:Op donderdag 23 november 2023 12:46 schreef Slobeend het volgende:
Ik had vanmorgen een huilende collega op het werk die één ouder heeft met een migratieachtergrond en nu echt bedroefd was. Je moet echt niet onderschatten wat dit doet bij niet autochtone Nederlanders. Lekker lachen en de PVV normaliseren @:maxi-mus
Iedereen mag zelf weten waar hij superblij van wordt; dit is het blijkbaar voor maximusquote:Op donderdag 23 november 2023 12:46 schreef Slobeend het volgende:
Ik had vanmorgen een huilende collega op het werk die één ouder heeft met een migratieachtergrond en nu echt bedroefd was. Je moet echt niet onderschatten wat dit doet bij niet autochtone Nederlanders. Lekker lachen en de PVV normaliseren @:maxi-mus
Nee man, hoe fundamentalistisch denk je dat ik ben. Heb 1 keer op een christelijke partij gestemd toen ik net gelovig was, namelijk CU, maar heel snel daarmee gekapt toen ze gingen samenwerken met de VVD. Verder altijd progressief-links, dit keer gewoon strategisch op Timmermans. Misschien ligt het progressieve kamp me niet altijd perfect qua medisch-ethische kwesties, maar er zijn nu eenmaal hetere hangijzers.quote:
GroenLinks ging er altijd vrij ver in, maar ze lijken er sinds de gezamenlijke lijst met de PvdA wat van afgestapt te zijn. Voor mij was dat altijd wel een struikelblok om GL te stemmen, nu dus wel gedaan.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Voor mijn gevoel is links helemaal niet zo bezig met de identiteitspolitiek die hen verweten wordt, dat doet alleen Bij1 echt. Links weet hoe impopulair dat is. Dus wat je links zou kunnen "verwijten" is dat ze niet *anti*-lhgbti zijn, niet anti-buitenlanders, etc.
In de berichten die ik de afgelopen dagen heb gelezen is dat stereotype beeld van GL (wat ik al overdreven vond maar nog enigszins begreep) nu grotendeels gewoon overgedragen naar deze samenwerking. Terwijl Timmermans op dat vlak heel mild is geweest en alleen de lijn heeft getrokken bij openlijke discriminatie en terugdraaien van rechten op oa abortus.quote:Op donderdag 23 november 2023 14:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
GroenLinks ging er altijd vrij ver in, maar ze lijken er sinds de gezamenlijke lijst met de PvdA wat van afgestapt te zijn. Voor mij was dat altijd wel een struikelblok om GL te stemmen, nu dus wel gedaan.
Om het feest helemaal compleet te maken kan vvd bij de volgende verkiezingen een nexit-referendum beloven, en dan zijn we rond.quote:Op donderdag 23 november 2023 19:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat ik van collega's hoor die op de PVV of FvD hebben gestemd is dat ze willen dat de Nederlander weer centraal komt. Dat ze minder Europa willen, dat ze iemand willen hebben die voor hen op komt en dat ze maatregelen willen die hen direct helpt en niet pas later eventueel (klimaat).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |