Wat een onzin verkoop jij hier. Een stucadoor valt helemaal niet onder de expat regeling en ook de timmerman, electricien niet.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:52 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Zonder het migratie standpunt zou de PVV een marginale rol spelen of zelfs niet bestaan. Men herkent zich niet meer terug ik bepaalde delen van het land. Voorbeeld: Ik fietste deze ochtend naar werk, rij ik langs een lagere school waar een aantal vrienden van mij op hebben gezeten. Wat blijkt, geen Nederlander meer te bekennen, allemaal niet westerse allochtonen (Syriers en Oost Afrikanen) en vaders die de kinderen naar school brengen. Dan is het half 9, moeten deze mensen niet werken? Je ziet enorme verpaupering optreden waar deze mensen verblijven, sociale cohesie is ver te zoeken, omgang met Nederlanders is er nauwelijks. Van assimilatie (vereiste voor succesvolle integratie) is er nauwelijks, en het ziet er echt niet uit dat dit ooit gaat veranderen want we hebben een schitterend voorbeeld met onze Marokkanse- en Turkse medelanders. Leven grotendeels in hun eigen bubbel, zelfs nu we aangekomen zijn bij de 3e generatie.
Verder:
- In het centrum van de steden in de randstad hoor je al meer Engels dan Nederlands, expats doen maar weinig moeite om de taal te leren, oftwel niet bereid om te integreren. (verder weinig last van deze mensen)
- 30% regeling voor expats voor de eerste 5 jaar, is niets anders dan keiharde discriminatie. Ga daar maar eens mee concurreren op de woningmarkt als Hollandse timmerman, electricien of stucadoor.
- Asiel is dweilen met de kraan open, 40.000 per jaar, is over 10 jaar een stad als Den Haag erbij, grotendeels niet westerse allochtonen. Integratie zoals eerder benoemd, 0,0000 en 0. Veel zitten in de bijstand, zelfs na 8 jaar (zie Syriers). Tevens als je een bevolking hebt die krimpt terwijl de nieuwkomers dus gestaag groeien, hoe ziet Nederland er dan uit over 50 jaar? Het lukte in de jaren 60 al niet om de relatief kleine groep migranten te assimileren, laat staan over 50 jaar met huidige instroom cijfers.
Dat zeg ik, niet de kleur maar cultuur en geloof zorgen voor weerstand.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:52 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dit wat uitmaakt. Als het allemaal hardwerkende christelijke gezinnen zouden zijn. die snel de nederlandse taal oppakken, ook al is het met een accent, dan zal dit ook kopzorgen geven, maar minder weerstand als wat er nu gebeurt.
Ten tweede is de huidige crisis een gecreerde en gesponseerde crisis door Wagner / kremlin.
Dat denk ik niet. Uiteindelijk heeft de PVV gewonnen omdat het een wat breder verhaal kon vertellen over immigratie, wonen, bestuur en economie.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:00 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Deze is anders bij de pvv stemmer
"virologen"quote:
Kwam als langs bij de nos eerder vanavond. Migratie stond daar op 80% (uit mijn hoofd)quote:Op donderdag 23 november 2023 00:02 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Uiteindelijk heeft de PVV gewonnen omdat het een wat breder verhaal kon vertellen over immigratie, wonen, bestuur en economie.
Ja, die grote groep Hongaren die hier geregeld de straat opgaan en allerlei leuzen scanderen en zoveel overlast veroorzaken. Raar dat daar nooit over gesproken wordt.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar de felicitaties van anti-semiet Orban aan Wilderss horen we rechts niet over. Dat is wel weer navrant. Blijkbaar is de vijfde colonne alleen eng onder voorwaarden.
Dat klopt. Maar wilders doet er alles aan om deze link verborgen te houden.quote:Op woensdag 22 november 2023 23:54 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij in dit topic vaker het Kremlin aangehaald dan Wilders in heel zijn campagne.
Ik zal het morgen eens terugzoeken, maar migratie is natuurlijk ook wat breder dan pro-Hamas demonstranten.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Kwam als langs bij de nos eerder vanavond. Migratie stond daar op 80% (uit mijn hoofd)
Wat een prachtige reactie van jou, hier word werkelijk waar alle paniek, wanhoop en onbegrip betreffende de PVV exit poll maar weer eens duidelijk gemaakt.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat een onzin verkoop jij hier. Een stucadoor valt helemaal niet onder de expat regeling en ook de timmerman, electricien niet.
Je loopt te fantaseren, je hebt een Masters opleiding nodig om in aanmerking te komen en je moet in loondienst zijn.
Dat weet ik harrie, met expats worden hoog opgeleide buitelanders bedoeld. Die verdrijven de Hollanders ook van de woningmarkt. Verdien je al meer wordt je ook nog eens beloond met een 30% regeling.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat een onzin verkoop jij hier. Een stucadoor valt helemaal niet onder de expat regeling en ook de timmerman, electricien niet.
Je loopt te fantaseren, je hebt een Masters opleiding nodig om in aanmerking te komen en je moet in loondienst zijn.
Oh, al die dingen omdat ik aangeef dat iemand onzin loopt te verkopen?quote:Op donderdag 23 november 2023 00:06 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Wat een prachtige reactie van jou, hier word werkelijk waar alle paniek, wanhoop en onbegrip betreffende de PVV exit poll maar weer eens duidelijk gemaakt.
Dank!
Jaquote:Op donderdag 23 november 2023 00:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, al die dingen omdat ik aangeef dat iemand onzin loopt te verkopen?
Er stonden maar weinig Hollanders tussen de demonstranten.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:06 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Ik zal het morgen eens terugzoeken, maar migratie is natuurlijk ook wat breder dan pro-Hamas demonstranten.
Nee, het is een vergoeding voor de kosten die mensen maken om naar Nederland te verhuizen voor banen waar geen Nederlanders voor te vinden zijn.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:08 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Dat weet ik harrie, met expats worden hoog opgeleide buitelanders bedoeld. Die verdrijven de Hollanders ook van de woningmarkt. Verdien je al meer wordt je ook nog eens beloond met een 30% regeling.
Vast wel dat er dubieuze sponsoren zijn, maar daar is vanuit de pvv nauwelijks campagne over gevoerd, dus ik denk niet dat dat de grote winst verklaard.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:04 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar wilders doet er alles aan om deze link verborgen te houden.
Meer info
Een onwelvallige verkiezingsuitslag is inderdaad vergelijkbaar met een terreuraanslag waarbij duizenden doden vielen...quote:Aanhangers Denk geschokt over winst Wilders: 'Dit voelt als mijn 9/11'
En omdat VVD de deur open zette onder Dilan met pVV, wat rutte altijd strak tegenhield.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:02 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Uiteindelijk heeft de PVV gewonnen omdat het een wat breder verhaal kon vertellen over immigratie, wonen, bestuur en economie.
Dat denk ik ook, niet.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Vast wel dat er dubieuze sponsoren zijn, maar daar is vanuit de pvv nauwelijks campagne over gevoerd, dus ik denk niet dat dat de grote winst verklaard.
Klinkt als een hoop aannames. Hoeveel berichten hebben we wel niet gezien over bouwprojecten die stil komen te liggen vanwege stikstof/vergunningen? Hoeveel door onvoldoende zekerheid van betaling? Ik zie er eerlijk gezegd een stuk minder over het gebrek aan bouwvakkers.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, het is een vergoeding voor de kosten die mensen maken om naar Nederland te verhuizen voor banen waar geen Nederlanders voor te vinden zijn.
Wat Hollanders verdrijft is dat we niet genoeg bouwen maar ook daar hebben we migranten voor nodig. En dat wordt de komende jaren alleen maar erger.
Ik zie dit soort berichten nooit bij een overwinning van Erdogan. Integendeel, het merendeel van de Turkse Nederlanders stemt er vanuit hier op.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Een onwelvallige verkiezingsuitslag is inderdaad vergelijkbaar met een terreuraanslag waarbij duizenden doden vielen...quote:Aanhangers Denk geschokt over winst Wilders: 'Dit voelt als mijn 9/11'
We hebben prachtig volk hier naartoe gehaald.quote:Op donderdag 23 november 2023 00:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Oke, als dat het geval is en dat zo'n probleem is, waarom neemt links dan niet deels die standpunten over zonder die Rusland sponsoring?quote:Op donderdag 23 november 2023 00:14 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, niet.
wilders is juist heel stil over het Kremlin, roept wat binnen de lijntjes van zijn eigen dogmatiek. Maar houdt deze banden zo stil mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |