Het is druk!!!quote:
Ik vind dat niet zo wezenlijk anders. Ik vind Rochel vooral een zeur.quote:In februari van dit jaar werden Roxeanne, Van Beek en Israël al gehoord in de zaak. Roxeanne zei toen dat haar moeder ’langere tijd’ zelf de wens had gehad om haar productiebedrijf Melvin Produkties te verkopen. Roxeanne verklaarde toen ook dat zij nooit een poging hebben gedaan het bedrijf te verkopen. „Er zijn verkennende gesprekken gevoerd, dat is echt wat anders”, benadrukte zij.
„Het is inderdaad een paar keer tegen mij gezegd om te verkopen, maar ik heb er niks mee gedaan”, zei ze. Ze zou het bedrijf zo lang mogelijk in de familie hebben willen houden. Ze verklaarde, afgezien van een partij, nooit met derden in gesprek te zijn geweest over de verkoop van het bedrijf.
Mob wives of The Next Gotti family.quote:
Veel lovende berichten van (brandnieuwe) accounts met 1 postquote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:32 schreef quirina het volgende:
https://www.tripadvisor.n(...)alaga_Andalucia.html
Veel goede recensies voor iets wat zo kort bestaat.
Oh ja de recensies van casa beense zijn ook meegerekend.
NIET HELEMAAL EERLIJK HÈ RAGGELTJE!!!!
Hoe kan je dat nou zien?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:37 schreef roos94 het volgende:
[..]
Veel lovende berichten van (brandnieuwe) accounts met 1 post
Net als bij FvD van Baudet. Laatst eens gekeken op You Tube. Na interviews zoals met Andy vander Meijden staan er binnen 5 minuten 100 ultra positieve berichtjes.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:32 schreef quirina het volgende:
https://www.tripadvisor.n(...)alaga_Andalucia.html
Veel goede recensies voor iets wat zo kort bestaat.
Oh ja de recensies van casa beense zijn ook meegerekend.
NIET HELEMAAL EERLIJK HÈ RAGGELTJE!!!!
Die vlieger gaat niet op.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:48 schreef Fietsertje70 het volgende:
En vader van Raggel is overleden. Ik dacht dat die al lang hemelen was....
https://www.bd.nl/show/va(...)cht-met-je~aabe9fa2/
Leg dan ff uit hoe wat waar etc.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:30 schreef Irri-tante het volgende:
Zap toevallig langs SBS.
Wat een ophef maakt die Guido over een opmerking van André. Alsof hij Rachel moet verdedigen.
quote:Tijdens een optreden bij Breda Live, heeft André Hazes flink voor opschudding gezorgd. De zanger vroeg zijn publiek om "gekke" woorden te noemen, wat leidde tot een ongemakkelijke situatie.
Het begon toen iemand in het publiek "hoer" riep. Hazes reageert hierop door de opmerking van de persoon na te bootsen en te zeggen: "Hoer? Wat zeg je over mijn moeder?" Vervolgens probeert André de situatie luchtig te houden door er een grapje van te maken. "Geintje, ik mag dat zeggen." Bekijk de video voor de beelden hiervan.
Ondanks zijn poging om het als een grap te laten overkomen, beseft hij al snel dat zijn opmerking nogal heftig was.
In plaats van de situatie te laten rusten, riep hij samen met het gehele publiek herhaaldelijk "hoer".
En die Guido maar zeggen hoe belachelijk het was. Dat Rachel alles voor jaar kinderen gedaan had. Dat ze diep gekwetst was. Dat ze dit niet verdiend had. Hoe zwaar het was om 2 kinderen alleen op te voeden. De dame aan de desk (geen idee hoe ze heet) probeerde nog te vragen of hij het niet te hoog opnam. Nee.quote:Op maandag 8 juli 2024 06:43 schreef Eightyone het volgende:
Iets met Dre die mama tijdens een optreden indirect 'hoer' noemde.
Edit:
https://www.shownieuws.nl(...)-voorschut-op-podium
[..]
Los van de familiale context is dit toch het kinderachtigste ooit,quote:Op maandag 8 juli 2024 06:43 schreef Eightyone het volgende:
Iets met Dre die mama tijdens een optreden indirect 'hoer' noemde.
Edit:
https://www.shownieuws.nl(...)-voorschut-op-podium
[..]
Het erge is dat er ook gewoon twee soorten onvolwassen zijn. De ene versie die Antwee is en de leuke, spontane, jongensachtige versie waarbij de man zichzelf niet te serieus neemt en gewoon grapjes weet te maken. Dat is meer ‘onvolwassen’ tussen aanhalingstekens.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:08 schreef Eightyone het volgende:
Dre moet nog steeds volwassen worden.
Misschien wordt 'ie het wel nooit.
quote:André Hazes zat gisteren aan tafel bij Shownieuws, maar heeft zich naar eigen zeggen behoorlijk voor schut gezet. ,,Het is me gewoon wéér gelukt.”
André Hazes had gisteren samen met Mart Hoogkamer een persdag om hun nieuwe single te promoten. De dag sloten ze af bij Shownieuws. ,,Dus we komen aan bij Shownieuws, visagie gehad en we gaan in die uitzending zitten. Dat is live”, begint André zijn verhaal op Instagram Stories. ,,En het was een lange dag dus mijn manager en Djarno die zitten een beetje weg te dommelen.”
Klodder satésaus
Maar in de laatste minuten van de uitzending valt het Djarno plotseling op dat er iets mis is met het shirt van André. ,,Heb ik blijkbaar zó een klodder satésaus op mijn shirt. Dus de uitzending is klaar, mijn manager komt met mijn overhemd aan en ze zegt: ‘Doe maar lekker je hemd aan’. Maar ze gaan zó stuk met zijn tweeën.”
Voor schut
André begrijpt er niks van. ,,Dus op een gegeven moment vertelt ze me dus wat er aan de hand is en ik kijk: zo’n plakkaat. Ik heb teruggekeken. Ik ga het jullie nu laten zien. Het is echt vreselijk”, zegt de zanger, terwijl hij de beelden van de uitzending deelt. ,,Niemand heeft iets gezien. Niemand heeft iets gezegd… Dat geloof ik niet. Ik heb met iedereen staan praten. Dus het kán niet dat niemand dit heeft gezien.”
De zanger baalt behoorlijk. ,,Ik heb het wéér geflikt. Ik dacht dat ik mezelf niet meer voor l*l kon zetten, maar het is me gewoon weer gelukt. Ik ben trots op mezelf.”
Antwe zet Zichzelf zwaar voorschut.quote:Op maandag 8 juli 2024 07:43 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
En die Guido maar zeggen hoe belachelijk het was. Dat Rachel alles voor jaar kinderen gedaan had. Dat ze diep gekwetst was. Dat ze dit niet verdiend had. Hoe zwaar het was om 2 kinderen alleen op te voeden. De dame aan de desk (geen idee hoe ze heet) probeerde nog te vragen of hij het niet te hoog opnam. Nee.
Het was gênant
https://www.rtl.nl/boulev(...)-niet-meer-gebruikenquote:Een nieuw hoofdstuk in de geschiedenis van de Hazes-familie. Rachel Hazes (54) heeft haar zoon André Hazes (30) gesommeerd om niet meer de naam André Hazes te gebruiken. Dat bevestigt het management van de zanger aan RTL Boulevard, na berichtgeving van 'RealityFBI'. Rachel wil dat haar zoon zichzelf André Hazes jr. noemt.
Het management van André zegt dat de zanger 'ontzettend aangeslagen' is door deze sommatie, die vanuit zijn moeder komt. André zou niet snappen waar deze actie van Rachel vandaan komt. "Naar zijn mening is hij een trotse opvolging van z'n vader", aldus het management.
Momenteel is André met zijn eigen team van advocaten in beraad over wat hij nu moet doen. Duidelijk is dat hij het er niet zomaar bij laat zitten. Hij wil immers de naam André Hazes blijven gebruiken. "Want niemand die hoort dat André Hazes komt optreden, denkt dat de oude Hazes er zal staan", zegt het management.
Het is nog niet duidelijk of deze kwestie invloed heeft op de aanwezigheid van André bij Holland Zingt Hazes, het muziekevenement dat ook mede door Rachel wordt georganiseerd.
Ondertussen speelt er nog altijd een zaak over de erfenis van wijlen André Hazes sr. In september vorig jaar kwam naar buiten dat Roxeanne Hazes een bodemprocedure wil starten tegen haar moeder. Dit vanwege inkomsten die ze onterecht zou hebben ontvangen als erfgename van haar overleden partner André Hazes sr. Volgens het testament van de in 2004 overleden volkszanger is Rachel geen erfgenaam en zou ze dus geen inkomsten van hem mogen ontvangen. Zij mag zich van de rechter voorlopig wel erfgenaam blijven noemen, omdat Roxeanne te laat een kort geding over de zaak had aangespannen. De zaak moet in een bodemprocedure worden behandeld, oordeelde de rechter.
Maar dat is toch eigenlijk automatisch dan je dan jr. bent? Als je vader dezelfde naam heeft?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 14:54 schreef AgnesGru het volgende:
Rachel Hazes wil dat zoon niet meer de naam André Hazes gebruikt
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)-niet-meer-gebruiken
Ik ben benieuwd op basis waarvan ze denkt het recht te hebben, ze lagen in scheiding dus ze had sowieso geen erfgenaam meer moeten zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:56 schreef quirina het volgende:
Rachel heeft het recht op de merknaam André Hazes en dat moet die ouwe kroket even laten weten natuurlijk.
Ze moet graaien wat ze graaien kan, ook al is het van haar eigen kinderen.
Dan noemt hij zichzelf maar “A Hazes” of “ A-H6”
Nou nee, los van het feit dat hij zelf ook weer een kind met diezelfde naam heeft.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar dat is toch eigenlijk automatisch dan je dan jr. bent? Als je vader dezelfde naam heeft?
Was het niet zo dat Junior ook op zijn geboorteakte staat?quote:Op woensdag 9 oktober 2024 17:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou nee, los van het feit dat hij zelf ook weer een kind met diezelfde naam heeft.
Sr. leeft niet meer dus dat zou hem de nieuwe Sr. maken als zijn zoon (bijna) volwassen is.
Hij is vooralsnog dus gewoon André Hazes (hij is inmiddels te oud voor de Jr. aanduiding).
Mocht zijn zoon ook de muziek in gaan dan wordt dat Jr. en als hij zeg maar boven de 45 is dan wordt hij Sr.
Hij hoeft geen junior te blijven terwijl hij al 30+ is en zijn vader dood is.
Als het er al op staat zou het als tweede naam zijn, niet als toevoeging achter de achternaam, dat gebeurt in NL volgens mij niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 10:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Was het niet zo dat Junior ook op zijn geboorteakte staat?
In dat geval komt ze er misschien mee weg hem daartoe te dwingen. Ze kan dan zeggen dat hij actief een deel van zijn naam weglaat, om de naam van zijn vader te 'misbruiken.'
Ik vind hem wel lijken op Marco Eijk.quote:
Alles voor het geld, al sinds ze 12 is.quote:Op woensdag 9 oktober 2024 15:16 schreef ikbent het volgende:
Ze wordt met de dag gekker geloof ik. Die wil nu ook de relatie met haar zoon helemaal kwijtraken?
Nee ze was 15 hèquote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Alles voor het geld, al sinds ze 12 is.
13 toch? 15 is wat ze zelf ook erkent.quote:
Nou nee, het is niet zo dat hij geen erfgenaam meer is als zij nu roept dat hij een andere biologische vader heeft.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:08 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik vind hem wel lijken op Marco Eijk.
En ik vind het ook wel iets wat kroketta zou flikken. Ineens naar buiten komen en zeggen dat ouwe Hazes zijn vader niet is. Krijgt hij ook geen erfenis.
Hoe gaat het met haar vreetschuur in Torremolinos trouwens? Levert dat nog wat op? Groeit geld harder in het buitenland? Wat vind de belasting er allemaal van en wiens geld is daar geïnvesteerd? Gewoon wat vragen hè.. geen insinuaties maar het is wel wat hoor ineens een bedrijf in Andalusië.
Diezelfde bodyguard zei toch ook dat André met Friedel voosde.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
13 toch? 15 is wat ze zelf ook erkent.
Maar volgens het verhaal van die bodyguard gebeurde er al iets toen ze 13 was.
Het verbaast me allemaal niets, superfans die hun dochter op hun idool duwen zullen zelf ook geen "nee" zeggen.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:23 schreef quirina het volgende:
[..]
Diezelfde bodyguard zei toch ook dat André met Friedel voosde.
Tja geen idee. Bij Boulevard opperden ze dit. Bridget zal het wel weten.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 12:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het er al op staat zou het als tweede naam zijn, niet als toevoeging achter de achternaam, dat gebeurt in NL volgens mij niet.
Het zou ook raar zijn om dat wel te doen, als sr er niet meer is ben je immers niet langer de jr.
Het grappige is dat een rechter mogelijk zal stellen dat ze tijd genoeg heeft gehad om hem erop te wijzen dat hij de "verkeerde" naam gebruikt, maar dat al die tijd niet gedaan heeft.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:22 schreef ikbent het volgende:
https://www.mediacourant.(...)hazes-jr-moet-heten/
Mediacourant linkt hier vandaag nog eens naar, van April 2023. Kan veel van Yvonne zeggen, maar het is alsof ze in Rachel's hoofd kan kijken.
Toen hij de naam André Hazes gebruikte verdiende Rachel er ook aan. Zong Junior een liedje van zijn pa.. Kassa voor Kroketta.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het grappige is dat een rechter mogelijk zal stellen dat ze tijd genoeg heeft gehad om hem erop te wijzen dat hij de "verkeerde" naam gebruikt, maar dat al die tijd niet gedaan heeft.
Het is natuurlijk ook te zielig voor woorden dat ze het naamgebruik laat afhangen van zijn keuze om wel of niet met zijn zus mee te doen in een rechtszaak om de erfenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |