Vooral niet te dik spuiten, ik heb er ook net een gekocht en die fout heb ik gemaakt. :p dekte wel goedquote:Op maandag 4 december 2023 20:12 schreef Seven. het volgende:
De kelder is leeggepompt. De kruipruimte begint op te drogen. De WTW begint z'n werk te doen, luchtvochtigheid daalt elke dag.
We hebben besloten dat we gaan kijken hoe het schilderen loopt met een verfspuit dus net een apparaat gekocht en Six. is druk met tutorials loeren. Sigma pure clean Matt leent zich goed voor de verfspuit.
Verder heb ik vandaag de verfbestelling geplaatst. Alleen bleek later dat Six. testers die ik op de muur gesmeerd heb echt niet mooi vindt. De communicatie hierover is niet helemaal soepel verlopen
. Hij spuit het erop dan hopen we maar op het beste...!
De loodgieter komt toch niet deze week, blijkbaar. We zien hem vanzelf wel verschijnen, het bad is vandaag geleverd dus alles is compleet.
De planning:
Morgen schilderen
Woensdag egaliseren
Donderdag schilderen
Vrijdag PVC vloer boven
Zaterdag schilderen
Zondag schilderen
Ik heb het doorgegeven maar Six. is aan het youtuben en is even niet bereikbaar voor commentaarquote:Op maandag 4 december 2023 20:15 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Vooral niet te dik spuiten, ik heb er ook net een gekocht en die fout heb ik gemaakt. :p dekte wel goed
Geen poll zeker, tja. Dat is vragen om communicatiemoeilijkheden (3x woordwaarde)!quote:Op maandag 4 december 2023 20:12 schreef Seven. het volgende:
Alleen bleek later dat Six. testers die ik op de muur gesmeerd heb echt niet mooi vindt. De communicatie hierover is niet helemaal soepel verlopen
.
Had je je topic niet eerst gecheckt?!quote:Op maandag 4 december 2023 20:12 schreef Seven. het volgende:
Verder heb ik vandaag de verfbestelling geplaatst. Alleen bleek later dat Six. testers die ik op de muur gesmeerd heb echt niet mooi vindt. De communicatie hierover is niet helemaal soepel verlopen
quote:Op maandag 4 december 2023 13:45 schreef Six. het volgende:
Hele woonkamer abrikoos, dan moeten we ook onze namen veranderen in Ken en Barbie. #teamsix gaat niet in een poppenhuis wonen.
Wat wij vooral hebben gemerkt is dat je minstens net zo lang bezig bent met afplakken als met spuiten. 2 lagen kun je redelijk snel achter elkaar spuiten waardoor je 1 kleur makkelijk in een dag in het hele huis kunt doen. Maar trek ook een dag uit voor het afplakken en dan zo kort mogelijk voor het spuiten zodat het niet intussen loslaat.quote:Op maandag 4 december 2023 20:12 schreef Seven. het volgende:
De kelder is leeggepompt. De kruipruimte begint op te drogen. De WTW begint z'n werk te doen, luchtvochtigheid daalt elke dag.
We hebben besloten dat we gaan kijken hoe het schilderen loopt met een verfspuit dus net een apparaat gekocht en Six. is druk met tutorials loeren. Sigma pure clean Matt leent zich goed voor de verfspuit.
De loodgieter komt toch niet deze week, blijkbaar. We zien hem vanzelf wel verschijnen, het bad is vandaag geleverd dus alles is compleet.
De planning:
Morgen schilderen
Woensdag egaliseren
Donderdag schilderen
Vrijdag PVC vloer boven
Zaterdag schilderen
Zondag schilderen
Ik vind dat 7 akkoord heeft als ze hier iets plaatst en 6 geen bezwaar uit. #teamsevenquote:Op dinsdag 5 december 2023 13:55 schreef yinu het volgende:
[..]
Had je je topic niet eerst gecheckt?!
[..]
Maar dat deed hij dus wélquote:Op dinsdag 5 december 2023 14:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind dat 7 akkoord heeft als ze hier iets plaatst en 6 geen bezwaar uit. #teamseven
Tip van six. Toetsenbord gelijk metde de toetsen naar beneden op een kussentje drukken,eventueel nadrogen met een 2de kussentjequote:Op maandag 4 december 2023 14:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
[..]
Je bent me een nieuw toetsenbord schuldig, doorweekt van de koffie
We moeten even een reconstructie van de tijdlijn doen. Seven, hoe laat heb je de bestelling geplaatst?quote:
Rond half vijfquote:Op dinsdag 5 december 2023 21:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
We moeten even een reconstructie van de tijdlijn doen. Seven, hoe laat heb je de bestelling geplaatst?
Maakt de kleur nog uit?quote:Op dinsdag 5 december 2023 15:45 schreef Six. het volgende:
[..]
Tip van six. Toetsenbord gelijk metde de toetsen naar beneden op een kussentje drukken,eventueel nadrogen met een 2de kussentje
Persoonlijk denk ik dat roze het beste werkt, maar dat kan Six. natuurlijk het beste beantwoorden!quote:Op woensdag 6 december 2023 03:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maakt de kleur nog uit?
Ik vraag dit voor een vriend
Lichte besmettelijke kleuren nemen makkelijker vuil opquote:Op woensdag 6 december 2023 03:31 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maakt de kleur nog uit?
Ik vraag dit voor een vriend
Roze is idd prima.quote:Op woensdag 6 december 2023 07:51 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat roze het beste werkt, maar dat kan Six. natuurlijk het beste beantwoorden!
Ik ook! De PVC vloer wordt vanmiddag gelegd, egaliseren was wel interessant.quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2023 11:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ook! De PVC vloer wordt vanmiddag gelegd, egaliseren was wel interessant.
De aannemer heeft een egaline laag boven gedaan en toen hadden we al wat lekkage in de meterkast. Gelukkig geen big deal want de groepen moeten allemaal nog vervangen worden.
De vloerboer heeft daar nog een dunner laagje overheen gedaan en toen hadden we wéér lekkage in de meterkast.
Hahaha, precies dit!!quote:
Nee dat zien wij allemaalquote:Op vrijdag 8 december 2023 20:32 schreef Debuteer het volgende:
Ligt het aan mij of zit er nou zo’n kleurverschil in de vloer?
quote:Op vrijdag 8 december 2023 21:03 schreef Seven. het volgende:
Maar we gaan morgen toch ff kijken naar de verpakkingen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |