Wijs maar aan waar het niet klopt. En zeker boeit de zaak Palestina-Israël mensen wel bij de verkiezingen, wat is dat nou voor rare aanname?quote:Op vrijdag 24 november 2023 00:38 schreef FlyingFish het volgende:
Ik zou die bron ook met een flinke korrel zout nemen. Dat is een pro palestina site die hun eigen kieswijzer als bron aanwijzen. Alle teksten zijn nogal gekleurd. En als je hun 'kieswijzer' verder leest spreken ze zichzelf ook gewoon tegen. Zo hebben ze alle feiten over stemmingen (waarvan ik overigens niet weet of het klopt, maar ik ga er nu van uit van wel) op een rij gezet waarbij VVD een beetje hallverwege uitkomt met 1/4e pro palestina en 3/4e pro israel. Maar volgens de tekst daaronder is VVD de belangrijkste bondgenoot van Israel in de tweede kamer, terwijl er volgens hun eigen grafiek al 6 partijen zijn die het slechter doen. En Denk is 100% goed bezig als anti-Israël staat, wat dus alleen maar de oorlog daar in stand houd.
Maar goed, uiteindelijk boeit de hele kwestie Palestina / Israël niemand wat bij de 2e kamer verkiezingen.
Er zullen mensen zijn die het wel vinden boeien, maar ik denk dat een heleboel mensen het allemaal geen bal kan schelen, want ver-van-je-bedshow.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:22 schreef trui het volgende:
[..]
Wijs maar aan waar het niet klopt. En zeker boeit de zaak Palestina-Israël mensen wel bij de verkiezingen, wat is dat nou voor rare aanname?
Wat ik dus duidelijk probeerde te maken is dat ik een fout op basis van een vergissing of eens een keer minder goed geïnformeerd zijn echt van een heel andere orde vind dan mensen bewust tegen elkaar ophitsen en van desinformatie voorzien.quote:Op donderdag 23 november 2023 15:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Als stomme uitspraken van de één niet zo bedoelt zijn, moet je die van de ander ook zo bekijken natuurlijk. Of je moet ze bij allebei wel gewoon volledig meetellen.
Wat ik bedoel te zeggen is dat bij Timmermans alles met de mantel der liefde bedekt wordt en het een vergissing of een keer minder goed geinformeerd zijn heet, maar bij een ander het meteen bewust ophitsen is.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:30 schreef trui het volgende:
[..]
Wat ik dus duidelijk probeerde te maken is dat ik een fout op basis van een vergissing of eens een keer minder goed geïnformeerd zijn echt van een heel andere orde vind dan mensen bewust tegen elkaar ophitsen en van desinformatie voorzien.
De voorbeelden die hier werden gemoemd waren voor zover ik me voor kan stellen echt domme vergissingen waar hij zelf ook niet bepaald voordeel bij had. Dat jij dit vergelijkbaar vindt met de doelbewuste misleiding en ophitsing tegen hele bevolkingsgroepen vind ik echt lastig te volgen. Ik vind dat je overal kritisch op mag en moet zijn maar types als Trump en Wilders worden de ergste uitspraken vergeven terwijl een (in mijn ogen echt vrij integer opererende) Timmermans nog jarenlang wordt afgerekend op een kleine fout. Maar goed, ik heb me inderdaad minder verdiept in die fouten. Ik vond dat noemen van dat detail bij de spullen uit MH17 toen ook wat smakeloos, maar ik kan me echt voorstellen dat als je daar helemaal in zit, en je zo betrokken bent, zoiets kan gebeuren. Dat verkeerd interpreteren van die video waarop mensen aan het 'plunderen' leken is mij ontgaan. Echt ontzettend lullig, maar dat ga je toch niet moedwillig verkeerd weergeven? Je weet dat je zoiets weer op je brood krijgt.quote:Op vrijdag 24 november 2023 14:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is dat bij Timmermans alles met de mantel der liefde bedekt wordt en het een vergissing of een keer minder goed geinformeerd zijn heet, maar bij een ander het meteen bewust ophitsen is.
De manier waarop Timmermas met sommige dingen omging, vond ik geen vergissing of minder goed geinformeerd
En nogmaals: ik heb niets met Wilders en hij maakt heel veel meer debiele en stomme opmerkingen enzo, maar dat dat doen ze allemaal en dan hoor je het ook bij allen aan te rekenen en niet bij de ene dus niet en bij de andere wel.
Just my 2 cents
Doe je goed!quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:27 schreef exode het volgende:
Ik heb net eindelijk eens een dagje Sauna gereserveerd voor me, myself and ICadeaubon ligt al sinds Kerst in huis, normaal ga ik meerdere keren per jaar maar het komt er steeds niet van.
Wat lekker!!quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:27 schreef exode het volgende:
Ik heb net eindelijk eens een dagje Sauna gereserveerd voor me, myself and ICadeaubon ligt al sinds Kerst in huis, normaal ga ik meerdere keren per jaar maar het komt er steeds niet van.
Meerdere dagen, we worden op de hoogte gehouden. Verpleeghuizen ed hebben voldoende flessen water aangeleverd gekregen. We gaan zo de soeppan maar vullen. Zelf al gevoelige darmen en een hond in huis, ga geen risico lopen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:23 schreef Schanu het volgende:
[..]
Wat lekker!!
Joh @:_Ingrid_ wat naarhoe lang kan zoiets duren?
Wat een ellende ook, en dan stellen dat het geen kwaad kan voor de gezondheid... right.quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Meerdere dagen, we worden op de hoogte gehouden. Verpleeghuizen ed hebben voldoende flessen water aangeleverd gekregen. We gaan zo de soeppan maar vullen. Zelf al gevoelige darmen en een hond in huis, ga geen risico lopen.
wat een toestand, succes ermee!quote:Op vrijdag 24 november 2023 16:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jeej bij ons drinkwater is een e.colibacterie aangetroffen. Pannetjes water zijn ondertussen gekookt.
Sprak bij de supermarkt net een medewerker, om 8.05 was de hele watervoorraad al uitverkocht.![]()
https://wmd.nl/nieuws/koo(...)MQUJfJOb9epjHPR80Y5A
Op fietsafstandquote:Op vrijdag 24 november 2023 15:32 schreef Quoi het volgende:
Wat een onwijs goed idee @:exode Waar ga je dat doen?
Ik wil het al zolang, maar moet echt even mijn hand op de knip houden. Ik zet het bovenaan mijn verlanglijstje voor mijn verjaardag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een arrangement met massage geboekt, daar ben ik altijd wat huiverig voor want 9 van de 10 keer vallen die enorm tegen. Maar we gaan ervoor
Heel veel zin in![]()
Heerlijk!! Geniet ervan!quote:Op vrijdag 24 november 2023 15:27 schreef exode het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |