Hey makkerquote:Op woensdag 22 november 2023 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Mc Donald's, in Eindhoven om precies te zijn @:doublepain
McDonald'squote:Op woensdag 22 november 2023 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Mc Donald's, in Eindhoven om precies te zijn @:doublepain
Te duurquote:Op woensdag 22 november 2023 17:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
McDonald's
Was dan naar Five Guys gegaan.
McDonald's ook voor de goedkope troep je die je daar krijgt.quote:
Ja maar five guys wel duurder tochquote:Op woensdag 22 november 2023 17:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
McDonald's ook voor de goedkope troep je die je daar krijgt.
KBRquote:Op woensdag 22 november 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Ik betaal liever wat extra voor kwaliteitsvoedsel.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja maar five guys wel duurder toch
Friet van mcdonalds wel lekkerder
Binnenkort decemberkalender al zullen de prijzen niet meer 8 euro voor 2 medium voordeelmenu’s zijnquote:Op woensdag 22 november 2023 17:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik betaal liever wat extra voor kwaliteitsvoedsel.
Verder is het assortiment van McDonald's Nederland erg karig en veel te duur voor de slechte troep die je daar krijgt.
Ik haal er alleen een McKroket als ik weer in het land ben, want McKroketGod.
Iets bij de Italiaan bestellen.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta met kip en garnalen bij mijn lokale Imbiss.quote:Op woensdag 22 november 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ga je Kim ook etenquote:Op woensdag 22 november 2023 17:20 schreef KingRoland het volgende:
Ik eet bij kim vandaag dus koreaans
@:mortaxx
Voor overpriced Mc Donald's ?quote:Op woensdag 22 november 2023 17:16 schreef Erasmus het volgende:
[..]
McDonald's
Was dan naar Five Guys gegaan.
Jij gaat alleen voor de gratis refill met je mokerdikke varkenskop.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Beide overpriced, maar de kwaliteit bij Five Guys is sowieso veel beter.
Ik neem zelfs lege literflessen mee. Scheelt 100 meter naar de winkel wandelen.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij gaat alleen voor de gratis refill met je mokerdikke varkenskop.
RIP Lenny_leonardquote:Op woensdag 22 november 2023 18:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
@:RamboDirk vindt dit leuk
Voor wat het is is er kwalitatief niet zoveel mis met MC Donald's. Als je echt kwaliteit wil kun je beter thuis zelf een mooie burger in elkaar flanzen.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Shake shackquote:Op woensdag 22 november 2023 18:25 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat moet ik stemmenquote:Op woensdag 22 november 2023 18:54 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Shake shack
heb je die al in BERLIN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |