Ik gok 2 jaarquote:Op donderdag 23 november 2023 22:26 schreef dvdfreak het volgende:
Hoelang gaat wilders 1 duren mocht het ervan komen
40-45 weken.quote:Op donderdag 23 november 2023 22:26 schreef dvdfreak het volgende:
Hoelang gaat wilders 1 duren mocht het ervan komen
Ik denk minder minder...quote:
Dan veranderd er wat jou betreft dus niet veel, zelfs nog iets rechtser.quote:Op donderdag 23 november 2023 22:26 schreef Bocaj het volgende:
Progressieve koers, gelukkig niet zeg! Links houdt veel van verhoging op ALLES!
Zover heb Ik me nog niet in Wilders verdiept. Is hij fan?quote:Op donderdag 23 november 2023 22:30 schreef dvdfreak het volgende:
Ik kan niet wachten op de eerste ontmoeting tussen wilders poetin of kimjongunggod
Maar gelukkig voor jou (linkse damequote:Op donderdag 23 november 2023 22:30 schreef svann het volgende:
[..]
Dan veranderd er wat jou betreft dus niet veel, zelfs nog iets rechtser.
Tegen heug en meug, maar het leven zal wel gewoon doorgaan.quote:Op donderdag 23 november 2023 22:33 schreef Bocaj het volgende:
Maar gelukkig voor jou (linkse dame) zitten we in een coalitie dus het 1 en ander wordt afgezwakt en voor iedereen te vreten! Toch?
Mijn droom.quote:Op donderdag 23 november 2023 22:37 schreef Gehrman het volgende:
Geert gaat Kees van der StaaijGod als premier naar voren schuiven.
Verlangt links al terug naar Rutte?quote:Op vrijdag 9 juni 2023 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Er komt een tijd dat je terugverlangt naar Markie, Mark my words.
quote:Op donderdag 23 november 2023 22:37 schreef Gehrman het volgende:
Geert gaat Kees van der StaaijGod als premier naar voren schuiven.
Hij zal hem nog steeds lusten denk ik zo.quote:
quote:Op donderdag 23 november 2023 22:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Verlangt links al terug naar Rutte?
Zat mensen die nooit de politiek volgen en ook gewoon een goed leven leiden.quote:Op donderdag 23 november 2023 22:35 schreef svann het volgende:
[..]
Tegen heug en meug, maar het leven zal wel gewoon doorgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |