Sargeant verwacht ik volgend jaar ook nog wel in de Williams. Want ik zie ze niet zo snel iemand voor een jaar aannemen. Want als Antonelli volgend seizoen goed presteert in de F2, wat iedereen verwacht, denk ik dat hij in 2025 in de Williams zit. Of een Williams junior zoals Colapinto.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk eerder Vesti, die dan Sargeant vervangt bij WIlliams
Waarom denk je hem niet meer terug te zien in de F1?quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Eens met hoe Lawson het deed dit jaar. Daarom des te erger idd.
Ik denk dat 2025 te laat is voor hem. Want hij zal ook niet stil willen zitten.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom denk je hem niet meer terug te zien in de F1?
Volgens mij is tegen hem gezegd dat hij in 2025 gegarandeerd in de F1 rijdt. Al moet je altijd nog maar zien of die belofte waargemaakt wordt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat 2025 te laat is voor hem. Want hij zal ook niet stil willen zitten.
Kijk naar De Vries, die kwam ook jaren later na zijn F2 kampioenschap in een F1 racezitje.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk dat 2025 te laat is voor hem. Want hij zal ook niet stil willen zitten.
Dat bedoel ik dus. Want het kan zomaar gebeuren dat een ander jong talent ineens in de schijnwerpers staat en die het stoeltje krijgt. Persoonlijk hadden ze Lawson in 2024 moeten laten rijden.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij is tegen hem gezegd dat hij in 2025 gegarandeerd in de F1 rijdt. Al moet je altijd nog maar zien of die belofte waargemaakt wordt.
En ik denk dat hij best een jaartje wil wachten, al zal hij vast niet gaan stilzitten.
Eens met het laatstequote:Op dinsdag 21 november 2023 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Want het kan zomaar gebeuren dat een ander jong talent ineens in de schijnwerpers staat en die het stoeltje krijgt. Persoonlijk hadden ze Lawson in 2024 moeten laten rijden.
Uiteraard hadden ze Lawson in 2024 moeten laten rijden. Snap ook werkelijk niet waarom ze dat niet doen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Want het kan zomaar gebeuren dat een ander jong talent ineens in de schijnwerpers staat en die het stoeltje krijgt. Persoonlijk hadden ze Lawson in 2024 moeten laten rijden.
Volgens mij hebben ze volgend seizoen alleen Isack Hadjar en Pepe Marti in de Formule 2. En Iwasa in de Super Formula. Alle drie zie ik eerlijk gezegd niet zo snel promoveren naar de F1.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
Daarom ben ik dus bang dat we Lawson niet meer fulltime in de F1 zullen zien wat een doodzonde is. Ze gingen voor Ricciardo maar die had gewoon reserverijder moeten zijn. Niks ten nadele van hemzelf maar hij maakte al de verkeerde stap door weg te gaan bij RB en toen ging het vrij snel bergafwaarts.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uiteraard hadden ze Lawson in 2024 moeten laten rijden. Snap ook werkelijk niet waarom ze dat niet doen.
Je doet hier een aanname die eigenlijk puur op gevoel gebaseerd is en concludeert het gelijk af met dat zonde is. Terwijl eigenlijk het tegenovergestelde veel aannemelijker is. Namelijk dat Lawson in 2025 gewoon op zeker een stoeltje krijgt. Zelfs wanneer Ricciardo het goed zou doen zal dat het geval zijn. Dan schuift die nl door naar RBR (of Tsunoda). Perez zal na 24 echt exit zijn.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Daarom ben ik dus bang dat we Lawson niet meer fulltime in de F1 zullen zien wat een doodzonde is. Ze gingen voor Ricciardo maar die had gewoon reserverijder moeten zijn. Niks ten nadele van hemzelf maar hij maakte al de verkeerde stap door weg te gaan bij RB en toen ging het vrij snel bergafwaarts.
Haas heeft het geprobeerd, maar die hadden meer schade dan wat budgetcap toe lietquote:Op dinsdag 21 november 2023 14:40 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je doet hier een aanname die eigenlijk puur op gevoel gebaseerd is en concludeert het gelijk af met dat zonde is. Terwijl eigenlijk het tegenovergestelde veel aannemelijker is. Namelijk dat Lawson in 2025 gewoon op zeker een stoeltje krijgt. Zelfs wanneer Ricciardo het goed zou doen zal dat het geval zijn. Dan schuift die nl door naar RBR (of Tsunoda). Perez zal na 24 echt exit zijn.
Dat gezegd hebbende vind ik het wel echt eeuwig zonde dat er al jaren eigenlijk nauwelijks doorstroming is. Het tweede Williams zitje (met Kubica, Latifi en nu Sargaent) is eigenlijk het enige dat nog wel eens wisselt. Gebrek aan testmogelijkheden en de budgetcap maken toch dat teams voor zekerheid kiezen, terwijl ik al enige tijd uitgekeken ben op Bottas, Magnussen, Hülkenberg, Ricciardo en Perez.
Ik ga er vooralsnog vanuit dat hij in 2025 gewoon F1 rijdt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Daarom ben ik dus bang dat we Lawson niet meer fulltime in de F1 zullen zien wat een doodzonde is. Ze gingen voor Ricciardo maar die had gewoon reserverijder moeten zijn. Niks ten nadele van hemzelf maar hij maakte al de verkeerde stap door weg te gaan bij RB en toen ging het vrij snel bergafwaarts.
quote:Op maandag 20 november 2023 10:31 schreef Jane het volgende:
OMG, die vent die in het gezicht van Checo staat te schreeuwen. Ik zie het nu pas voor het eerst in dit clipje.![]()
![]()
![]()
(vanaf 1.04 minuut, als je ongeduldig bent)
https://www.instagram.com(...)hid=MTc4MmM1YmI2Ng==quote:Op maandag 20 november 2023 15:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
diezelfde vent wist de naam van sjarrels ook te verkloten als ik me niet vergis
Hi i am Daniel Ricciardo and i am with Max Verstapp...CUT!!quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:49 schreef Nober het volgende:
UFC fan Ricciardo met voormalig vedergewicht MMA wereldkampioen bij de UFC Max "Blessed" Holloway
Mark webber heeft het als manager toen goed geregeld voor Piastri, aan Lawson's manager is dezelfde taak toe bedeeld.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij is tegen hem gezegd dat hij in 2025 gegarandeerd in de F1 rijdt. Al moet je altijd nog maar zien of die belofte waargemaakt wordt.
En ik denk dat hij best een jaartje wil wachten, al zal hij vast niet gaan stilzitten.
Ik had de rest van de tweet nog niet eens gezien maar het ging me er meer om dat ik de naam "Racing Bulls" (waar geruchten over gaan) echt helemaal niks vind.quote:
Nope. Wie wel?quote:Op woensdag 22 november 2023 11:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik had de rest van de tweet nog niet eens gezien maar het ging me er meer om dat ik de naam "Racing Bulls" (waar geruchten over gaan) echt helemaal niks vind.
Ik vond Toro Rosso eigenlijk een hele goede naam voor ze, ik zou het toejuichen als die naam terug zou komen.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:27 schreef Evenstar het volgende:
Beetje in de stijl van the Flying Bulls, hun stuntvliegteam, dus snap het wel.
Met Paul Stoddart als teambaasquote:
Bij dit soort wedstrijdjes komt "Fucky McFuck F1 team" altijd boven drijvenquote:
Ik zou me laten sponsoren door een Frans kaasjesmerk en me 'De lachende koe' noemen.quote:
Moneytron Forti Pacific Mastercard Lola Team Lotus.quote:
Red Bull's Flying Circus.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:27 schreef Evenstar het volgende:
Beetje in de stijl van the Flying Bulls, hun stuntvliegteam, dus snap het wel.
Of de gebruikelijk rocketmowahpower termenquote:Op woensdag 22 november 2023 13:55 schreef nils7 het volgende:
[..]
Bij dit soort wedstrijdjes komt "Fucky McFuck F1 team" altijd boven drijven
Met een Silly Drive?quote:Op woensdag 22 november 2023 15:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Red Bull's Flying Circus.
Het geeft inderdaad wel genoeg inspiratie voor de nodige woordspelingen. Nudge, nudge, wink, wink, you know what I mean?quote:Op woensdag 22 november 2023 16:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Met een Silly Drive?
grieks vind ik mooi staanquote:Op woensdag 22 november 2023 12:49 schreef manny het volgende:
Mwa. Die Spaanse klinkt nog wel goed. De rest.... matig. De marketingafdeling moet aan de slag..
Hoi meneer ChatGPT. Kun je "de rode stier" vertalen in 10 europese talen? Dankjewel!
ChatGPT
Natuurlijk! Hier is de vertaling van "de rode stier" in 10 Europese talen:
Engels: the red bull
Spaans: el toro rojo
Frans: le taureau rouge
Duits: der rote Stier
Italiaans: il toro rosso
Portugees: o touro vermelho
Nederlands: de rode stier
Zweeds: den röda tjuren
Grieks: το κόκκινο ταύρο (to kókkino távros)
Pools: czerwony byk
Laat het me weten als je nog meer hulp nodig hebt!
User
Dankje, heb je er nog 10 extra?
ChatGPT
Natuurlijk, hier zijn nog 10 vertalingen van "de rode stier" in Europese talen:
Roemeens: taurul roșu
Tsjechisch: červený býk
Hongaars: a piros bika
Fins: punainen härkä
Kroatisch: crveni bik
Sloveens: rdeči bik
Bulgaars: червеният бик (chervenyat bik)
Lets: sarkans vērsis
Litouws: raudonas jautis
Ests: punane härg
quote:Op woensdag 22 november 2023 12:49 schreef manny het volgende:
Mwa. Die Spaanse klinkt nog wel goed. De rest.... matig. De marketingafdeling moet aan de slag..
Hoi meneer ChatGPT. Kun je "de rode stier" vertalen in 10 europese talen? Dankjewel!
ChatGPT
Natuurlijk! Hier is de vertaling van "de rode stier" in 10 Europese talen:
Engels: the red bull
Spaans: el toro rojo
Frans: le taureau rouge
Duits: der rote Stier
Italiaans: il toro rosso
Portugees: o touro vermelho
Nederlands: de rode stier
Zweeds: den röda tjuren
Grieks: το κόκκινο ταύρο (to kókkino távros)
Pools: czerwony byk
Laat het me weten als je nog meer hulp nodig hebt!
User
Dankje, heb je er nog 10 extra?
ChatGPT
Natuurlijk, hier zijn nog 10 vertalingen van "de rode stier" in Europese talen:
Roemeens: taurul roșu
Tsjechisch: červený býk
Hongaars: a piros bika
Fins: punainen härkä
Kroatisch: crveni bik
Sloveens: rdeči bik
Bulgaars: червеният бик (chervenyat bik)
Lets: sarkans vērsis
Litouws: raudonas jautis
Ests: punane härg
Die Italiaanse klinkt wel goed.quote:
Trade Mark is ook vastgelegd. Eergisteren bevestigd in de EU.quote:Op woensdag 22 november 2023 18:19 schreef greysbones het volgende:
Blijkbaar is de naam zo goed als rond
Racing bulls
Het logo is ook al aangepast
De kleuren worden zilver en blauw
Lekker stokenquote:Op woensdag 22 november 2023 22:19 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Jammer, dit had prachtige #teamLH content opgeleverd.
Zow, Lewis gooit Mercedes even voor de busquote:Op woensdag 22 november 2023 22:19 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Jammer, dit had prachtige #teamLH content opgeleverd.
Vooral zichzelf, met zijn "ik praat alleen met Mercedes"quote:Op woensdag 22 november 2023 23:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zow, Lewis gooit Mercedes even voor de bus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |