Het zijn wel uitzonderingen, de nummers van na 1993 zijn op een hand of 4-5 te tellen gok ik zoquote:Op dinsdag 21 november 2023 12:58 schreef Starflyer het volgende:
Ik blijf het apart vinden dat dit soort nummers in de Evergreen Top 1000 staan.
Voor mijn gevoel zijn evergreens tijdloze nummers van minstens 30 jaar oud, of zo. Niet al die nummers van de afgelopen 10 - 15 jaar, die er nu instaan.
Het is maar een titeltje.quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:58 schreef Starflyer het volgende:
Ik blijf het apart vinden dat dit soort nummers in de Evergreen Top 1000 staan.
Voor mijn gevoel zijn evergreens tijdloze nummers van minstens 30 jaar oud, of zo. Niet al die nummers van de afgelopen 10 - 15 jaar, die er nu instaan.
Dat is samen met de werken van de heer Paul die niet meedoet aan klaverjassen de beste jaquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:23 schreef Tussle266 het volgende:
Wel jammer dat zelfs in deze lijst Cathy's Clown nog teveel gevraagd is, maar al die andere maken dan wel weer het nodige goed.
Ik mis Muguquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:41 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zou best met Paula Badosa kunnen trouwen. Paula zal daar zelf ongetwijfeld anders over denken. Of helemaal niet aan denken.
Die staan er volgens mij al niet meer in sinds de lijst een halve Top 2000 uit 2001 werd in 2014-16 ergens.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:44 schreef Fred_B het volgende:
Eén keer Corry Brokken in de onderste helft is ook wel karig voor deze lijst eigenlijk. Net Als Toen en het origineel van Milord hadden er ook wel ingekund.
Post 301 leest niemand, maar hopelijk ben je op je wenken bediend.quote:
Het is al heel wat dat dit jaar de vernieuwingsdrang in deze lijst iets is afgeremd. Maar het kan allemaal nog wel een stuk beter inderdaad.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:44 schreef Fred_B het volgende:
Eén keer Corry Brokken in de onderste helft is ook wel karig voor deze lijst eigenlijk. Net Als Toen en het origineel van Milord hadden er ook wel ingekund.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |