Er was nog niet eerder zo'n "ronde" zo erg als 7 oktober. Dit was Isral's 9/11.quote:Op maandag 20 november 2023 22:51 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik dus niet. Ze zouden hoe dan ook op dezelfde manier met dezelfde intensiteit afgefakkeld worden. Dat hebben we namelijk eerder gezien bij de vorige rondes.
Extra dom dan toch van Isral om in die val te trappen?quote:Niks gok. Er was 0 procent kans dat Isral anders zou reageren en dat wist Hamas. Ze wisten de consequenties, hebben zich met maanden aan voorraden verschanst in de wetenschap dat de burgers de grootste klappen op gingen vangen.
Vind ik wel een goed ideequote:Op maandag 20 november 2023 22:48 schreef Alov het volgende:
[..]
Als we zinloos geweld gaan normaliseren dan kunnen we er beter met z'n allen gelijk een einde aan maken.
X-fillmpje: https://twitter.com/manniefabian/status/1726661721841135751quote:bron: nos.nl 20nov23 20u53
'Wapenwerkplaats en tunnelingang gevonden in moskee'
Het leger van Isral meldt dat het een werkplaats van Hamas waar raketten worden gemaakt en een tunnelingang heeft gevonden in een moskee in de wijk Zeitoun in Gaza-stad. "Ik wil dat u begrijpt: een moskee in het Zeitoun-gebied werd gebruikt als laboratorium voor het maken van wapens", zei legerwoordvoerder Hagari tijdens een avondpersconferentie.
Dat zijn denk ik nog heel wat landen (en Nederlanders).quote:Op maandag 20 november 2023 22:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Wie anders dan extremisten en mensen die er niet neutraal in staan die dat zeiden?
Die struikrovers opteren weer voor een finding out momentje.quote:Op maandag 20 november 2023 22:45 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)hjacking_the_partly/
Video of Houthi rebels highjacking the partly israeli owned vessel.
Idd. Als ze echt zo graag martelaar willen worden, kan dat allemaal erg snel geregeld worden.quote:Op dinsdag 21 november 2023 00:42 schreef Ulx het volgende:
Hamas houdt de score wel bij.
[ twitter ]
Het zou wat burgerdoden schelen als ze gewoon vrijwillig martelaar worden door met een pistool op een IDF tank af te rennen.
Ook is goed te zien dat gegijzelden onder dwang door gewapende mannen het "ziekenhuis" in worden getrokken. Tijdlijnanalyse van de ontvoering strookt met die waar ze zijn ontvoerd.quote:Op dinsdag 21 november 2023 00:32 schreef Ulx het volgende:
De BBC is van kant gewisseld? Blijkbaar was het niet meer vol te houden om te blijven liegen. In ieder geval, ze bevestigen de feiten. Dat is al heel wat.
[ twitter ]
Je ziet hem ook lopen. Een ziekenhuisbezoek lijkt me ook niet heel noodzakelijk.quote:Op dinsdag 21 november 2023 00:50 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ook is goed te zien dat gegijzelden onder dwang door gewapende mannen het "ziekenhuis" in worden getrokken. Tijdlijnanalyse van de ontvoering strookt met die waar ze zijn ontvoerd.
Nu de Nederlandse media nog die er allerlei mitsen en maren bij plaatsen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 00:32 schreef Ulx het volgende:
De BBC is van kant gewisseld? Blijkbaar was het niet meer vol te houden om te blijven liegen. In ieder geval, ze bevestigen de feiten. Dat is al heel wat.
[ twitter ]
Na deze ronde hebben ze er weer 200k bij.quote:Op maandag 20 november 2023 22:28 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hamas heeft 40.000 leden had ik begrepen. Zeg dat er al zo'n 7-8k afgemaakt zijn, dan hou je er nog zo'n 32-33.000 over.
Goh, dat is wel een verrassing, normaliter zouden ze 150 voorbehouden en verzachtende omstandigheden opnoemen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 00:32 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Dit leger niet.quote:Op maandag 20 november 2023 22:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een leger is niet extremistisch? Proest!
We weten niet hoeveel van die doden Hamas-strijders zijn (ze kleden zich in 'burger').quote:Overigens lijkt het erop dat je Hamas en Palestijnen door elkaar haalt. Een dode Hamas stijder kan mij weinig schelen. Een dode onschuldige Palestijn daarentegen.
Net zoals die miljoenen IS leden die we er nu bij hebben na de oorlog tegen ze. Toch?quote:Op dinsdag 21 november 2023 06:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Na deze ronde hebben ze er weer 200k bij.
Je zou zeggen dat die gasten na 3 keer pakkie op de broek gekregen te hebben wel beter weten. Blijkbaar niet.quote:Op maandag 20 november 2023 23:04 schreef Cuendillar het volgende:
https://mosaicmagazine.co(...)a-in-the-gaza-strip/
Een analyse van drie vernietigende nederlagen in drie Arabisch-Isralische oorlogen, en hoe de schaamte van de nederlaag werd omgebogen tot slachtofferschap.
De vierde is nu in de maak.
Dat zou dan voor het eerst zijn, dat Hamas iets goeds voor de Palestijnse bevolking zou doen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 00:42 schreef Ulx het volgende:
Hamas houdt de score wel bij.
[ twitter ]
Het zou wat burgerdoden schelen als ze gewoon vrijwillig martelaar worden door met een pistool op een IDF tank af te rennen.
Ja zo'n moordpartij in Isral zorgt voor heel wat juichende fans zagen we.quote:Op dinsdag 21 november 2023 06:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Na deze ronde hebben ze er weer 200k bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |