Goed voor de interne politiek vrees ikquote:Op woensdag 22 november 2023 07:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Goed voor de PR ook, zulke uitspraken.
quote:
Zo begon het 100 jaar terug.quote:Op woensdag 22 november 2023 03:56 schreef Kijkertje het volgende:
Nog zo'n vreselijk mens:
[ twitter ]
Maak ze dan gewoon af. Zonder voorhuid kun je prima leven, schijnbaar, en daarna alsnog joden vermoorden.quote:
een international human rights NGO..quote:Op woensdag 22 november 2023 03:38 schreef Kijkertje het volgende:
The International Commission of Jurists
Belachelijk. Alleen willen schreeuwen, niet willen luisteren.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:43 schreef HowardRoark het volgende:
Hmm, toch opvallend dat deze oproep zoveel weet los te maken.
[ twitter ]
Wat ik me afvraag is wat gaan al die troepen doen bij 4 dagen staakt het vuren?quote:Op woensdag 22 november 2023 11:05 schreef Qarrad het volgende:
[ twitter ]
Een een nieuwe update in de progressie in Noord-Gaza.
Is dit niet inherent aan demonstraties? Ik denk niet dat er iemand naar een demonstratie gaat om van mening te veranderen. Het zijn publieke echokamers waarbij men graag het gevoel van saamhorigheid wil voelen, en waar ze zich veilig wanen voor hun idealen en/of waanbeelden. En misschien ook een beetje publieke opinie willen beïnvloeden, maar ik weet niet of dat in de huidige tijd nog zo succesvol is.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:04 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Belachelijk. Alleen willen schreeuwen, niet willen luisteren.
Patroon ook zichtbaar in dit topic.
Die hebben zich toch makkelijk weer teruggetrokken naar Israël? Ligt niet ver weg.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag is wat gaan al die troepen doen bij 4 dagen staakt het vuren?
Waar blijven ze.
Zitten waar je zit en verroer je niet?
Ja, tuurlijk. Ze gaan zich gewoon helemaal terugtrekken, zodat ze daarna helemaal opnieuw moeten beginnen.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die hebben zich toch makkelijk weer teruggetrokken naar Israël? Ligt niet ver weg.
Zou goed kunnen hoor, alleen kan Hamas dan wel weer "ordenen"/"hergroeperen in die gebieden.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die hebben zich toch makkelijk weer teruggetrokken naar Israël? Ligt niet ver weg.
Lastig. Want als je daar blijft zitten verscholen, moet je maar vertrouwen dat de ander het zelfde doet.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Ze gaan zich gewoon helemaal terugtrekken, zodat ze daarna helemaal opnieuw moeten beginnen.
Wat moeten ze dan allemaal opnieuw beginnen? Zou het zo lastig zijn?quote:Op woensdag 22 november 2023 11:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Ze gaan zich gewoon helemaal terugtrekken, zodat ze daarna helemaal opnieuw moeten beginnen.
Staakt het vuur is wat jij zegt, blijven zitten waar je zit. In ieder geval geen gevechtshandelingen.quote:Op woensdag 22 november 2023 11:20 schreef Ebinas het volgende:
Ben echt benieuwd hoe ze dat oplossen en of het stand houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |