Heb ik je pijn gedaan?quote:Op donderdag 11 januari 2024 22:23 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden bots gevaccineerd ?
Ik vraag me af hoelang die wappies nog doorgaan met hun hobby.quote:Op woensdag 10 januari 2024 10:25 schreef KlapMongeaul het volgende:
We kunnen ook gewoon met zijn allen besluiten om niet meer op de wappies te reageren, dan zal dit topic gewoon doodbloeden. Het zal frustrerend zijn als niemand meer op hun leugens reageert.
Tja, sommige mensen willen per se bang zijn...quote:Op vrijdag 12 januari 2024 00:27 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zijn alles weer aan het plannen![]()
Ze worden niet wijzer maar springen over naar andere onzin, zoals we nu de opkomst van de nep autonomen zien.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 00:13 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoelang die wappies nog doorgaan met hun hobby.
Zullen ze over 5 jaar nog steeds bij elke dode het vaccin halen? Of over 15 jaar?
Of worden ook deze mensen ouder en daarmee ook wijzer?
Ondertussen vinden ze Prime doodeng...quote:Op vrijdag 12 januari 2024 07:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ze worden niet wijzer maar springen over naar andere onzin, zoals we nu de opkomst van de nep autonomen zien.
Over een paar jaar geloven deze pannenkoeken weer allemaal in een platte aarde.
Wat volkomen logisch voor hun is want jeff bezos werkt samen met het wef en die is bezig om alle Amazon verpakkingen zo te maken dat bij aanpakken je automatisch een vaccinatie krijgt.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 07:21 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ondertussen vinden ze Prime doodeng...
Zoiets overkwam Clara Oswald in een episode op Primequote:Op vrijdag 12 januari 2024 07:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat volkomen logisch voor hun is want jeff bezos werkt samen met het wef en die is bezig om alle Amazon verpakkingen zo te maken dat bij aanpakken je automatisch een vaccinatie krijgt.
Dat is ook wel een leuke ja, die autonomen. Maar het verbazende daarvan vind ik nog dat lang niet al die mensen dom zijn. Ik zie er mensen tussen met een koopwoning, auto's die in beslag genomen worden, mensen die dr huis uit worden gezetquote:Op vrijdag 12 januari 2024 07:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ze worden niet wijzer maar springen over naar andere onzin, zoals we nu de opkomst van de nep autonomen zien.
Over een paar jaar geloven deze pannenkoeken weer allemaal in een platte aarde.
Bang voor watquote:Op vrijdag 12 januari 2024 07:12 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, sommige mensen willen per se bang zijn...
Bang voor een video op Amazon Prime..
Hoe bestaat het.
Voor de duidelijkheid, met "wappies" bedoel je degenen die sceptisch staan ten opzichte van het overheidsbeleid m.b.t. Covid? Ik mag hopen dat die er over vijf jaar ook nog zijn, in ieder geval binnen de journalistiek en wetenschap, maar als je kijkt naar de censuur op social media de afgelopen jaren is het inderdaad mogelijk dat dit in de toekomst niet meer getolereerd wordt. Laten we hopen dat het niet zo ver komt.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 00:13 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoelang die wappies nog doorgaan met hun hobby.
Zullen ze over 5 jaar nog steeds bij elke dode het vaccin halen? Of over 15 jaar?
Of worden ook deze mensen ouder en daarmee ook wijzer?
Maarten Keulemans was kritisch op het overheidsbeleid tijdens Covid en werdt journalist van het jaar en target van de wappies.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:58 schreef BufferOverflow het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, met "wappies" bedoel je degenen die sceptisch staan ten opzichte van het overheidsbeleid m.b.t. Covid? Ik mag hopen dat die er over vijf jaar ook nog zijn, in ieder geval binnen de journalistiek en wetenschap, maar als je kijkt naar de censuur op social media de afgelopen jaren is het inderdaad mogelijk dat dit in de toekomst niet meer getolereerd wordt. Laten we hopen dat het niet zo ver komt.
Ok want eerder in de pandemie werd iedereen een wappie genoemd die kritisch was op de lockdowns of om wat voor reden dan ook het vaccin niet wilde. Ook academici, artsen, onderzoekers en journalisten werden gecensureerd en als wappie betiteld.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:12 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Maarten Keulemans was kritisch op het overheidsbeleid tijdens Covid en werdt journalist van het jaar en target van de wappies.
Dus nee, wappies zijn niet de zogenaamde kritische lui... Verre van zelfs.
bang voor spuitjes, bang voor amazon. bang voor de staat. bang voor de msm.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Bang voor watBen waakzaam aangezien ik weet hoe jullie te werk gaan.
Als ik bang was had ik de spuitjes wel genomen.
Tja,jij post een afbeelding van Amazon Prime uit angst dat dat bewijs is dat ze alweer aan het plannen zijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Bang voor watBen waakzaam aangezien ik weet hoe jullie te werk gaan.
Als ik bang was had ik de spuitjes wel genomen.
Truths hidden in plain sightquote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja,jij post een afbeelding van Amazon Prime uit angst dat dat bewijs is dat ze alweer aan het plannen zijn.
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:46 schreef koemleit het volgende:
[..]
bang voor spuitjes, bang voor amazon. bang voor de staat. bang voor de msm.
bang voor hugo de jonge, bang voor ernst kuipers
Tita Tovenaar is ook een weerspiegeling van de werkelijkheid...quote:
Ja, en ze blijven er in hangen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:46 schreef koemleit het volgende:
[..]
bang voor spuitjes, bang voor amazon. bang voor de staat. bang voor de msm.
bang voor hugo de jonge, bang voor ernst kuipers
Wat is er mis met een sessie waarin mensen nadenken over hoe je een eventuele volgende pandemie het beste kunt aanpakken?quote:Op donderdag 11 januari 2024 22:15 schreef PSVCL het volgende:
Binnenrkot weer in de rij staan voor een boosterprikje ?updaten die handel
![]()
[ afbeelding ]
Disney X
Er waren genoeg potentieel gevaarlijke virussen rond. Er zijn alleen al vele honderden coronavirussen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 22:15 schreef PSVCL het volgende:
Binnenrkot weer in de rij staan voor een boosterprikje ?updaten die handel
![]()
[ afbeelding ]
Disney X
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |