abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 januari 2024 @ 13:10:59 #251
545 dop
:copyright: dop
pi_211972572
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 11:23 schreef Monomeism het volgende:

[..]
. Ja dat klopt. Ik zeg ook niet anders. Lees terug. En en de nano’s gaan door de bloedbarriere en versmelten zich daar met je cellen. En vormen DAAR spike. In de haarvaten van je hersenen dus ook. Ik ben makkelijk te pakken dat geef ik toe. Maar ik weet dat de nano’s met mrna overal en nergens in je lichaam zitten en niet in je armspier blijven zitten, maar overal tot in de allerkleinste haarvaten waar ze dus ook vrolijk Spike eiwitten gaan vormen. Een mega probleem dus. En dat dan zeer langdurig. In tegenstelling tot de natuurlijke vorming bij een normale besmetting.Die rna blijft slechts maximaal een kleine 20 minuten werkzaam. Maar door pseudo uridine in de spuit ipv uridine zeer veel langer. Maanden langer zelfs. Nou succes daarmee als dat aan de gang gaat in je kleinste haarvaten
Je maakt er een potje van dit is echt een klok klepel verhaal.
op een of andere manier lijk je problemen te hebben met pseudouridine maak ik op uit je verhaal.
waarom?
verder gebruik je de verkeerde termen op de verkeerde plaats soms dat maakt het erg warrig.
Je zegt bijvoorbeeld
quote:
die rna blijft maximaal 20 minuten werkzaam
, ik mag hopen voor jouw dat je Rna toch wat langer in takt blijft anders flikker je uit elkaar.
en waarom zou iets uridine moeten zijn ipv pseudouridine?

proteïne zijn kleiner dan virussen dus ja niet verbazend dat die tot in de kleinste haarvaten kunnen doordringen, dat is niet iets dat alleen spike eiwitten in een vaccin kunnen. maar dat lijkt ook een probleem als ik je kan volgen, want jij hebt het over nano's, dat kan werkelijk van alles zijn?

[ Bericht 5% gewijzigd door dop op 09-01-2024 13:21:06 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_211973425
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 11:23 schreef Monomeism het volgende:

[..]
. Ja dat klopt. Ik zeg ook niet anders. Lees terug. En de nano’s gaan door de bloedbarriere en versmelten zich daar met je cellen. En vormen DAAR spike. In de haarvaten van je hersenen dus ook. Ik ben makkelijk te pakken dat geef ik toe. Maar ik weet dat de nano’s met mrna overal en nergens in je lichaam zitten en niet in je armspier blijven zitten, maar overal tot in de allerkleinste haarvaten waar ze dus ook vrolijk Spike eiwitten gaan vormen. Een mega probleem dus. En dat dan zeer langdurig. In tegenstelling tot de natuurlijke vorming bij een normale besmetting.Die rna blijft slechts maximaal een kleine 20 minuten werkzaam. Maar door pseudo uridine in de spuit ipv uridine zeer veel langer. Maanden langer zelfs. Nou succes daarmee als dat aan de gang gaat in je kleinste haarvaten
En honderden miljoenen mensen hebben die procedure meerdere keren overleefd zonder ook maar ergens last van te hebben? Het is al meerdere keren gebeurd dat vaccins achteraf bijwerkingen hadden die niet opgepikt waren bij de trials, vooral omdat ze op heel lage frequentie voorkomen. Daar heeft men maatregelen voor genomen, en de vaccins aangepast of uit de roulatie genomen. Als gevolg daarvan heeft men ook de monitoringssystemen verbeterd. Maar goed, Bill, George, Fauci hebben op een of andere manier zoveel controle daarover, en over alle regeringsleiders, ministers en ambtenaren die hierbij betrokken zijn, dat men niet hoort dat er toch tientallen miljoenen mensen overlijden als gevolg van vaccinaties. Regeringen en overheden die er normaliter een potje van maken, spelen dit spelletje tot in perfectie, tuurlijk.
  dinsdag 9 januari 2024 @ 15:50:07 #253
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_211974008
Hulde voor al de echte experts om telkens maar de onzin te debunken dan wel te corrigeren.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_211974730
Dus men laat het waarde oordeel van mijn ontoereikende uitleg van de vele experts die al vier jaar hartgrondig en uitgebreid ernstig waarschuwen tegen de spuitjes geheel afhangen van het feit dat ik ze verkeerd heb overgenomen en grotendeels in eigen woorden ‘vertaal’ van wat er bij mij is blijven hangen van diezelfde experts? Mono die lult toch maar wat onzin aan elkaar. Haha. Volgens mij is het wijzer het van henzelf te horen en niet van mij. Het is makkelijker ‘discussiëren’ zo. Dat snap ik. Het is alleen zo nutteloos. En tijdrovend. Vermoeiend ook. En vals in semantiek.

Emeritus hoogleraar in de experimentele immunologie aan de Universiteit Utrecht Dr. Pierre Capel. Hij studeerde Biochemie aan de Faculteit Wiskunde en Natuurkunde van de Universiteit van Amsterdam en legt de problemen in ieder geval heel veel beter uit dan ik het hier op FOK in eigen woorden probeer te vertalen.

Het is natuurlijk erg makkelijk scoren omdat ik deze ingewikkelde expertise hier deels onvolledig en krom vertaald te berde breng. Hugo de Jonge weet al helemaal geen fuck maar deed iedereen toch naar de GGD dansen met het kleuter verhaaltje om je toch maar gewoon lekker te laten ‘vaccineren’ omdat zijn geweldige argument was dat je immers ook niet wist wat er in een frikandel zit. Haha. En TV kijkend Nederland, inmiddels streng en fanatiek gewaarschuwd tegen “nep-nieuws” was compleet opgelucht van die belachelijke uitleg.

Ik ga eens lekker relaxen en genieten van mijn persoonlijke keuzes de rest van de avond. :)
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_211974862
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 14:48 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
En honderden miljoenen mensen hebben die procedure meerdere keren overleefd zonder ook maar ergens last van te hebben?
Verschillende batches verschillende werkingen. Ze zijn allemaal verschillend geweest. Ook allemaal op te zoeken.
Ik doe het niet meer. Ga zelfs maar eens buiten de lijntjes kijken naar dat gevaarlijke nep-nieuws. Een beetje nep-nieuws voor jou op Rumble of Bitchute zou niet verkeerd zijn. Wel uitkijken met oversteken hoor. ;)
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_211974969
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 17:11 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Verschillende batches verschillende werkingen. Ze zijn allemaal verschillend geweest. Ook allemaal op te zoeken.
Ik doe het niet meer. Ga zelfs maar eens buiten de lijntjes kijken naar dat gevaarlijke nep-nieuws. Een beetje nep-nieuws voor jou op Rumble of Bitchute zou niet verkeerd zijn. Wel uitkijken met oversteken hoor. ;)
Dus de 'nanos' in de ene batch zijn anders dan die in de andere batch? Of het mrna is anders? Maar als het daaraan ligt, dan ligt het dus niet aan de methode zelf, maar aan iets wat de batches verschillend maakt, en is de spike dus ook zeker niet 100% toxisch, maar mogelijk alleen een beetje toxisch in een deel van de batches.
pi_211975022
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 17:23 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Dus de 'nanos' in de ene batch zijn anders dan die in de andere batch? Of het mrna is anders? Maar als het daaraan ligt, dan ligt het dus niet aan de methode zelf, maar aan iets wat de batches verschillend maakt, en is de spike dus ook zeker niet 100% toxisch, maar mogelijk alleen een beetje toxisch in een deel van de batches.
bla6.gif

Beetje flauw misschien maar zoek het zelf maar uit. Ik ben al 2 dagen met molens aan het vechten.
Weet je je eigen batch nummer(s) nog?
https://howbadismybatch.com/
― Thomas Sowell
  dinsdag 9 januari 2024 @ 17:48:17 #258
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_211975159
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 16:56 schreef Monomeism het volgende:
Dus men laat het waarde oordeel van mijn ontoereikende uitleg van de vele experts die al vier jaar hartgrondig en uitgebreid ernstig waarschuwen tegen de spuitjes geheel afhangen van het feit dat ik ze verkeerd heb overgenomen en grotendeels in eigen woorden ‘vertaal’ van wat er bij mij is blijven hangen van diezelfde experts? Mono die lult toch maar wat onzin aan elkaar. Haha. Volgens mij is het wijzer het van henzelf te horen en niet van mij. Het is makkelijker ‘discussiëren’ zo. Dat snap ik. Het is alleen zo nutteloos. En tijdrovend. Vermoeiend ook. En vals in semantiek.

Emeritus hoogleraar in de experimentele immunologie aan de Universiteit Utrecht Dr. Pierre Capel. Hij studeerde Biochemie aan de Faculteit Wiskunde en Natuurkunde van de Universiteit van Amsterdam en legt de problemen in ieder geval heel veel beter uit dan ik het hier op FOK in eigen woorden probeer te vertalen.

Het is natuurlijk erg makkelijk scoren omdat ik deze ingewikkelde expertise hier deels onvolledig en krom vertaald te berde breng. Hugo de Jonge weet al helemaal geen fuck maar deed iedereen toch naar de GGD dansen met het kleuter verhaaltje om je toch maar gewoon lekker te laten ‘vaccineren’ omdat zijn geweldige argument was dat je immers ook niet wist wat er in een frikandel zit. Haha. En TV kijkend Nederland, inmiddels streng en fanatiek gewaarschuwd tegen “nep-nieuws” was compleet opgelucht van die belachelijke uitleg.

Ik ga eens lekker relaxen en genieten van mijn persoonlijke keuzes de rest van de avond. :)
Dat filmpje is al jaren geleden compleet onderuit gehaald. Opnieuw bewijs dat jijzelf compleet vast zit in een bubbel...
pi_211975168
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 17:48 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Dat filmpje is al jaren geleden compleet onderuit gehaald. Opnieuw bewijs dat jijzelf compleet vast zit in een bubbel...
_O-
― Thomas Sowell
pi_211975172
quote:
― Thomas Sowell
  dinsdag 9 januari 2024 @ 17:54:57 #261
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_211975204
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 17:50 schreef Monomeism het volgende:

[..]

sylvia millecamps maakte ook persoonlijke keuzes...
pi_211975303
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 17:50 schreef Monomeism het volgende:

[..]

Herstel. Maand :')
― Thomas Sowell
  dinsdag 9 januari 2024 @ 19:30:05 #263
545 dop
:copyright: dop
pi_211976071
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 16:56 schreef Monomeism het volgende:

Bedankt voor je filmpje, maar helaas onvolledig en de vragen blijven gewoon staan.
Er wordt namelijk helemaal niets uitgelegd over pseudouridine.
het is een korte uitleg over de werking van mRna en vervolgens een verdachtmaking zonder onderbouwing over de eiwitten die je met het vaccin aanmaakt.
pseudouridine is niet iets dat is uitgevonden voor her vaccin het is ook niet iets niets nieuws, het komt gewoon voor in Rna en je lichaam kan het gewoon aanmaken door middel van Biosynthese. is ook wat gebeurt door het vaccin.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_211976373
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 19:30 schreef dop het volgende:

[..]
Bedankt voor je filmpje, maar helaas onvolledig en de vragen blijven gewoon staan.
Er wordt namelijk helemaal niets uitgelegd over pseudouridine.
het is een korte uitleg over de werking van mRna en vervolgens een verdachtmaking zonder onderbouwing over de eiwitten die je met het vaccin aanmaakt.
pseudouridine is niet iets dat is uitgevonden voor her vaccin het is ook niet iets niets nieuws, het komt gewoon voor in Rna en je lichaam kan het gewoon aanmaken door middel van Biosynthese. is ook wat gebeurt door het vaccin.
Ik laat nu de meldingen maar voor wat ze zijn. Een soort muggen. Ik kan je niet verder helpen. Dat zul je zelf moeten doen. Heb ik zelf ook gedaan. Vanaf dag 1. Zo rond de pers conferentie kermis. Kwallen daar kun je makkelijk doorheen kijken. Je leert langzaam de intenties van kwallen uit pure intuïtie. Mits je een onderbuik hebt. Zelfs wanneer je het niet eens precies begrijpt. Je weet innerlijk dat er iets niet helemaal klopt. Zo begint het. Ga ook eens op een stoute zoektocht. Mijn kennis schiet toch te kort. Dat vinden jullie erg leuk. Maar dat heb ik al uitgelegd. Zoek ook je batchnummer(s) eens op. De link staat hier erregus boven.

Dag :)

edit:
Home
check batch

[ Bericht 2% gewijzigd door Monomeism op 10-01-2024 06:42:02 ]
― Thomas Sowell
pi_211979558
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 januari 2024 19:48 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik laat nu de meldingen maar voor wat ze zijn. Een soort muggen. Ik kan je niet verder helpen. Dat zul je zelf moeten doen. Heb ik zelf ook gedaan. Vanaf dag 1. Zo rond de pers conferentie kermis. Kwallen daar kun je makkelijk doorheen kijken. Je leert langzaam de intenties van kwallen uit pure intuïtie. Mits je een onderbuik hebt. Zelfs wanneer je het niet eens precies begrijpt. Je weet innerlijk dat er iets niet helemaal klopt. Zo begint het. Ga ook eens op een stoute zoektocht. Mijn kennis schiet toch te kort. Dat vinden jullie erg leuk. Maar dat heb ik al uitgelegd. Zoek ook je batchnummer(s) eens op. De link staat hier erregus boven.

Dag :)

edit:
Home
check batch
Helpen waarmee?

En als je er zelf geen verstand van hebt, hoezo denk je überhaupt dat je dan mensen kunt helpen?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_211979615
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 07:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Helpen waarmee?

En als je er zelf geen verstand van hebt, hoezo denk je überhaupt dat je dan mensen kunt helpen?
Je kunt alleen jezelf helpen. Ik hoef mijzelf niet te verantwoorden. Ik heb het uitgelegd. Voor de laatste keer. Check die linkjes. Volg de oversterfte. Wordt wakker. Ik ga niet meer reageren. Dag. 🙂
― Thomas Sowell
pi_211980089
quote:
0s.gif Op woensdag 10 januari 2024 07:28 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Je kunt alleen jezelf helpen. Ik hoef mijzelf niet te verantwoorden. Ik heb het uitgelegd. Voor de laatste keer. Check die linkjes. Volg de oversterfte. Wordt wakker. Ik ga niet meer reageren. Dag. 🙂
Ik accepteer je verlies.

Fijne dag verder.
  woensdag 10 januari 2024 @ 09:01:42 #268
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_211980122
Op een stoute zoektocht gaan _O_
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_211980437
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 08:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik accepteer je verlies.

Fijne dag verder.
🤣
― Thomas Sowell
pi_211981067
We kunnen ook gewoon met zijn allen besluiten om niet meer op de wappies te reageren, dan zal dit topic gewoon doodbloeden. Het zal frustrerend zijn als niemand meer op hun leugens reageert.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_211981757
Mijn ervaring is dat ze dan juist meer gaan zenden. Plus dat anderen nu ook repliek kunnen nalezen.

Mensen kunnen heel overtuigend overkomen. Na repliek wordt nu tenminste toegegeven dat hij er zelf helemaal geen verstand van heeft.
pi_211982542
quote:
1s.gif Op woensdag 10 januari 2024 11:18 schreef Wantie het volgende:
Mijn ervaring is dat ze dan juist meer gaan zenden. Plus dat anderen nu ook repliek kunnen nalezen.

Mensen kunnen heel overtuigend overkomen. Na repliek wordt nu tenminste toegegeven dat hij er zelf helemaal geen verstand van heeft.
Veel van de zelf benoemde onderzoekers hebben iets van een klok en klepel gehoord maar ook wat tikken van die klepel gehad waardoor er steeds halve verhalen verteld worden en de details die er juist toe doen steeds vergeten worden. :D
pi_211998877
Binnenrkot weer in de rij staan voor een boosterprikje ? _O_ updaten die handel _O_

Disney X _O_
pi_211998913
quote:
0s.gif Op donderdag 11 januari 2024 22:15 schreef PSVCL het volgende:
Binnenrkot weer in de rij staan voor een boosterprikje ? _O_ updaten die handel _O_

[ afbeelding ]

Disney X _O_
We zijn dus al gevaccineerd tegen Disney X?
pi_211998959
quote:
1s.gif Op donderdag 11 januari 2024 22:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
We zijn dus al gevaccineerd tegen Disney X?
Sinds wanneer worden bots gevaccineerd ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')