Ik denk dat je je moet aanmelden bij de recherche. Je bent echt goed.quote:Op maandag 20 november 2023 18:37 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het rare is dat Thierry juist een stuk milder is geworden op de vlakken waar Jan Maat, Wilders en Fortuyn als extreem worden gezien en waardoor ze aangevallen en bedreigd werden.
Oekraïne-aanhangers, vaccinverkopers, coronaslachtoffers, klimaatfantasten en maanbezoekers blijven over.
Op X gaat al naam en foto rond, ws van onschuldig persoon. Maar minstens net zo gestoord om te gaan doxxen.quote:Op maandag 20 november 2023 18:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is overigens ook niet gezegd dat het een "links" iemand was.
Misschien ging Baudet wel op z'n voet staan, gooide hij z'n bier om of was het een PVV-aanhanger.
Zonder gekheid: we weten nog niets van de dader, of wel?
Nee dat roepen ze over die kerel die Baudet met een flesje te lijf ging.quote:Op maandag 20 november 2023 18:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In het filmpje hoor je hem volgens mij wel roepen "Hij moet dood!"
Salafisten hebben 'm ook gevonden.quote:Op maandag 20 november 2023 18:37 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Het rare is dat Thierry juist een stuk milder is geworden op de vlakken waar Jan Maat, Wilders en Fortuyn als extreem worden gezien en waardoor ze aangevallen en bedreigd werden.
Oekraïne-aanhangers, vaccinverkopers, coronaslachtoffers, klimaatfantasten en maanbezoekers blijven over.
Ik keur het af, maar vind het vooral ziekelijk.quote:Op maandag 20 november 2023 18:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Kijken of er weer"ik keur het af maar.." reacties komen.
Apart dat jij hier geen "whataboutism" opmerkingen over krijgt.quote:Op maandag 20 november 2023 18:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zoals de pro-zwarte pieten? Of is dat dan weer anders? Of de boeren?
Inderdaad, maar het lijkt mij hoogstwaarschijnlijk wel politiek gemotiveerd.quote:Op maandag 20 november 2023 18:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is overigens ook niet gezegd dat het een "links" iemand was.
Misschien ging Baudet wel op z'n voet staan, gooide hij z'n bier om of was het een PVV-aanhanger.
Zonder gekheid: we weten nog niets van de dader, of wel?
Ik denk niet dat men nu massaal op Baudet gaat stemmen.quote:Op maandag 20 november 2023 18:41 schreef Leandra het volgende:
Wie dit ook gedaan heeft moet weten dat deze actie vooral veel extra stemmen voor Baudet oplevert, je hebt ook echt helemaal niets aan dit soort achterlijk gedrag.
Hoe stom kun je zijn als je een politicus verafschuwt, door hem juist een paar dagen voor de verkiezingen aan te vallen?!
Los van het feit dat dat sowieso gestoord is uiteraard, is dit zo ongeveer het slechtste moment om dat te doen.
Tenzij je hoopt hem te vermoorden, maar dat zie ik er ook niet echt in. In ieder geval niet als dat flesje nog heel was.quote:Op maandag 20 november 2023 18:41 schreef Leandra het volgende:
Wie dit ook gedaan heeft moet weten dat deze actie vooral veel extra stemmen voor Baudet oplevert, je hebt ook echt helemaal niets aan dit soort achterlijk gedrag.
Hoe stom kun je zijn als je een politicus verafschuwt, door hem juist een paar dagen voor de verkiezingen aan te vallen?!
Los van het feit dat dat sowieso gestoord is uiteraard, is dit zo ongeveer het slechtste moment om dat te doen.
Het hoort niet en je blijft af van onze politici, of je nu Baudet of Kaag heet. Maar extra stemmen zal wel meevallen, velen zien die Baudet toch als de grootste gek in de Nederlandse politiek, dat beeld zal niet veranderen.quote:Op maandag 20 november 2023 18:41 schreef Leandra het volgende:
Eens, dat is gewoon bloedlink. Dit is geen land van lynch mobs.quote:Op maandag 20 november 2023 18:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Op X gaat al naam en foto rond, ws van onschuldig persoon. Maar minstens net zo gestoord om te gaan doxxen.
Wat een nietszeggend filmpje...quote:
Ik zie ze niet juichen maar ze staan daar dus gewoon om de dader een hart onder de riem te steken en/of naar huis te brengen?quote:
Je voorbeelden gingen allemaal over bepaalde groepen. Heel goed als je alle geweld afkeurt. Dat zouden meer mensen moeten doen.quote:Op maandag 20 november 2023 18:41 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Apart dat jij hier geen "whataboutism" opmerkingen over krijgt.
Gelukkig kan ik met een schoon geweten zeggen dat ik altijd al het geweld afkeur, ik ben immers geen hypocriet. Ik heb mij al meermaals uitgelaten tegenover het geweld van de pro pieten club of de manier van "demonstreren" bij de boeren.
Maar over whataboutisms en hypocrisie gesproken, velen die ik de laatste dagen weer KOZP heb zien verdedigen en die pro ZP groep heb zien afvallen hadden allemaal een hele andere mening bij die BBQ bij de moskee wat dan weer provoceren was terwijl het geweld werd verdedigd. Toevalligerwijs exact dezelfde groep mensen die ik de vorige keer al de aanval op Baudet heb zien goedpraten maar zag krijsen over Kaag en haar fakkel.
Ben klaar met die opzichtige dubbele standaarden.
Het is het Nederland van een touwtje uit de brievenbus al heel lang niet meer.quote:Op maandag 20 november 2023 18:45 schreef aloa het volgende:
Niet dat dit valt goed te praten, maar ik sta er persoonlijk niet van te kijken. Deze wereld verhard als een gek en dan krijg je dit soort achterlijke acties.
Waarom levert dit extra stemmen voor Baudet op? Dat geloof ik dus echt niet zo.quote:Op maandag 20 november 2023 18:41 schreef Leandra het volgende:
"Ben je nog bang voor het virus?"quote:Op maandag 20 november 2023 18:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wat een nietszeggend filmpje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |