quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mauriesje peilt een onvervalste tweestrijd... Tussen PVV en GL-PvdA
Hij werd toch gecanceld volgens hemzelf?quote:
Blijkbaar niet meerquote:Op dinsdag 21 november 2023 18:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij werd toch gecanceld volgens hemzelf?
Dit land zou wel een klein stukje mooier zijn als er vanavond een bom op de Op1 studio zou vallen. Wat een eindeloze stroom aan ongekende ellende.quote:
Hé, niet met Thomas, hè, niet met Thomas!quote:
Dat wordt nog wat morgenavond als alles nog erger wordt dan voorspeld.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:57 schreef Marcoss het volgende:
Wel een licht geagiteerde sfeer in dit topic
PUKKEDquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vandaag in ieder geval een paar mensen overtuigd om toch VVD in plaats van PVV te stemmen.
Raad de user.
Het zou nog beter zijn als hij helemaal nergens mee bezig is. Altijd op zoek naar het laatste lolletje en aan tafel lult het maar een end weg zoals iedereen kan doen die alle kranten leest. De Jair van de NPO.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:57 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Hé, niet met Thomas, hè, niet met Thomas!
Al vind ik hem altijd wat verstandiger als hij niet bezig is met een interview/verslaggeven, gek genoeg.
Sinds wanneer is die Charlotte ook al opiniepeiler? Nieuwe hobby sinds de coronapandemie toen ze domme vragen mocht stellen?quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Blijkbaar niet meer
[ afbeelding ]
Opvolgster van Gijs Rademaker!quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is die Charlotte ook al opiniepeiler? Nieuwe hobby sinds de coronapandemie toen ze domme vragen mocht stellen?
Als je peilingen ziet +23quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoeveel zetels in de plus hierdoor? Drie? Vier?
Van dit topic denk ik, FOK is voor de rest vies rechts als ik al die topics zo lees.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit was nog best een aardig debat.
En nu een nachtje slapen tot de complete meltdown van dit forum en het land.
Hoop PVV-stemmers die er weer durven om ervoor uit te komenquote:Op dinsdag 21 november 2023 22:17 schreef Remco het volgende:
[..]
Van dit topic denk ik, FOK is voor de rest vies rechts als ik al die topics zo lees.
Frans ook. En Pieter.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:21 schreef Pino112 het volgende:
Esther heeft Dilan een paar keer mooi voor lul gezet lees ik? Erg mooi.
PvdD-goden
Frans en Pieter Dilan.quote:Op dinsdag 21 november 2023 22:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Esther Frans en Pieter? Of Frans en Pieter Dilan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |