abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211360560
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 17:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Erger nog, afgeslacht en voordat ze dood waren verminkt. Het afsnijden van een vrouw haar borsten terwijl ze al wordt gegroepsverkracht, daarna vermoord en nog eens necrofilie op haar wordt uitgevoerd.
Klinkt als een broodje aap verhaal. Of staat dat ook nog ergens op een (geverifieerde) video?
pi_211360656
quote:
13s.gif Op maandag 20 november 2023 17:55 schreef Vallon het volgende:

[..]
Ik vrees dat je dit nog serieus zult menen waarmee je feitelijk vindt dat beter wordt toegegeven aan terreur(eisen).
Wat je versta je hier onder "onderhandelen" dat immers met terreur uitoefenen niet nodig zal zijn om te tekenen bij het kruisje.

De verdere uitweiding/afleiding zijn zaken die hier geen ene reet ergens mee te maken heeft. Laat staan dat het "normaal" zou zijn. Het is niet en nooit normaal dat iemand die zijn zin niet krijgt, vrijelijk gaat rondmeppen en mensen op de meest brute wijze gaat vermoorden.
We weten nou inmiddels wel hoe je er over denkt...
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_211360715
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 18:13 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Maar Israël wil niet onderhandelen..
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_211360919
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 18:47 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Klinkt als een broodje aap verhaal. Of staat dat ook nog ergens op een (geverifieerde) video?
Ja hoor, het werd gewoon gestreamd. Even je best doen en het is te vinden..
  Trouwste user 2022 maandag 20 november 2023 @ 19:07:04 #180
7889 tong80
Spleenheup
pi_211360981
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 19:04 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ja hoor, het werd gewoon gestreamd. Even je best doen en het is te vinden..
Er wordt zelfs afgeraden te kijken.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 20 november 2023 @ 19:17:19 #181
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211361163
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 18:13 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Als ze nou nog niet automatisch met een hele batterij artillerie terugvuren op de locatie waar raketten vandaan komen, dan zou ik dat niet snappen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_211361226
quote:

[..]
En dat vraag je voor een vriend, zeker?
Intolerant voor intolerantie
pi_211361245
quote:

[..]
https://www.hamas-massacre.net/

Niet specifiek gezocht, hoef ik niet te zien.
  maandag 20 november 2023 @ 19:33:26 #184
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_211361420
Recentste kaart.

maandag 20 november 2023 @ 19:36:17 #185
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211361473
twitter

Wat is dit dan :')
pi_211361587
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 19:36 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Dit was al gepost. Door Slayage dacht ik.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_211361597
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 17:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
[ twitter ]

Luister en huiver

Huiveren is gepast bij de gebeurtenissen van 7 oktober.
  maandag 20 november 2023 @ 19:58:18 #188
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211361931
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 18:52 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
We weten nou inmiddels wel hoe je er over denkt...
Definieer "we" en nee je hebt hooguit een idee over hoe jij er in overtuiging over denkt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_211362003
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 19:21 schreef LaDaDiDa het volgende:

[..]
https://www.hamas-massacre.net/

Niet specifiek gezocht, hoef ik niet te zien.
Bekeken en geen vrouw gezien die werd verkracht, tieten afgesneden en/of bewerkt met een dildo oid.

Zeg niet dat het niet gebeurd is, maar klinkt bij mij gewoon als broodje aap totdat ik het zelf zie.
  maandag 20 november 2023 @ 20:04:14 #190
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211362038
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 19:17 schreef nixxx het volgende:

[..]
Als ze nou nog niet automatisch met een hele batterij artillerie terugvuren op de locatie waar raketten vandaan komen, dan zou ik dat niet snappen.
Iets met afwegen en dat Israël proportioneel reageert en steeds rekening houdt met burger slachtoffers.
Hamas is duidelijk bezig te provoceren en ik ga beniuwd zijn hoe onze MSM dat gaan inspinnen met wat afleiding om het over het politieke klimaat van verkiezingen te hebben waar menigeen weigert stelling te nemen.

O ja, die 32 neobaby's (minus een paar) lijken het goed uitschreeuwend te doen. een stuk beter dat de mensen van de terreuraanslag. Maar goed dat israël ze heeft gered van Hamas die vooral bezig was die kids op te willen offeren voor hun terreur.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_211362115
twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_211362179
quote:
[ twitter ]

Aangezien de propaganda machine aan beide kanten volop draait kwam ik ook deze video tegen.
Ik had mijn bedenkingen of de Engelse ondertiteling klopte vanwege de bron.

In eerste instantie zou dit door de nieuws overheidsorganisatie Israeli Public Broadcasting Corporation via X zijn verspreidt, maar is inmiddels verwijderd.
https://archive.is/2023.1(...)/1726158106453742004).

Ik vond nog wel bij de Israelische nieuwssite Arutz Sheva een artikel met dezelfde video (zonder engelse ondertiteling) met Hebreeuwse lyrics en na een Google vertaling behoorlijk overeenkomen.
https://www.inn.co.il/news/620466
Gearchiveerde link: https://archive.ph/8gSMk

quote:
Wiki:
Arutz Sheva [..] also known in English as Israel National News, is an Israeli media network identifying with religious Zionism. It offers online news articles in Hebrew, English, and Russian as well as live streaming radio, video and free podcasts.[1] It also publishes a weekly newspaper, B'Sheva, with the third-largest weekend circulation in the country.[2]
[..]
Arutz Sheva sees itself as a counterbalance to " 'negative thinking' and 'post-Zionist' attitudes."[12] It has been identified with the Israeli settlement movement.[4]
Geinspireerd op dit lied:
Hareut

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr.Silencer op 20-11-2023 20:16:30 ]
  maandag 20 november 2023 @ 20:12:42 #193
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211362245
Israël propagandisten be like:

"KHAMAS heeft het IDF gedwongen om Israëlische burgers te doden middels tanks en gevechtshelikopters"

Begint er steeds meer op te lijken dat het IDF een enorme aantal Israelis zelf heeft gedood omdat ze de Hannibal doctrine toepasten. Paar dagen terug nog werd het Israëlische dodental naar beneden bijgesteld omdat 200!!! verkoolde lichamen van Hamas strijders bleken te zijn. Als het IDF 200 Hamas strijders heeft verkoold, hoeveel Israëlische burgers zouden ze niet verkoold hebben?

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211362506
twitter

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211362554
quote:
[ twitter ]

quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 20:11 schreef Mr.Silencer het volgende:

[..]

Aangezien de propaganda machine aan beide kanten volop draait kwam ik ook deze video tegen.
Ik had mijn bedenkingen of de Engelse ondertiteling klopte vanwege de bron.

In eerste instantie zou dit door de nieuws overheidsorganisatie Israeli Public Broadcasting Corporation via X zijn verspreidt, maar is inmiddels verwijderd.
https://archive.is/2023.1(...)/1726158106453742004).

Ik vond nog wel bij de Israelische nieuwssite Arutz Sheva een artikel met dezelfde video (zonder engelse ondertiteling) met Hebreeuwse lyrics en na een Google vertaling behoorlijk overeenkomen.
https://www.inn.co.il/news/620466
Gearchiveerde link: https://archive.ph/8gSMk
[..]
Geinspireerd op dit lied:
Hareut
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 06:09 schreef oblo het volgende:

[..]
[..]
Het is niet fake. De ondertiteling klopt ook. Het gaat alleen over terroristen, dus die ״elimineer iedereen” regel gaat over terroristen. Maar dat is niet zo duidelijk zonder context. En ik mis het “ethnosupremacist” gedeelte in dit liedje. Ze zingen dat we “een natie, voor altijd” zijn, hoe is dat suprematie? Is “One nation under god” ook suprematie?

Dit is de tekst:
[..]
“Over een jaar zal er niets meer zijn en dan kunnen we veilig terugkeren naar huis”, dat is de regel waar ik een beetje verdrietig van word.

Dit lied is overigens geproduceerd door ene Ofer Rosenbaum. Hij heeft deze tekst natuurlijk expres zo dubbelzinnig gemaakt.
[..]

pi_211362575
quote:
0s.gif Op maandag 20 november 2023 17:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
En voor de mensen die vragen: hoe moet je dan wél reageren na 7 oktober? Nou bijv. met Hamas onderhandelen over het ruilen van gijzelaars voor gevangenen. Dit is heel normaal in internationale betrekkingen... Amerika/Rusland/Oekraïne etc. doen dit ook. Het is klote want liever onderhandel je niet met terroristen en wil je misdaden niet belonen maar toch gebeurt het en is het beter dan 10x zoveel burgerslachtoffers maken.

Tegelijkertijd onderzoek je wat er mis is gegaan op 7 oktober en dicht je de gaten/fouten in je defensie. Vervolgens zet je een beleid in wat humaner is dan daarvoor en begin je de onderhandelingen naar een twee staten oplossing. Maarja, dat laatste wil het conservatief rechtse kabinet van Israël niet.
Onderhandelen met terroristen die Israelische babies in ovens gebakken hebben, dat zal vast een succes worden. ^O^
pi_211362621
quote:
Israel kon ook gewoon Hamas strijders (of Palestijnen, geen idee, is tegenwoordig hetzelfde) vrijlaten. Nu is het te laat denk ik, de gijzelaars zijn waarschijnlijk allemaal al dood.
  maandag 20 november 2023 @ 20:36:48 #199
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211362622
quote:
9s.gif Op maandag 20 november 2023 20:28 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Wow Slay, dat ik jou nog eens mag zien opkomen voor het recht van elk kind, en dus ook meisjes, op onderwijs, op niet in een kindhuwelijk terecht te komen of onder een burqah weggestopt te worden. En natuurlijk voor het recht van Israëlische kinderen om geen raketten op hun hoofd te krijgen, hun ouders niet voor hun ogen verkracht en doodgeschoten te zien worden. *O*
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  maandag 20 november 2023 @ 20:42:52 #200
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211362705
quote:
1s.gif Op maandag 20 november 2023 20:32 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Onderhandelen met terroristen die Israelische babies in ovens gebakken hebben, dat zal vast een succes worden. ^O^
Israël is aan het onderhandelen samen met de VS en Qatar over de 240 mensen die gegijzeld zijn. Het is makkelijk praten niet te onderhandelen met terroristen.
Iets waar in dit topic veel te weinig over gepraat wordt.

Natuurlijk is er de hoop dat deze mensen nog in goede gezondheid terug naar huis komen. Tot nu toe hebben de aanvallen van Israël op Hamas niet geleid tot de bevrijding van veel gegijZelden, ik kan me goed voorstellen dat Israël dan toch gaat onderhandelen. Het zou je geliefde maar zijn die daar vastzit.
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')