Klinkt als een broodje aap verhaal. Of staat dat ook nog ergens op een (geverifieerde) video?quote:Op maandag 20 november 2023 17:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Erger nog, afgeslacht en voordat ze dood waren verminkt. Het afsnijden van een vrouw haar borsten terwijl ze al wordt gegroepsverkracht, daarna vermoord en nog eens necrofilie op haar wordt uitgevoerd.
We weten nou inmiddels wel hoe je er over denkt...quote:Op maandag 20 november 2023 17:55 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik vrees dat je dit nog serieus zult menen waarmee je feitelijk vindt dat beter wordt toegegeven aan terreur(eisen).
Wat je versta je hier onder "onderhandelen" dat immers met terreur uitoefenen niet nodig zal zijn om te tekenen bij het kruisje.
De verdere uitweiding/afleiding zijn zaken die hier geen ene reet ergens mee te maken heeft. Laat staan dat het "normaal" zou zijn. Het is niet en nooit normaal dat iemand die zijn zin niet krijgt, vrijelijk gaat rondmeppen en mensen op de meest brute wijze gaat vermoorden.
Maar Israël wil niet onderhandelen..quote:
Ja hoor, het werd gewoon gestreamd. Even je best doen en het is te vinden..quote:Op maandag 20 november 2023 18:47 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Klinkt als een broodje aap verhaal. Of staat dat ook nog ergens op een (geverifieerde) video?
Er wordt zelfs afgeraden te kijken.quote:Op maandag 20 november 2023 19:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ja hoor, het werd gewoon gestreamd. Even je best doen en het is te vinden..
Als ze nou nog niet automatisch met een hele batterij artillerie terugvuren op de locatie waar raketten vandaan komen, dan zou ik dat niet snappen.quote:
En dat vraag je voor een vriend, zeker?quote:Op maandag 20 november 2023 18:47 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Klinkt als een broodje aap verhaal. Of staat dat ook nog ergens op een (geverifieerde) video?
https://www.hamas-massacre.net/quote:Op maandag 20 november 2023 18:47 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Dit was al gepost. Door Slayage dacht ik.quote:
Huiveren is gepast bij de gebeurtenissen van 7 oktober.quote:Op maandag 20 november 2023 17:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[ twitter ]
Luister en huiver
Definieer "we" en nee je hebt hooguit een idee over hoe jij er in overtuiging over denkt.quote:Op maandag 20 november 2023 18:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
We weten nou inmiddels wel hoe je er over denkt...
Bekeken en geen vrouw gezien die werd verkracht, tieten afgesneden en/of bewerkt met een dildo oid.quote:Op maandag 20 november 2023 19:21 schreef LaDaDiDa het volgende:
[..]
https://www.hamas-massacre.net/
Niet specifiek gezocht, hoef ik niet te zien.
Iets met afwegen en dat Israël proportioneel reageert en steeds rekening houdt met burger slachtoffers.quote:Op maandag 20 november 2023 19:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als ze nou nog niet automatisch met een hele batterij artillerie terugvuren op de locatie waar raketten vandaan komen, dan zou ik dat niet snappen.
quote:
Geinspireerd op dit lied:quote:Wiki:
Arutz Sheva [..] also known in English as Israel National News, is an Israeli media network identifying with religious Zionism. It offers online news articles in Hebrew, English, and Russian as well as live streaming radio, video and free podcasts.[1] It also publishes a weekly newspaper, B'Sheva, with the third-largest weekend circulation in the country.[2]
[..]
Arutz Sheva sees itself as a counterbalance to " 'negative thinking' and 'post-Zionist' attitudes."[12] It has been identified with the Israeli settlement movement.[4]
quote:
quote:Op maandag 20 november 2023 20:11 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Aangezien de propaganda machine aan beide kanten volop draait kwam ik ook deze video tegen.
Ik had mijn bedenkingen of de Engelse ondertiteling klopte vanwege de bron.
In eerste instantie zou dit door de nieuws overheidsorganisatie Israeli Public Broadcasting Corporation via X zijn verspreidt, maar is inmiddels verwijderd.
https://archive.is/2023.1(...)/1726158106453742004).
Ik vond nog wel bij de Israelische nieuwssite Arutz Sheva een artikel met dezelfde video (zonder engelse ondertiteling) met Hebreeuwse lyrics en na een Google vertaling behoorlijk overeenkomen.
https://www.inn.co.il/news/620466
Gearchiveerde link: https://archive.ph/8gSMk
[..]
Geinspireerd op dit lied:
Hareut
quote:Op maandag 20 november 2023 06:09 schreef oblo het volgende:
[..]
[..]
Het is niet fake. De ondertiteling klopt ook. Het gaat alleen over terroristen, dus die ״elimineer iedereen” regel gaat over terroristen. Maar dat is niet zo duidelijk zonder context. En ik mis het “ethnosupremacist” gedeelte in dit liedje. Ze zingen dat we “een natie, voor altijd” zijn, hoe is dat suprematie? Is “One nation under god” ook suprematie?
Dit is de tekst:
[..]
“Over een jaar zal er niets meer zijn en dan kunnen we veilig terugkeren naar huis”, dat is de regel waar ik een beetje verdrietig van word.
Dit lied is overigens geproduceerd door ene Ofer Rosenbaum. Hij heeft deze tekst natuurlijk expres zo dubbelzinnig gemaakt.
[..]
Onderhandelen met terroristen die Israelische babies in ovens gebakken hebben, dat zal vast een succes worden.quote:Op maandag 20 november 2023 17:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
En voor de mensen die vragen: hoe moet je dan wél reageren na 7 oktober? Nou bijv. met Hamas onderhandelen over het ruilen van gijzelaars voor gevangenen. Dit is heel normaal in internationale betrekkingen... Amerika/Rusland/Oekraïne etc. doen dit ook. Het is klote want liever onderhandel je niet met terroristen en wil je misdaden niet belonen maar toch gebeurt het en is het beter dan 10x zoveel burgerslachtoffers maken.
Tegelijkertijd onderzoek je wat er mis is gegaan op 7 oktober en dicht je de gaten/fouten in je defensie. Vervolgens zet je een beleid in wat humaner is dan daarvoor en begin je de onderhandelingen naar een twee staten oplossing. Maarja, dat laatste wil het conservatief rechtse kabinet van Israël niet.
Israel kon ook gewoon Hamas strijders (of Palestijnen, geen idee, is tegenwoordig hetzelfde) vrijlaten. Nu is het te laat denk ik, de gijzelaars zijn waarschijnlijk allemaal al dood.quote:
Wow Slay, dat ik jou nog eens mag zien opkomen voor het recht van elk kind, en dus ook meisjes, op onderwijs, op niet in een kindhuwelijk terecht te komen of onder een burqah weggestopt te worden. En natuurlijk voor het recht van Israëlische kinderen om geen raketten op hun hoofd te krijgen, hun ouders niet voor hun ogen verkracht en doodgeschoten te zien worden.quote:
Israël is aan het onderhandelen samen met de VS en Qatar over de 240 mensen die gegijzeld zijn. Het is makkelijk praten niet te onderhandelen met terroristen.quote:Op maandag 20 november 2023 20:32 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Onderhandelen met terroristen die Israelische babies in ovens gebakken hebben, dat zal vast een succes worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |