Ik had geen moeite met die stemmen van vorige week. Ik had moeite met die teksten onder de naam van die vieze Oostblokker.quote:Op zondag 19 november 2023 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het was krista die bij aflevering 1 ! Al begon over een vrouwenbondje he.
Jij neemt het allemaal ook wel heel persoonlijk op of niet?quote:Op zondag 19 november 2023 21:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die vieze Willem hoeft van mij niet te winnen
Wat loop jij nou zuur te doen man. Jij vond dit toch het spel?quote:Op zondag 19 november 2023 21:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat ene wijf ik weet niet eens hoe ze heet voegt niks toe en dan nu zo zuur doen.
Niet op Radmilo stemmen wanneer hij naar huis "wil" maar op Krista. Dan is zij dus onderdeel van het probleem.quote:Op zondag 19 november 2023 22:18 schreef Koen66 het volgende:
ik heb het ivm verjaardag niet 100% gevolgd vanavond maar wat heeft Iris gedaan om dit te verdienen?
Precies dit, en vergeet niet dat ze ook lekker lelijk deed over vriendin Krista toen ze met Mark in de zee lag.quote:Op zondag 19 november 2023 22:30 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Niet op Radmilo stemmen wanneer hij naar huis "wil" maar op Krista. Dan is zij dus onderdeel van het probleem.
quote:Op zondag 19 november 2023 22:20 schreef BE het volgende:
En Nicolette’s finest moment, tegen Radmilo:
‘Dus je geeft op?’![]()
Haar jazz-hands zijn haar acuut vergeven!
Oh jammer, hier heb ik dan net niet genoeg op gelet.quote:Op zondag 19 november 2023 22:32 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Nicolette en vooral Art leken de exit van Radmilo en Iris te waarderen. Daar waar ze vorige keer moeite leken te hebben met de eilandraad, hadden ze dat dit keer totaal niet.
ik heb het maar half/half gezien dus ga ook nog een keer beter kijkenquote:Op zondag 19 november 2023 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jammer, hier heb ik dan net niet genoeg op gelet.Morgen even terugkijken.
quote:Op zondag 19 november 2023 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Ook echt roepen "Ja maar we zouden toch op Radmilo stemmen want die wil naar huis".... wat mij betreft een van de tv-fragmenten van het jaar
Ze zijn zuur om die lelijke krista gaan ze die leuke iris eruit werken en doen ze precies hetzelfde.quote:Op zondag 19 november 2023 21:58 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Wat loop jij nou zuur te doen man. Jij vond dit toch het spel?
Je toont maar weer eens aan hoe bevoorrecht Iris was (is). Maar goed. Ik zal heerlijk slapen vannacht. Dag Iris.quote:Op zondag 19 november 2023 22:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze zijn zuur om die lelijke krista gaan ze die leuke iris eruit werken en doen ze precies hetzelfde.
Jaquote:Op zondag 19 november 2023 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Ook echt roepen "Ja maar we zouden toch op Radmilo stemmen want die wil naar huis".... wat mij betreft een van de tv-fragmenten van het jaar
Gelukkig waren het niet allemaal domme schapen dus.quote:Op zondag 19 november 2023 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |