Beetje manisch samen polsen snijdenquote:Op zondag 19 november 2023 21:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, beetje niets zeggen, beetje scharen. Niets mis mee!
Mwah, die Oostblokkers kunnen prima stucen en bouwen enzo. Voor zo'n kabelbaantje draaien ze hun hand ook niet om.quote:Op zondag 19 november 2023 21:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kabelbaan in het Oostblok dan heb je echt een doodswens
Iedereen is in zijn eigen land op vakantiequote:Op zondag 19 november 2023 21:24 schreef Remco het volgende:
Vvv van Slovenië heeft hier wel een vinger in de pap gehad gok ik zo. Na die troosteloze bende op dat erf van Richard moesten er even wat mooie plaatjes komen, en dat lukt aardig.
Slowakijequote:Op zondag 19 november 2023 21:24 schreef Remco het volgende:
Vvv van Slovenië heeft hier wel een vinger in de pap gehad gok ik zo. Na die troosteloze bende op dat erf van Richard moesten er even wat mooie plaatjes komen, en dat lukt aardig.
Prachtige omgeving inderdaad.quote:Op zondag 19 november 2023 21:24 schreef Remco het volgende:
Ja als je probeert een koppel te worden of dat iig probeert af te tasten moet je je gedragen als een koppel. Boeren die apart slapen is nog nooit iets geworden in deze serie.quote:Op zondag 19 november 2023 21:23 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Ze hadden beter wel de kamer kunnen delen. Dan weet je in ieder geval hoe dat voelt om dichter bij elkaar te zijn. Hoeft niet eens wat te gebeuren, maar nu treffen ze elkaar alleen met camera's
Het is in Slowakijequote:Op zondag 19 november 2023 21:24 schreef Remco het volgende:
Is misschien een trieste hondquote:Op zondag 19 november 2023 21:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat een ellende. Bernice mag blij zijn als haar hond nog bij haar wil blijven.
Nou, dat is dan goed gelukt. Van wat we van de omgeving in Duitsland gezien hebben word ik echt niet vrolijk. Terwijl er ook mooie Duitse steden zijn: Leipzig, Freiburg en Hattingen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 19 november 2023 21:24 schreef Remco het volgende:
Ik normaal met twitterquote:Op zondag 19 november 2023 21:18 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik zou BZV niet kijken zonder FOK erbij.
Zit te lachenquote:Op zondag 19 november 2023 21:28 schreef Pedroso het volgende:
Boeren zullen de komende jaren wel op raken dus Yvon moet goed haar best doen om er nog een paar binnen te harken voor haar programma.
Die internationale versie is altijd al wel een probleem qua aantal boeren, zijn eigenlijk ook gewoon de mindere seizoenen altijdquote:Op zondag 19 november 2023 21:28 schreef Pedroso het volgende:
Boeren zullen de komende jaren wel op raken dus Yvon moet goed haar best doen om er nog een paar binnen te harken voor haar programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |