Dan moeten we Nederland maar verplaatsenquote:Op zondag 19 november 2023 18:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Bijna overal foute boel weer nu
[ afbeelding ]
Wij kunnen veel..quote:Op zondag 19 november 2023 18:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan moeten we Nederland maar verplaatsen
En die blazen het verhaaltje uit.quote:Op zondag 19 november 2023 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
We huren die Oostenrijkse blazers in
Moet goed komen dan..quote:Op zondag 19 november 2023 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doet een olifant..quote:Op zondag 19 november 2023 18:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En die blazen het verhaaltje uit.
Zal mario leuk vinden als ze op zijn berg ook nog gaan scheiten.quote:
Hoe komt een olifant op een berg?quote:Op zondag 19 november 2023 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal mario leuk vinden als ze op zijn berg ook nog gaan scheiten.
Stampvoetend?quote:
Hooguit een stukje hoger.quote:
En toch stemmen we er massaal opquote:Op zondag 19 november 2023 18:55 schreef marcb1974 het volgende:
Blij te zien dat de vvd zijn beleid gewoon doorzet in de verkiezingen.
liegen en bedriegen blijft hun motto
En krijgneigingen van de wi**
Ik snap dat serieus niet. Hoe kunnen al die mensen nog geloven dat ze het voor hun gaan oplossenquote:
We?quote:
Veel rijken denk ik?quote:Op zondag 19 november 2023 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik snap dat serieus niet. Hoe kunnen al die mensen nog geloven dat ze het voor hun gaan oplossen
Geen idee. Ik stem er niet op.quote:
Gaan we doenquote:Op zondag 19 november 2023 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Stem op de partij vd Badeendjes.
Bestaat ook al nietquote:Op zondag 19 november 2023 19:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Stem op de partij vd Badeendjes.
Niet makkelijk, dat heeft Hannibal ervarenquote:
Wat ik eigenlijk knapper vind is dat hij die beesten wel de middellandse zee over heeft gekregen.quote:Op zondag 19 november 2023 19:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet makkelijk, dat heeft Hannibal ervaren
hoveel staat?quote:Op zondag 19 november 2023 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Het waren misschien Indische olifantenquote:Op zondag 19 november 2023 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk knapper vind is dat hij die beesten wel de middellandse zee over heeft gekregen.
Weet je wat een tering eind die dan hebben moeten lopen?quote:Op zondag 19 november 2023 19:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Het waren misschien Indische olifanten
Die zijn wel wat bergen gewend iddquote:Op zondag 19 november 2023 19:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was een mix blijkbaarquote:Op zondag 19 november 2023 19:57 schreef pullup het volgende:
[..]
https://historianet.nl/ma(...)ifanten-had-hannibalquote:Op zijn legendarische tocht over de Alpen in 218 v.Chr. nam Hannibal 37 olifanten met zich mee. Vele stierven door de zware ontberingen; slechts 15 streden er tegen de Romeinen. Alle bronnen die de Griekse historicus Polybius (203-120 v.Chr.) verzamelde vertellen dat de rug van Saurus, Hannibals eigen olifant, 3,5 meter lang was.
Saurus betekent hier ‘Syrir’, en waarschijnlijk was het een Aziatische olifant, die wij Indische olifant noemen. Geschiedschrijver Polybius schreef dat de andere olifanten kleiner waren dan Saurus, dat waren vermoedelijk Afrikaanse bosolifanten. Er zaten geen grote savanneolifanten bij, want die waren vrijwel niet te temmen.
Hannibal versloeg het Romeinse leger meermaals. De slotzege was echter buiten bereik, want in 203 v.Chr. moest hij zich terug naar Cartago spoeden om zijn thuisstad tegen de Romeinen te verdedigen.
Kijk aan...weer wat geleerdquote:Op zondag 19 november 2023 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het was een mix blijkbaar
[..]
https://historianet.nl/ma(...)ifanten-had-hannibal
Oh lekker, heeft ze een heel moestuintje?quote:Op zondag 19 november 2023 20:15 schreef Domnivoor het volgende:
Stamppot met andijvie en zelfverbouwde boerenkool van Aoibhin![]()
[ afbeelding ]
Ja die zit er nog helemaal in, tot nu toe wat onzichtbaar maar nu schijnt ze een rol te gaan spelenquote:
Ik zapte net langs..quote:Op zondag 19 november 2023 20:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die zit er nog helemaal in, tot nu toe wat onzichtbaar maar nu schijnt ze een rol te gaan spelen
Ja, ze heeft met wat andere mensen een gedeelde moestuin.quote:Op zondag 19 november 2023 20:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh lekker, heeft ze een heel moestuintje?
Is ze naar huis?quote:Op zondag 19 november 2023 21:52 schreef pullup het volgende:
Nou niet een heel boeiende aflevering van ER
Nee ze zit er nog, een blond meisje was de klosquote:
Ah ok blondquote:Op zondag 19 november 2023 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ze zit er nog, een blond meisje was de klos
Morguh Domnivoorquote:
Dat is een kleurigequote:
Ja zijn mooie beestjes,quote:Op maandag 20 november 2023 07:02 schreef pullup het volgende:
Zijn nog best veel verschillende uilen
Je zit verkeerdquote:
Bij FIDE zijn ze de weg kwijtquote:Op maandag 20 november 2023 07:05 schreef pullup het volgende:
Chess Grandmaster Anna Muzychuk, on refusing to play in Saudi Arabia. 'In a few days, I'll lose two world titles, one after another. Because I decided not to go to Saudi Arabia. I refuse to play by special rules, wear abaya, be accompanied by a man so I can get out of the hotel."
[ afbeelding ]
Blijft te zot voor woorden![]()
Ga weg gekquote:
Ja was al langer een corrupte bende maar dit is wel heel ergquote:
Koentjuh Schorpioentjuhquote:Op maandag 20 november 2023 07:45 schreef Prisha het volgende:
@:Koen66 Happy Birthdayyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morguh heerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Is dit niet gewoon haar eigen schuld?quote:Op maandag 20 november 2023 07:05 schreef pullup het volgende:
Chess Grandmaster Anna Muzychuk, on refusing to play in Saudi Arabia. 'In a few days, I'll lose two world titles, one after another. Because I decided not to go to Saudi Arabia. I refuse to play by special rules, wear abaya, be accompanied by a man so I can get out of the hotel."
[ afbeelding ]
Blijft te zot voor woorden![]()
Ze heeft in ieder geval wel gelijk.quote:Op maandag 20 november 2023 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon haar eigen schuld?
Zij heeft er toch voor gekozen om vrouw te worden?
Ohh dat is wel een goed idee om eens te proberen.quote:
Ohja dat is ook een keuze tegenwoordigquote:Op maandag 20 november 2023 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met Saoedi-Arabi?quote:
Geen bierquote:Op maandag 20 november 2023 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met Saoedi-Arabi?
Sambal smeerkaasquote:Op maandag 20 november 2023 12:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ohh dat is wel een goed idee om eens te proberen.
Ze onderdrukken vrouwen, homo's, Christenen etc etc.quote:Op maandag 20 november 2023 12:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met Saoedi-Arabi?
Ze bezorgen ons olie, kamelen en een duidelijke visie op mensenrechten. Misschien is die visie wel veel beter dan de onze.![]()
Deze is dan voor jou geschiktquote:Op maandag 20 november 2023 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 november 2023 12:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Kon ik het toch weer niet laten..
Leave Georgina alone!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Het is ook niet niks, kan me voorstellen dat dat je emotioneert. Heel veel sterktequote:Op maandag 20 november 2023 13:30 schreef tong80 het volgende:
Net telefoontje. Donderdag eindelijk eerste bestraling. Emotioneert me meer dan dat ik verwachtte. FF niet relativeren. 🙂
Herman.
Tuurlijk wel, ze noemen het alleen andersquote:
Allemaal keuzes, als ze geen vrouw, homo of christen kiezen te zijn worden ze niet onderdruktquote:Op maandag 20 november 2023 13:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze onderdrukken vrouwen, homo's, Christenen etc etc.
Logisch hoor dat het je raakt. Sterkte.quote:Op maandag 20 november 2023 13:30 schreef tong80 het volgende:
Net telefoontje. Donderdag eindelijk eerste bestraling. Emotioneert me meer dan dat ik verwachtte. FF niet relativeren. 🙂
Herman.
Dus geboren als vrouw kies je daar dus ook zelf voor? Beetje kort door de bocht dit.quote:Op maandag 20 november 2023 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Allemaal keuzes, als ze geen vrouw, homo of christen kiezen te zijn worden ze niet onderdrukt
Grapjasquote:Op maandag 20 november 2023 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Allemaal keuzes, als ze geen vrouw, homo of christen kiezen te zijn worden ze niet onderdrukt
Dit is mijn Sinterklaas uiquote:
ZP mag niet meer, dus Krampus is voortaan welkomquote:
De oplossing is simpel: Zwarte Piet vervangen door zijn Iraanse neefje Hadji Firoez, die komt niet uit het Westen, dus die kan nooit met racisme worden geassocieerd, want alleen als het hier vandaan komt is het slecht.quote:Op maandag 20 november 2023 17:29 schreef drakin het volgende:
[..]
ZP mag niet meer, dus Krampus is voortaan welkom
Wijntje doet wonderenquote:Op maandag 20 november 2023 17:30 schreef drakin het volgende:
Ik ben een verhaaltje aan het schrijven, vandaag is de deadline en het lukt niet
SNap ik, je hebt er zo lang op gewacht en dan is het eindelijk zover.quote:Op maandag 20 november 2023 13:30 schreef tong80 het volgende:
Herman.
Ik moet nog rijden straksquote:
He, niet dollenquote:Op maandag 20 november 2023 17:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Dus geboren als vrouw kies je daar dus ook zelf voor? Beetje kort door de bocht dit.
Mjah, nooit goed te praten.quote:
Welke tweet?quote:Op maandag 20 november 2023 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, nooit goed te praten.
Krijg alleen wel zwaar de kriebels van zo'n tweet die er dan bij staat
Die ja, en dan vooral dit:quote:
quote:Dit is het resultaat van de doorlopende demonisering
Iedereen bleef vrij rustigquote:
Het boeit ze ook vrij weinig gok ikquote:
Hoe willen ze dat doen?quote:Op maandag 20 november 2023 18:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Rechts gaat hier zeker misbruik/gebruik van maken.
Ik was gelijk rechtsomkeer gegaan je weet nooit wat er uit voortkomtquote:Op maandag 20 november 2023 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het boeit ze ook vrij weinig gok ik
Weet ook niet wat ik zou doen mocht ik daar per ongeluk staan.
Je weet dat het 'moreel' wenselijk antwoord is dat je je medemens gaat helpen in zo'n geval he.quote:Op maandag 20 november 2023 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was gelijk rechtsomkeer gegaan je weet nooit wat er uit voortkomt
Vaak heb je ook niet eens door wat er gebeurt, als je zelf verder weg in een groepje staat.quote:Op maandag 20 november 2023 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het boeit ze ook vrij weinig gok ik
Weet ook niet wat ik zou doen mocht ik daar per ongeluk staan.
Want dat doen ze nu nog niet?quote:
Hij heeft toch genoeg beveiliging bij zich zou je denken, een voerde hem weg en een ander overmeesterde de daderquote:Op maandag 20 november 2023 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat het 'moreel' wenselijk antwoord is dat je je medemens gaat helpen in zo'n geval he.
En ik weet dus zelf ook echt niet of ik dat wel zou doen.
lol . Vreselijk om mensen te vallen , dat kan gewoon niet maar tering wat een kneus is Cherryquote:
Ik walg echt van die ventquote:Op maandag 20 november 2023 18:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
lol . Vreselijk om mensen te vallen , dat kan gewoon niet maar tering wat een kneus is Cherry
Vreselijk figuur ,maar sowieso bedreigen en aanvallen mag nietquote:Op maandag 20 november 2023 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik walg echt van die vent![]()
Maar dit gaat weer veel te ver uiteraard.
Al is het ook niet helemaal onverwacht dit.
Biertje voor mijquote:
In het Caribisch gebied jaquote:Op maandag 20 november 2023 21:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die van rum houden
Laten we daarop gaan zuipen.quote:
Goed planquote:Op maandag 20 november 2023 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laten we daarop gaan zuipen.
Soms heb ik die wel eens.quote:
Niet gedaanquote:
We zijn trots op je.quote:
Dat is liefquote:
Soms ben ik dat.quote:
Ik weet dat van jequote:
Je hoeft een dag later je wc-rollen aan te vullen.quote:Op maandag 20 november 2023 23:14 schreef Domnivoor het volgende:
Op mijn deurmat ligt een folder van de SP met in grote letters ONBETAALBARE ZORG en ONGELIJKHEID.
Kijk, dan weet je meteen waar je aan toe bent
Ze staan je op het station op te wachtenquote:
Ik ga morgen met de autoquote:Op maandag 20 november 2023 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze staan je op het station op te wachten
Die ligt hier nog in een kistje, en ik ben niet van plan hem weg of terug te gevenquote:Op maandag 20 november 2023 23:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Last Christmas, I gave you my heart… 🎶
Wauw, wat een mooie opname weer, vind het soms heel kunstig hoe ze het vast kunnen leggen.quote:
Hey Pinnenmutske, lekker hoor uitslapen. Dat is eeuwen geleden dat ik dat kon.quote:Op dinsdag 21 november 2023 07:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wederom lange dag.
Maar morgen uitslapen
Morguh Engine, ja dat zou lekker zijn hequote:
Lekker lang doorslapenquote:
Ik denk niet dat mijn baas dat op prijs steltquote:Op dinsdag 21 november 2023 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker lang doorslapen![]()
Morguh Domnivoor
Nee, dat waarschijnlijk niet. Maar je kan het altijd in het weekend doenquote:Op dinsdag 21 november 2023 08:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn baas dat op prijs stelt![]()
Goedemorgen
Ni hao!quote:
Zaterdag weerquote:Op dinsdag 21 november 2023 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Engine, ja dat zou lekker zijn he
[..]
Lekker lang doorslapen![]()
Morguh Domnivoor
Hoe is het metde aardappels, hebben ze al wat gevangenquote:
JAAAA!!quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:36 schreef espri het volgende:
Wat kan een gekookt eitje toch lekker zijn.
Heerlijk maar dan wel zacht gekookt.quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:44 schreef pullup het volgende:
[..]
JAAAA!!![]()
Ik heb er toch ook wel minimaal 2 per week sochtends
Medium hierquote:Op dinsdag 21 november 2023 12:46 schreef espri het volgende:
[..]
Heerlijk maar dan wel zacht gekookt.
Hier ook mediumquote:
Hoi Dottekequote:Op dinsdag 21 november 2023 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het metde aardappels, hebben ze al wat gevangen
50 is niet hoog. De barometer hier geeft aan dat tussen de 50 en 75 normaal isquote:Op dinsdag 21 november 2023 12:57 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Hoi Dotteke![]()
Nee nog helemaal niks. Heb ze ook weer weggedaan. Heb wel valletjes gekocht maar ook daar zit niks in.
En ik krijg het vocht boven niet omlaag. Ben nu wel iedere dag aan het stoken boven. Gemiddeld is het daar nu 17/ 18 graden maar nog steeds een luchtvochtigheid van in de 50%.
geen idee wat ik nog moet doen om die luchtvochtigheid boven omlaag te krijgen. (en van die vieze zilvervisjes af te komen).
Vochtvreters staan er ook nog maar dat schiet ook niet echt op. Zit maar weinig vocht in.
Goed droogstoken en de boel volhangen met lavendel. Veel ongedierte, waaronder zilvervisjes, motten, e.d. hebben daar een bloedhekel aan.quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:57 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Hoi Dotteke![]()
Nee nog helemaal niks. Heb ze ook weer weggedaan. Heb wel valletjes gekocht maar ook daar zit niks in.
En ik krijg het vocht boven niet omlaag. Ben nu wel iedere dag aan het stoken boven. Gemiddeld is het daar nu 17/ 18 graden maar nog steeds een luchtvochtigheid van in de 50%.
geen idee wat ik nog moet doen om die luchtvochtigheid boven omlaag te krijgen. (en van die vieze zilvervisjes af te komen).
Vochtvreters staan er ook nog maar dat schiet ook niet echt op. Zit maar weinig vocht in.
Hmm ik dacht dat het rond de 40 moest zijn.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
50 is niet hoog. De barometer hier geeft aan dat tussen de 50 en 75 normaal is
Google zegt:
Een ideale luchtvochtigheid in huis ligt tussen de 40 en 60%. De lucht is dan niet te vochtig en ook niet te droog, waardoor het binnenklimaat aangenaam is. Ventileren is de enige manier om dit fijne luchtvochtigheidspercentage te kunnen realiseren.
toch langer stoken boven dan.. oke.. .quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Goed droogstoken en de boel volhangen met lavendel. Veel ongedierte, waaronder zilvervisjes, motten, e.d. hebben daar een bloedhekel aan.
Ik heb boven helemaal geen verwarming aan. En gewoon de ramen openquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:23 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Hmm ik dacht dat het rond de 40 moest zijn.
Dan valt het nog mee. Ja maar ik vergeet dan vaak de ramen dicht te maken waarna het nog maar 13/14 graden boven is
Mijn hele huis hangt vol lavendel in de kasten liggen lavendel zakjes en de voedselimporten blijven komen heb sinds kort cederhout liggen en nu wordt het iets minder. Ben al 2 jaar bezig met die beesten weg te krijgen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Goed droogstoken en de boel volhangen met lavendel. Veel ongedierte, waaronder zilvervisjes, motten, e.d. hebben daar een bloedhekel aan.
Lavendel ruikt heerlijk. Je kan het trouwens zelfs eten.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:24 schreef Enfoire het volgende:
[..]
toch langer stoken boven dan.. oke.. .
lijkt me niet zo lekker ruiken boven als ik daar overal lavendel ophang
Cederhout werkt ook goed. Lavendel bij voorkeur vers.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn hele huis hangt vol lavendel in de kasten liggen lavendel zakjes en de voedselimporten blijven komen heb sinds kort cederhout liggen en nu wordt het iets minder. Ben al 2 jaar bezig met die beesten weg te krijgen.
oei heb je al zo lang last van die beestjes.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn hele huis hangt vol lavendel in de kasten liggen lavendel zakjes en de voedselimporten blijven komen heb sinds kort cederhout liggen en nu wordt het iets minder. Ben al 2 jaar bezig met die beesten weg te krijgen.
Heeft niets met de motten te maken dat vocht je ziet ze met name in de zomer.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Cederhout werkt ook goed. Lavendel bij voorkeur vers.
Maar goed droogstoken is sowieso het eerste vereiste.
Nee, en dan als ik boven kom ga ik slapen en dan lig ik lekker in bedquote:Op dinsdag 21 november 2023 13:45 schreef Enfoire het volgende:
[..]
oei heb je al zo lang last van die beestjes.
maar is het niet heel koud bij jou boven als je daar niks stookt maar wel ventileert?
Jij woont zeker bovenquote:
Jaquote:
Dan is het ook niet zo gek dat boven stooktquote:Op dinsdag 21 november 2023 14:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
Alleen de voordeur en meterkast is beneden.
Telt dan nietquote:Op dinsdag 21 november 2023 14:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja![]()
Alleen de voordeur en meterkast is beneden.
Ja hier ook alles van meel, deegwaren (tagliatelle) rijst etc in plastic bakken met deksel zitten. Ooit bij een vriendin gezien dat er in haar hele keuken rare wormpjes en gekke motjes zaten die blijkbaar in het meel zaten.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft niets met de motten te maken dat vocht je ziet ze met name in de zomer.
Rot dingen heb alles wat eten betreft in plastic boxen zitten zodat ze er niet bij kunnen
Ik had er hier ook heel veel ineens een hele keuken muur vol maden in decemberquote:Op dinsdag 21 november 2023 16:08 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Ja hier ook alles van meel, deegwaren (tagliatelle) rijst etc in plastic bakken met deksel zitten. Ooit bij een vriendin gezien dat er in haar hele keuken rare wormpjes en gekke motjes zaten die blijkbaar in het meel zaten.![]()
![]()
Verdelger die erbij aan te pas moest komen want het waren er echt heel veel, gaf de tip om alles in dozen met deksel te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had er hier ook heel veel ineens een hele keuken muur vol maden in december
Na googlen kwam ik er achter dat het voedselmotten waren
Heb alles weggegooid aan etenswaren, wel heel jammer.jaa zo heten ze, voedselmotten waren het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die kropen en vlogen niet alleen in de keuken rond![]()
ik was blij dat het niet bij mij in de keuken was
When it rains look for rainbows
When its dark look for stars
Gun het ook bijna niemandquote:Op dinsdag 21 november 2023 16:20 schreef Enfoire het volgende:
[..]
jaa zo heten ze, voedselmotten waren het.
die kropen en vlogen niet alleen in de keuken rond![]()
ik was blij dat het niet bij mij in de keuken was
Klopt we hebben toen die verdelger gebeld omdat we niet wisten wat het was en omdat we erg geschrokken waren. Die vriendin was uit haar werk gekomen en zag overal die beestjes kruipen en vliegen. Bah was echt vies.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gun het ook bijna niemandwat een ellendige beeste zijn dat
Ja ongedierte kan echt hardnekkig zijn hoor.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:29 schreef Enfoire het volgende:
[..]
Klopt we hebben toen die verdelger gebeld omdat we niet wisten wat het was en omdat we erg geschrokken waren. Die vriendin was uit haar werk gekomen en zag overal die beestjes kruipen en vliegen. Bah was echt vies.
Ik ben ook geen held met ongediertedus maar iemand laten komen
![]()
1 x in walnoten wormpjes gezien maar dat plastic bakje was nog dicht gelukkig. Meteen de kliko ingedaan hoefde dar echt geen nieuw bakje voor terug (was een dicht bakje van de AH nog). Vies.
Sindsdien maak ik noten ook meteen op of ik gooi ze weg
ik zie nu je tekst in de spoiler @:dotteke![]()
![]()
ja ik weet het ben ook wel een beetje geschrokken toen. Vandaar dat ik ook alles afdek en eerder weg gooi als ik het niet vertrouw of denk dat iets te lang open ligt/staat.quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ongedierte kan echt hardnekkig zijn hoor.
Kijk hier maar eens op het forum jaquote:Op dinsdag 21 november 2023 16:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ongedierte kan echt hardnekkig zijn hoor.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens op het forum ja
Heb je er een beetje vertrouwen in vanavond?quote:Op dinsdag 21 november 2023 16:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens op het forum ja
Het kan zo maa tegenvallen ... de jonkies wonnen ook maar met 0-1quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb je er een beetje vertrouwen in vanavond?
quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Het kan zo maa tegenvallen ... de jonkies wonnen ook maar met 0-1
quote:
De Fransen maakten er 14...quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:35 schreef pullup het volgende:
[..]Zou wel een afgang zijn
Ik ga zeker even kijken zo
Dat gaan ze niet halen, maar alles onder de 6-0 is dus beroerdquote:
Ja best wel ... dus Koetje is gewaarschowdquote:Op dinsdag 21 november 2023 17:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet halen, maar alles onder de 6-0 is dus beroerd
Wat is er vanavond?quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb je er een beetje vertrouwen in vanavond?
Ow dat en is dat vandaag ja.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow dat en is dat vandaag ja.
Schaar ik al lang niet meer onder voetbal
wat noem jij het danquote:Op dinsdag 21 november 2023 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow dat en is dat vandaag ja.
Schaar ik al lang niet meer onder voetbal
Omdat er echt niets leuks aan is?quote:
Schadenfreude is wel een goede term.quote:
Ah dat kan, vind ik welquote:Op dinsdag 21 november 2023 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat er echt niets leuks aan is?
[..]
Schadenfreude is wel een goede term.
Ben jij ooit wel eens ergens positief overquote:Op dinsdag 21 november 2023 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat er echt niets leuks aan is?
[..]
Schadenfreude is wel een goede term.
Ik ben ooit naar Nederland - Malta geweest.quote:Op dinsdag 21 november 2023 17:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yes.. maar winnen ze vast wel weer
Die is lijst erg lang jaquote:Op dinsdag 21 november 2023 17:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben jij ooit wel eens ergens positief over
He, maakte hij hem toen welquote:Op dinsdag 21 november 2023 17:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben ooit naar Nederland - Malta geweest.
Uitslag 1 - 0(Penalty van Basten meen ik...).
Achja het kan niet altijd zijn dat er dik gescoord wordtquote:Op dinsdag 21 november 2023 17:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben ooit naar Nederland - Malta geweest.
Uitslag 1 - 0(Penalty van Basten meen ik...).
Uit wonnen ze met 8 - 0.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Achja het kan niet altijd zijn dat er dik gescoord wordt
Het is andijvie geworden hierquote:Op dinsdag 21 november 2023 18:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Ik heb nog wat over van zondag
Dan is er nog altijd Twitchquote:Op dinsdag 21 november 2023 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
Voor iedereen die hier geen ziggi heeft,
zeg maar dag tegen het kijken van CL, EL en dat andere.
Volgend jaar kan je dat niet meer zomaar.
het is een lekkere mopperkontquote:Op dinsdag 21 november 2023 17:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben jij ooit wel eens ergens positief over
Dat keek ik toch al nietquote:Op dinsdag 21 november 2023 18:19 schreef marcb1974 het volgende:
Voor iedereen die hier geen ziggi heeft,
zeg maar dag tegen het kijken van CL, EL en dat andere.
Volgend jaar kan je dat niet meer zomaar.
quote:
Ik ben er over aan het puzzelenquote:Op dinsdag 21 november 2023 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
Hebben jullie al geblackfridayshopt?
Ik ben bang dat het bij ons elke dag Black Friday is.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
Wel droger dus dat vind ik primaquote:
Opbokken met die onzinshit.quote:Op dinsdag 21 november 2023 19:24 schreef marcb1974 het volgende:
Die kennen we nietquote:
Ze zitten in een dipjequote:Op dinsdag 21 november 2023 21:39 schreef mario390 het volgende:
de duitsen hadden niet en kans
uit en spelzug
nur 1 schuss
Ja zo werkt dat meestal bij de Duitsersquote:Op dinsdag 21 november 2023 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zullen het EK wel weer winnen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |