Volgens wie kan dat nietquote:
Hij zegt "Viva Las Vegas", niet "Viva de race", dus ik snap de verbazing.quote:Op maandag 20 november 2023 18:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgens wie kan dat niet![]()
Je kan toch prima de race top maar al het gedoe er omheen kut vinden.
Wauw.quote:Op maandag 20 november 2023 18:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij zegt "Viva Las Vegas", niet "Viva de race", dus ik snap de verbazing.
Yes, you can when it was a shambles.quote:
Zelfs voor jou is dit erg laag. Echt dat je zoiets kan posten zegt al genoeg wat je doel weer is.quote:Op maandag 20 november 2023 18:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er is een rijder die op de zaterdag absoluut een bom onder het hele weekend legt om vervolgens een dag later te doen alsof er niks aan de hand is. Dan is het niet raar dat mensen daar iets van vinden. That's all. Dat mogen mensen vinden. Net zoals veel mensen iets vinden over een andere rijder, you name it.quote:Op maandag 20 november 2023 18:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zelfs voor jou is dit erg laag. Echt dat je zoiets kan posten zegt al genoeg wat je doel weer is.
Onmogelijkquote:
quote:
Dat ben ik wel met je eens hoor. Het ging me met name over het bedrag wat ze gaan eisen.quote:Op zondag 19 november 2023 15:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
en terecht.
was ook wel erg belachelijk dat ze VT2 niet konden kijken
nadat veel al vanaf begin VT1 er waren en dus nog geen 10min auto's hadden gezien
Het circuit was op donderdag nog niet goedgekeurd omdat het te laat klaar was, verder heeft Jos weer eens zijn 26 jaar oude zoon gecorrigeerd.quote:Op maandag 20 november 2023 18:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er is een rijder die op de zaterdag absoluut een bom onder het hele weekend legt om vervolgens een dag later te doen alsof er niks aan de hand is. Dan is het niet raar dat mensen daar iets van vinden. That's all. Dat mogen mensen vinden. Net zoals veel mensen iets vinden over een andere rijder, you name it.
das de Amerikaanse emotionele schade idd, ja idd belachelijk bedragquote:Op maandag 20 november 2023 21:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens hoor. Het ging me met name over het bedrag wat ze gaan eisen.
Jij weet mij elke keer weer te verbazen.quote:Op maandag 20 november 2023 18:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij had wat kritiek. Zoals een WDC behoort te doen als het niet gaat zoals je mag verwachten.quote:
Dit is echt het grappigste van deze hele week, nu al.quote:Op maandag 20 november 2023 18:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er is een rijder die op de zaterdag absoluut een bom onder het hele weekend legt
Dat is toch het hele journaille. Ook Nederlandse pers haalt quotes volledig uit hun context om er een spin aan te geven.quote:Op maandag 20 november 2023 18:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yes, you can when it was a shambles.
Wat een stupide tweet en clickbait is dit weer. Max reageerde op de zaken voorafgaand aan de GP die gewoon ronduit shit waren.
Niet het hele journaille, er zijn journalisten die hun werk wel goed doen maar die zul je bij sites als PlanetF1 of die 365 site niet vinden.quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:57 schreef franske19 het volgende:
[..]
Dat is toch het hele journaille. Ook Nederlandse pers haalt quotes volledig uit hun context om er een spin aan te geven.
Op die post quali pers conferentie heeft Verstappen prachtig verwoord wat er volgens hem ontbreekt op straten circuits als Vegas. Heb hem echt nog nooit zo welbespraakt gezien.
Dat de race (mede door de omstandigheden) zo briljant uitpakt veranderd daar verder niets aan.
🤔quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit is echt het grappigste van deze hele week, nu al.
365 had een goede journalist, Dieter Rencken, maar die heb ik nu ook al een tijdje niet meer gezien daar. Las gisteren een gerucht dat hij mogelijk de F1 Commissioner voor de FIA gaat worden.quote:Op dinsdag 21 november 2023 11:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet het hele journaille, er zijn journalisten die hun werk wel goed doen maar die zul je bij sites als PlanetF1 of die 365 site niet vinden.
Ik vind altijd weer inspiratie in de trol-posts over andere rijders of teamsquote:
Het valt ook niet mee dat trollen, daar heb je wel wat inspiratie voor nodig.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik vind altijd weer inspiratie in de trol-posts over andere rijders of teams
Dat is dus niet waarquote:Op dinsdag 21 november 2023 11:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niet het hele journaille, er zijn journalisten die hun werk wel goed doen maar die zul je bij sites als PlanetF1 of die 365 site niet vinden.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 12:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
365 had een goede journalist, Dieter Rencken, maar die heb ik nu ook al een tijdje niet meer gezien daar. Las gisteren een gerucht dat hij mogelijk de F1 Commissioner voor de FIA gaat worden.
Het was al duidelijk met alleen al de opmerking 99% show en 1% race.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:02 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Moet Max dan nog duidelijker zijn
Voor Chevy om het te kunnen begrijpen ???
Ik zag op X ook meerdere coureurs dit beamen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:02 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Nee nee, dat is balans brengen, dat is heel erg anders!quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het was al duidelijk met alleen al de opmerking 99% show en 1% race.
Alleen mensen willen dan gewoon graag afbranden en zeggen dat Max dus NEGATIEF is.
Nee die jongen zegt gewoon hoe het is, Het weekend daar gaat niet om de FP1 (8min) FP2, (die hierdoor werd uitgesteld tot een tijd dat de fans er niet eens meer bij konden zijn) FP3 (die uiteindelijk als eerste FP ook echt racebeelden aan fans langs het circuit heeft getoond) en de race.
quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:02 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Het begon ook allemaal matig maar de race heeft wel geleverd, de beste straatrace ooit misschien wel, nu ben ik nooit goed geweest in geschiedenis zeker als het over sport gaat dus het het is wachten op iemand die deze bewering kan weerleggen.quote:Op dinsdag 21 november 2023 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het was al duidelijk met alleen al de opmerking 99% show en 1% race.
Alleen mensen willen dan gewoon graag afbranden en zeggen dat Max dus NEGATIEF is.
Nee die jongen zegt gewoon hoe het is, Het weekend daar gaat niet om de FP1 (8min) FP2, (die hierdoor werd uitgesteld tot een tijd dat de fans er niet eens meer bij konden zijn) FP3 (die uiteindelijk als eerste FP ook echt racebeelden aan fans langs het circuit heeft getoond) en de race.
Je bent er maar druk mee om je er druk over te maken.quote:Op dinsdag 21 november 2023 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee dat trollen, daar heb je wel wat inspiratie voor nodig.
Maxquote:Op dinsdag 21 november 2023 14:02 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |