Volgens wie kan dat nietquote:
Hij zegt "Viva Las Vegas", niet "Viva de race", dus ik snap de verbazing.quote:Op maandag 20 november 2023 18:06 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Volgens wie kan dat niet![]()
Je kan toch prima de race top maar al het gedoe er omheen kut vinden.
Wauw.quote:Op maandag 20 november 2023 18:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij zegt "Viva Las Vegas", niet "Viva de race", dus ik snap de verbazing.
Yes, you can when it was a shambles.quote:
Zelfs voor jou is dit erg laag. Echt dat je zoiets kan posten zegt al genoeg wat je doel weer is.quote:Op maandag 20 november 2023 18:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er is een rijder die op de zaterdag absoluut een bom onder het hele weekend legt om vervolgens een dag later te doen alsof er niks aan de hand is. Dan is het niet raar dat mensen daar iets van vinden. That's all. Dat mogen mensen vinden. Net zoals veel mensen iets vinden over een andere rijder, you name it.quote:Op maandag 20 november 2023 18:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zelfs voor jou is dit erg laag. Echt dat je zoiets kan posten zegt al genoeg wat je doel weer is.
Onmogelijkquote:
quote:
Dat ben ik wel met je eens hoor. Het ging me met name over het bedrag wat ze gaan eisen.quote:Op zondag 19 november 2023 15:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
en terecht.
was ook wel erg belachelijk dat ze VT2 niet konden kijken
nadat veel al vanaf begin VT1 er waren en dus nog geen 10min auto's hadden gezien
Het circuit was op donderdag nog niet goedgekeurd omdat het te laat klaar was, verder heeft Jos weer eens zijn 26 jaar oude zoon gecorrigeerd.quote:Op maandag 20 november 2023 18:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er is een rijder die op de zaterdag absoluut een bom onder het hele weekend legt om vervolgens een dag later te doen alsof er niks aan de hand is. Dan is het niet raar dat mensen daar iets van vinden. That's all. Dat mogen mensen vinden. Net zoals veel mensen iets vinden over een andere rijder, you name it.
das de Amerikaanse emotionele schade idd, ja idd belachelijk bedragquote:Op maandag 20 november 2023 21:16 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens hoor. Het ging me met name over het bedrag wat ze gaan eisen.
Jij weet mij elke keer weer te verbazen.quote:Op maandag 20 november 2023 18:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij had wat kritiek. Zoals een WDC behoort te doen als het niet gaat zoals je mag verwachten.quote:
Dit is echt het grappigste van deze hele week, nu al.quote:Op maandag 20 november 2023 18:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Er is een rijder die op de zaterdag absoluut een bom onder het hele weekend legt
Dat is toch het hele journaille. Ook Nederlandse pers haalt quotes volledig uit hun context om er een spin aan te geven.quote:Op maandag 20 november 2023 18:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Yes, you can when it was a shambles.
Wat een stupide tweet en clickbait is dit weer. Max reageerde op de zaken voorafgaand aan de GP die gewoon ronduit shit waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |