Zo te horen is het bij jou een puinhoopquote:Op zondag 19 november 2023 17:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zijn wat van me gewend... Sinds ik een minivaatwasser heb is mn afwas van het aanrecht af... maar eerder stond mn ma wel eens hier af te wassen als ze onverwacht langs komen. Ja eigen schuld hoor, dan moet je maar aankondigen dat je langs komt.
MN salontafel valt op zich wel mee, vind ik.... alleen voor een ander ziet het er rommelig uit.
Genoeg ruimte voor 2 theekoppen en 1 koffiekop dus niets te klagen en de stoelen waren leeg.. Vloer heb ik van de week nog gestofzuigd dus was ook prima.
Van mij persoonlijk hoeft het niet, doe maar eens een teamgenoot waar Max wat aan heeft voor de veranderingquote:Op zondag 19 november 2023 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Maar dan wil ik ook Perez een paar races zien winnen. Het liefst een beetje in het begin zodat de streak van Max niet gereset wordt.
quote:Op zondag 19 november 2023 17:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon Max WK in Zandvoort
Retro kijken tijdens winterstop weer oppakken?quote:Op zondag 19 november 2023 17:56 schreef Jane het volgende:
Wij zijn gewoon weer begonnen bij het begin van het seizoen. Zitten nu Bahrein te kijken. Ocon heeft al diverse timepenalty's te pakken.
ik ben inmiddels zo ver dat ik het bestek er standaard in zet... en de borden ook, alleen kopjes blijven nog wel eens op het aanrecht. Maar doordat ik de borden en bestek er in zet zie ik dat hij vol genoeg is. en dan gooi ik er 5 liter water in en afvoer in de wasbak en druk ik op de knoppen.quote:Op zondag 19 november 2023 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo te horen is het bij jou een puinhoop
Ik heb ook een minivaatwasser, maar die zet ik niet vaak genoeg aan
nee volgend seizoen 100% voor Maxquote:Op zondag 19 november 2023 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Maar dan wil ik ook Perez een paar races zien winnen. Het liefst een beetje in het begin zodat de streak van Max niet gereset wordt.
Herkenbaar. Ik moet mijn droogrek nu even legen voor m'n volgende was klaar isquote:Op zondag 19 november 2023 17:58 schreef Nizno het volgende:
Mn was hangt ook aan de lijn tot ik het weer aantrek
hoeft niet bij mij. er hangt niet meer dan ik nodig hebquote:Op zondag 19 november 2023 18:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik moet mijn droogrek nu even legen voor m'n volgende was klaar is
Ik moet mijn droogrek legen voordat ik net gewassen was kan ophangenquote:Op zondag 19 november 2023 18:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik moet mijn droogrek nu even legen voor m'n volgende was klaar is
Vandaag had hij verder een prima race, maar die inhaalactie van Leclerc mag nooit gebeuren, zelfde geldt voor Alonso de vorige keer. Dan heb ik veel liever Leclerc of Norris die zo’n race wint waar Max iets tegenkomtquote:Op zondag 19 november 2023 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Komt door het vroege tijdstip van de race.quote:Op zondag 19 november 2023 18:02 schreef Marcoss het volgende:
Oh, ik ben in een heel ander topic beland, geloof ik
Wat ik zo som vind van Perez is dat hij zich twee keer op dezelfde manier laat piepelen. En niet alleen dit keer he... Heeft ie vaker gedaan. Hij lijkt niet te leren van een eerste fout. Moet eerst een tweede keer gebeuren en dan pas gaat hij evaluerenquote:Op zondag 19 november 2023 18:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vandaag had hij verder een prima race, maar die inhaalactie van Leclerc mag nooit gebeuren, zelfde geldt voor Alonso de vorige keer. Dan heb ik veel liever Leclerc of Norris die zo’n race wint waar Max iets tegenkomt
Die streak loopt toch gewoon door na Abu Dhabi? Dus gewoon doorgaan met alles winnenquote:Op zondag 19 november 2023 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max zit nu alweer op 6 achter elkaar.quote:Op zondag 19 november 2023 18:05 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Die streak loopt toch gewoon door na Abu Dhabi? Dus gewoon doorgaan met alles winnen
Abu Dhabi winnen zou wel mooi zijn, dan is hij alleen houder van de 3e plaats in het all time GP wins klassement.quote:Op zondag 19 november 2023 18:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max zit nu alweer op 6 achter elkaar.
Rekenen we de sprints niet mee uiteraard. Beginnen we gewoon lekker volgend seizoen met de 8e
ze kijkt wel zeer interessantquote:Op zondag 19 november 2023 18:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Al die kut celebs die amper weten of er lucht of zand in een band zit.
mwa ik kijk nu die van LV, vind het er best leuk uit zien op al die hotelsquote:Op zondag 19 november 2023 18:33 schreef Jane het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar het vuurwerk in Bahrein was indrukwekkender dan in Las Vegas.
Ja, maar het viel me nu op hoe ongelooflijk veel het was in Bahrein en hoe lang het duurde.quote:Op zondag 19 november 2023 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa ik kijk nu die van LV, vind het er best leuk uit zien op al die hotels
Nee joh, dan krijgt-ie het weer hoog in z'n bol dat-ie kampioen kan worden enzo.quote:Op zondag 19 november 2023 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:
Als dat goed is voor zijn drive, dan doen.quote:Op zondag 19 november 2023 19:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee joh, dan krijgt-ie het weer hoog in z'n bol dat-ie kampioen kan worden enzo.
dat is het niet...quote:Op zondag 19 november 2023 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als dat goed is voor zijn drive, dan doen.
zijn zelfkennis en lerend vermogen zijn een ding idd.quote:Op zondag 19 november 2023 19:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het gewoon niet zo op die Perez, het is een mix van wat ie (niet) laat zien en gevoelsmatig, het is gewoon een beetje een raar mannetje, rare maniertjes, te veel gezeur, weinig zelfkennis.
52 races per jaar zou goed zijn inderdaadquote:Op zondag 19 november 2023 19:18 schreef Nober het volgende:
Jammer dat er geen GP's zijn gedurende de kerstdagen en nieuwjaar. Hopelijk komt dat snel.
Iedereen die voor een topteam rijdt en wint krijgt titelaspiraties, zo gek is dat niet. Dat zag je ook bij Leclerc. Persoonlijk heb ik geen problemen met Perez, al hoop ik dat hij veel consistenter presteert.quote:
104, elke week van het jaar een sprintweekendquote:Op zondag 19 november 2023 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
52 races per jaar zou goed zijn inderdaad
Hij was het dit jaar helemaal kwijt nadat hij over de wereldtitel begonquote:Op zondag 19 november 2023 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als dat goed is voor zijn drive, dan doen.
het nadeel bij Perez is, hij won omdat Max problemen had en dan is het bij hem in zijn hoofd het beeld dat hij beter is.quote:Op zondag 19 november 2023 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iedereen die voor een topteam rijdt en wint krijgt titelaspiraties, zo gek is dat niet. Dat zag je ook bij Leclerc. Persoonlijk heb ik geen problemen met Perez, al hoop ik dat hij veel consistenter presteert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |