Zo te horen is het bij jou een puinhoopquote:Op zondag 19 november 2023 17:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zijn wat van me gewend... Sinds ik een minivaatwasser heb is mn afwas van het aanrecht af... maar eerder stond mn ma wel eens hier af te wassen als ze onverwacht langs komen. Ja eigen schuld hoor, dan moet je maar aankondigen dat je langs komt.
MN salontafel valt op zich wel mee, vind ik.... alleen voor een ander ziet het er rommelig uit.
Genoeg ruimte voor 2 theekoppen en 1 koffiekop dus niets te klagen en de stoelen waren leeg.. Vloer heb ik van de week nog gestofzuigd dus was ook prima.
Van mij persoonlijk hoeft het niet, doe maar eens een teamgenoot waar Max wat aan heeft voor de veranderingquote:Op zondag 19 november 2023 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Maar dan wil ik ook Perez een paar races zien winnen. Het liefst een beetje in het begin zodat de streak van Max niet gereset wordt.
quote:Op zondag 19 november 2023 17:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon Max WK in Zandvoort
Retro kijken tijdens winterstop weer oppakken?quote:Op zondag 19 november 2023 17:56 schreef Jane het volgende:
Wij zijn gewoon weer begonnen bij het begin van het seizoen. Zitten nu Bahrein te kijken. Ocon heeft al diverse timepenalty's te pakken.
ik ben inmiddels zo ver dat ik het bestek er standaard in zet... en de borden ook, alleen kopjes blijven nog wel eens op het aanrecht. Maar doordat ik de borden en bestek er in zet zie ik dat hij vol genoeg is. en dan gooi ik er 5 liter water in en afvoer in de wasbak en druk ik op de knoppen.quote:Op zondag 19 november 2023 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo te horen is het bij jou een puinhoop
Ik heb ook een minivaatwasser, maar die zet ik niet vaak genoeg aan
nee volgend seizoen 100% voor Maxquote:Op zondag 19 november 2023 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Maar dan wil ik ook Perez een paar races zien winnen. Het liefst een beetje in het begin zodat de streak van Max niet gereset wordt.
Herkenbaar. Ik moet mijn droogrek nu even legen voor m'n volgende was klaar isquote:Op zondag 19 november 2023 17:58 schreef Nizno het volgende:
Mn was hangt ook aan de lijn tot ik het weer aantrek
hoeft niet bij mij. er hangt niet meer dan ik nodig hebquote:Op zondag 19 november 2023 18:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik moet mijn droogrek nu even legen voor m'n volgende was klaar is
Ik moet mijn droogrek legen voordat ik net gewassen was kan ophangenquote:Op zondag 19 november 2023 18:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik moet mijn droogrek nu even legen voor m'n volgende was klaar is
Vandaag had hij verder een prima race, maar die inhaalactie van Leclerc mag nooit gebeuren, zelfde geldt voor Alonso de vorige keer. Dan heb ik veel liever Leclerc of Norris die zo’n race wint waar Max iets tegenkomtquote:Op zondag 19 november 2023 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Komt door het vroege tijdstip van de race.quote:Op zondag 19 november 2023 18:02 schreef Marcoss het volgende:
Oh, ik ben in een heel ander topic beland, geloof ik
Wat ik zo som vind van Perez is dat hij zich twee keer op dezelfde manier laat piepelen. En niet alleen dit keer he... Heeft ie vaker gedaan. Hij lijkt niet te leren van een eerste fout. Moet eerst een tweede keer gebeuren en dan pas gaat hij evaluerenquote:Op zondag 19 november 2023 18:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vandaag had hij verder een prima race, maar die inhaalactie van Leclerc mag nooit gebeuren, zelfde geldt voor Alonso de vorige keer. Dan heb ik veel liever Leclerc of Norris die zo’n race wint waar Max iets tegenkomt
Die streak loopt toch gewoon door na Abu Dhabi? Dus gewoon doorgaan met alles winnenquote:Op zondag 19 november 2023 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Max zit nu alweer op 6 achter elkaar.quote:Op zondag 19 november 2023 18:05 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Die streak loopt toch gewoon door na Abu Dhabi? Dus gewoon doorgaan met alles winnen
Abu Dhabi winnen zou wel mooi zijn, dan is hij alleen houder van de 3e plaats in het all time GP wins klassement.quote:Op zondag 19 november 2023 18:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Max zit nu alweer op 6 achter elkaar.
Rekenen we de sprints niet mee uiteraard. Beginnen we gewoon lekker volgend seizoen met de 8e
ze kijkt wel zeer interessantquote:Op zondag 19 november 2023 18:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Al die kut celebs die amper weten of er lucht of zand in een band zit.
mwa ik kijk nu die van LV, vind het er best leuk uit zien op al die hotelsquote:Op zondag 19 november 2023 18:33 schreef Jane het volgende:
Ik wil niet veel zeggen, maar het vuurwerk in Bahrein was indrukwekkender dan in Las Vegas.
Ja, maar het viel me nu op hoe ongelooflijk veel het was in Bahrein en hoe lang het duurde.quote:Op zondag 19 november 2023 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa ik kijk nu die van LV, vind het er best leuk uit zien op al die hotels
Nee joh, dan krijgt-ie het weer hoog in z'n bol dat-ie kampioen kan worden enzo.quote:Op zondag 19 november 2023 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:
Als dat goed is voor zijn drive, dan doen.quote:Op zondag 19 november 2023 19:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee joh, dan krijgt-ie het weer hoog in z'n bol dat-ie kampioen kan worden enzo.
dat is het niet...quote:Op zondag 19 november 2023 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als dat goed is voor zijn drive, dan doen.
zijn zelfkennis en lerend vermogen zijn een ding idd.quote:Op zondag 19 november 2023 19:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het gewoon niet zo op die Perez, het is een mix van wat ie (niet) laat zien en gevoelsmatig, het is gewoon een beetje een raar mannetje, rare maniertjes, te veel gezeur, weinig zelfkennis.
52 races per jaar zou goed zijn inderdaadquote:Op zondag 19 november 2023 19:18 schreef Nober het volgende:
Jammer dat er geen GP's zijn gedurende de kerstdagen en nieuwjaar. Hopelijk komt dat snel.
Iedereen die voor een topteam rijdt en wint krijgt titelaspiraties, zo gek is dat niet. Dat zag je ook bij Leclerc. Persoonlijk heb ik geen problemen met Perez, al hoop ik dat hij veel consistenter presteert.quote:
104, elke week van het jaar een sprintweekendquote:Op zondag 19 november 2023 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
52 races per jaar zou goed zijn inderdaad
Hij was het dit jaar helemaal kwijt nadat hij over de wereldtitel begonquote:Op zondag 19 november 2023 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als dat goed is voor zijn drive, dan doen.
het nadeel bij Perez is, hij won omdat Max problemen had en dan is het bij hem in zijn hoofd het beeld dat hij beter is.quote:Op zondag 19 november 2023 19:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iedereen die voor een topteam rijdt en wint krijgt titelaspiraties, zo gek is dat niet. Dat zag je ook bij Leclerc. Persoonlijk heb ik geen problemen met Perez, al hoop ik dat hij veel consistenter presteert.
Daarom ben ik benieuwd naar volgend seizoenquote:Op zondag 19 november 2023 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
het nadeel bij Perez is, hij won omdat Max problemen had en dan is het bij hem in zijn hoofd het beeld dat hij beter is.
Hij zag echt niet dat hij won omdat Max een probleem had.
Net als dat hij nu tweede is geworden omdat geen enkel andere coureur constant was. Hij heeft echt deze P2 gemazzeld. Veel punten werden achter hem verdeeld over de rest. dan werd de een 3 en dan een ander...
De laatste races heeft hij ook echt geluk gehad dat Lewis een DSQ kreeg en een aantal andere keren niet genoeg punten mee kon krijgen.
Laten we wel zijn als McL met Norris vanaf het begin de knop had gehad had die dichter op zijn kont gezeten
Geloof niet dat geld hem iets boeit (en met dat salaris is dat ook niet zo vreemd.. )quote:Op zondag 19 november 2023 19:27 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, ook een beetje een gespleten mening, aan de ene kant snap ik wel dat al die Amerikaanse drukte je niet ligt etc.
Maar aan de andere kant krijg je toch elke maand een flinke pak geld binnen, ook via sponsoren die daar adverteren en je willen zien.
Dus idd Max, ik snap het wel, maar kan ook een beetje meer binnenskamers zulke kritiek.
Qatar, VS en Brazilië hebben Hamilton in de slotfase genekt. VS buiten zijn schuld uiteraard.quote:Op zondag 19 november 2023 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
het nadeel bij Perez is, hij won omdat Max problemen had en dan is het bij hem in zijn hoofd het beeld dat hij beter is.
Net als dat hij nu tweede is geworden omdat geen enkel andere coureur constant was. Hij heeft echt deze P2 gemazzeld. Veel punten werden achter hem verdeeld over de rest. dan werd de een 3 en dan een ander...
De laatste races heeft hij ook echt geluk gehad dat Lewis een DSQ kreeg en een aantal andere keren niet genoeg punten mee kon krijgen.
Laten we wel zijn als McL met Norris vanaf het begin de knop had gehad had die dichter op zijn kont gezeten
Nee ok, maar hij krijgt het evengoedquote:Op zondag 19 november 2023 19:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geloof niet dat geld hem iets boeit (en met dat salaris is dat ook niet zo vreemd.. )
De 2 races die hij dit jaar won, was inderdaad door problemen bij Max, maar heel groot was het verschil op de baan toen niet. Als hij die vorm door had getrokken en Max had een seizoen vol pech, had hij het spannend kunnen maken. Maar daarna werd hij in Miami vrij makkelijk ingehaald in een situatie waarin hij in Saudi-Arabië nog wel won en toen was het ook klaar..quote:Op zondag 19 november 2023 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wat is er loos?quote:Op zondag 19 november 2023 17:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik wil graag naar die nieuwe Hunger Games film. Dat moet ik nu wel gaan doen voordat ik met mijn voet in het gips zit.
Online racen levert ook wel eens wat drama op andersquote:Op zondag 19 november 2023 19:31 schreef Nizno het volgende:
Soms lijkt Max best een autist. Heel erg op het racen en hetgeen er om heen hoeft hij allemaal niet.
Als Jos hem niet had laten karten maar in een SIM had gezet was de kans misschien best aanwezig dat Max puur en alleen maar online zou racen en daarmee zijn geld zou verdienen.
Hoeft hij alle drama er om heen niet te doen.
ze weet nu al dat ze de elftedentocht gaat schaatsen en dan een schaats over dr teen krijgtquote:
Hij heeft ook niks aan dat gezeur eromheen. Kost alleen maar tijd en energie. Hij heeft ook wel eens gezegd dat-ie na z'n F1-carrière best de teambaas van een esport-team zou willen zijn. Zou me niks verbazen dat-ie zich daar heel erg veel mee bezig gaat houden in de toekomst. Meer dan met irl racen.quote:Op zondag 19 november 2023 19:31 schreef Nizno het volgende:
Soms lijkt Max best een autist. Heel erg op het racen en hetgeen er om heen hoeft hij allemaal niet.
Als Jos hem niet had laten karten maar in een SIM had gezet was de kans misschien best aanwezig dat Max puur en alleen maar online zou racen en daarmee zijn geld zou verdienen.
Hoeft hij alle drama er om heen niet te doen.
Ik las een C ipv de Pquote:Op zondag 19 november 2023 19:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij heeft ook niks aan dat gezeur eromheen. Kost alleen maar tijd en energie. Hij heeft ook wel eens gezegd dat-ie na z'n F1-carrière best de teambaas van een esport-team zou willen zijn. Zou me niks verbazen dat-ie zich daar heel erg veel mee bezig gaat houden in de toekomst. Meer dan met irl racen.
Uhm... oh wacht.quote:
jij hebt een eigen achter nu...quote:Op zondag 19 november 2023 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar kon ik in een vorig leven meelezen
quote:Op zondag 19 november 2023 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar kon ik in een vorig leven meelezen
Ja, daar kan ik sinds 2008 of 2009 al in, maar ik ben ook een tijdje (donker)blauw geweestquote:Op zondag 19 november 2023 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij hebt een eigen achter nu...
ow en er is een gezamenlijke achter maar daar heb ik de vraag niet gesteld
Hij is niet slecht. Zeker niet. Net als dat Albon en Ocon niet slecht zijnquote:Op zondag 19 november 2023 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Maar ik vind Perez niet heel slecht, afgezien van wat hij soms voor elkaar krijgt
Heb je gelezen?quote:Op zondag 19 november 2023 19:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik sinds 2008 of 2009 al in, maar ik ben ook een tijdje (donker)blauw geweest
ja jij bent weg gegaan toen je door kreeg dat ik die richting op kwamquote:Op zondag 19 november 2023 19:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik sinds 2008 of 2009 al in, maar ik ben ook een tijdje (donker)blauw geweest
Peter Windsor denkt dat Bottas beter zou zijn in de RB. Ik denk dat totaal niet.quote:Op zondag 19 november 2023 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Maar ik vind Perez niet heel slecht, afgezien van wat hij soms voor elkaar krijgt
Ik wel, voor de auto waar hij inzit. En dan op de streep je plek verliezen....quote:Op zondag 19 november 2023 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bottas hoort niet in een RB idd. Die is eerder op weg naar de uitgang.quote:Op zondag 19 november 2023 19:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Peter Windsor denkt dat Bottas beter zou zijn in de RB. Ik denk dat totaal niet.
Die Mercedes was toen gewoon heel snel en heel makkelijk te besturen. Daar had Checo toen ook wel een paar races mee gewonnen, als hij bij dat team had gereden.
Vandaag had gewoon altijd P2 moeten zijn, zoals het in Brazilië altijd P3 had moeten zijn.. verder doet hij het beter dan Gasly en Albon, maar de auto is ook beter dan toen. Het verschil met Max blijft toch wel heel grootquote:Op zondag 19 november 2023 19:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
hahaha.quote:Op zondag 19 november 2023 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja jij bent weg gegaan toen je door kreeg dat ik die richting op kwam
Een type Leclerc of Norris zou het bij RB wel heel goed gaan doenquote:Op zondag 19 november 2023 19:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Peter Windsor denkt dat Bottas beter zou zijn in de RB. Ik denk dat totaal niet.
duurde ook nog twee jaar tot ik er aan kwam hoorquote:Op zondag 19 november 2023 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hahaha.
Nee, een grotendeels andere tijdsinvulling tov die periode
Leclerc kan Max uitdagen in de kwalificatiequote:Op zondag 19 november 2023 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een type Leclerc of Norris zou het bij RB wel heel goed gaan doen
Toch vind ik beide coureurs wel erg veel fouten maken als het er op aan komt. Leclerc vandaag ook weer.quote:Op zondag 19 november 2023 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bottas wiens beste score dit seizoen 2x 4 punten is. Wat mij betreft zonde dat zo iemand nog weer een jaar een zitje bezet gaat houden waar je ook iemand voor de toekomst neer had kunnen zetten.quote:Op zondag 19 november 2023 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bottas hoort niet in een RB idd. Die is eerder op weg naar de uitgang.
Wel de vraag of die dat zelf willenquote:Op zondag 19 november 2023 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die deed vandaag toch weinig fout?quote:Op zondag 19 november 2023 19:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Toch vind ik beide coureurs wel erg veel fouten maken als het er op aan komt. Leclerc vandaag ook weer.
Uh, als Perez niet lag te slapen in de laatste ronde had Leclerc zijn 2e plek weggegooid door zijn remfout.quote:Op zondag 19 november 2023 19:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die deed vandaag toch weinig fout?
die miste ik idd ook even. Perez deed met de auto wat hij behoorde te doen met een RBR tegen een Ferrari.quote:Op zondag 19 november 2023 19:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die deed vandaag toch weinig fout?
Perez had in de laatste ronde echt vele vele vele malen beter kunnen verdedigen. Hij had echt wel een stuk naar links kunnen positioneren zodat Leclerc er niet langs kon. Die bocht opofferen had makkelijk gekund, want een paar meter verder was de finish al. Natuurlijk is het knap gedaan van Leclerc, maar als het bijvoorbeeld een Max, Russell of Lewis was die daar reed dan had Leclerc zijn positie echt niet meer teruggekregen na zijn remfout.quote:Op zondag 19 november 2023 20:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
die miste ik idd ook even. Perez deed met de auto wat hij behoorde te doen met een RBR tegen een Ferrari.
Dat Leclerc hem voorbij kwam was kunde
Hij had gewoon op een normaal punt kunnen remmen.quote:Op zondag 19 november 2023 20:04 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Perez had in de laatste ronde echt vele vele vele malen beter kunnen verdedigen. Hij had echt wel een stuk naar links kunnen positioneren zodat Leclerc er niet langs kon. Die bocht opofferen had makkelijk gekund, want een paar meter verder was de finish al. Natuurlijk is het knap gedaan van Leclerc, maar als het bijvoorbeeld een Max, Russell of Lewis was die daar reed dan had Leclerc zijn positie echt niet meer teruggekregen na zijn remfout.
Bottas was wel veel constanter dan Perez in de kwalificatie. Met zo’n dominante auto zo vaak Q3 missen, is gewoon knapquote:Op zondag 19 november 2023 20:08 schreef Jane het volgende:
Ik denk dat Windsor met Bottas aan kwam zetten omdat hij destijds zo'n trouwe knecht van Lewis was, die met de Mercedes aardig vooraan meereed, en dat RB dat ook wel kan gebruiken, ipv de grillige Perez.
Maar ik denk dat de situatie nu bij RB heel anders is. Auto minder makkelijk te besturen en Verstappen minder makkelijk bij te houden.
Perez maakt natuurlijk ook wel fouten en krijgt het soms te hoog in z'n bol, maar ik denk niet dat de tamme Bottas het echt veel beter zou doen qua resultaten.
Een echte 2e rijder bij RB is gewoon heel lastig nu, maar dat is natuurlijk al veel vaker gezegd.
Als hij na zoveel jaar nog steeds tips nodig heeft voor dit soort aanpassingen gaat het het niet meer worden hoor.quote:Op zondag 19 november 2023 20:10 schreef Nizno het volgende:
Perez zit prima in de auto bij RBR.
Als ze hem nog wat tips geven dat hij zijn auto minder hoeft te stellen op zijn voorkeuren maar zichzelf meer aanpast aan de snelste setup kan hij een stabiele tweede rijder zijn.
Mwoah , Leclerc was hier toch best goed, zonder die SC had hij gewonnenquote:Op zondag 19 november 2023 19:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vandaag had gewoon altijd P2 moeten zijn, zoals het in Brazilië altijd P3 had moeten zijn.. verder doet hij het beter dan Gasly en Albon, maar de auto is ook beter dan toen. Het verschil met Max blijft toch wel heel groot
dan moet hij vechten om P2 en geluk hebben net als dit jaar dat de rest niet stabiel genoeg is en hij dus niet elke keer tegen dezelfde vechtquote:Op zondag 19 november 2023 20:12 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als hij na zoveel jaar nog steeds tips nodig heeft voor dit soort aanpassingen gaat het het niet meer worden hoor.
Ja, eens hoor, maar bedoelde dat je altijd P2 moet houden als je met een RB zo laat in de race daar rijdt. Dan moet je je niet zo kinderlijk laten verschalkenquote:Op zondag 19 november 2023 20:13 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Mwoah , Leclerc was hier toch best goed, zonder die SC had hij gewonnen
quote:Op zondag 19 november 2023 20:16 schreef Nizno het volgende:
on an other note....
Max gaat op zangles bij Geri Horner
Het is wel jammer dat zo'n clickbatesite 20 berichten maakt van één interviewquote:Op zondag 19 november 2023 20:16 schreef Nizno het volgende:
on an other note....
Max gaat op zangles bij Geri Horner
Jij hebt een F1 2023-marathon?quote:Op zondag 19 november 2023 20:19 schreef Jane het volgende:
Zit nu Jeddah terug te kijken, btw. Toch ook best een aardige race met De Strijd Om 1 Punt tussen PER en VER.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |