Hebben die meer dan 2 nummers in hun repertoire?quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:42 schreef hhh38 het volgende:
Kleintje Pils had helemaal niet zoveel nummers voorbereid. Die gaan nu maar op de automatische piloot wat klassiekers spelen
Nu wel.quote:
Mijn ouders zaten twee weken geleden in het vliegtuig 'met de zanger van Engelbewaarder', maar uiteraard hadden ze daar nooit van gehoord en ik ook niet (een andere passagier zat het rond te schreeuwen, daardoor wisten ze het). Sindsdien kom ik die ongein op de meest willekeurige plekken ineens tegen, tot de World Cup schaatsen aan toe, blijkbaarquote:
Nu pas? Mijn hemel, prijs jezelf gelukkigquote:Op vrijdag 1 december 2023 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mijn ouders zaten twee weken geleden in het vliegtuig 'met de zanger van Engelbewaarder', maar uiteraard hadden ze daar nooit van gehoord en ik ook niet (een andere passagier zat het rond te schreeuwen, daardoor wisten ze het). Sindsdien kom ik die ongein op de meest willekeurige plekken ineens tegen, tot de World Cup schaatsen aan toe, blijkbaar
Ja, mijn zus kende het wel, die krijgt wat meer van dat soort online hypes enzo mee (denk aan niveau crompouce, wat blijkbaar al tijden een ding was maar ik een week of twee geleden pas van haar hoordequote:Op vrijdag 1 december 2023 22:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nu pas? Mijn hemel, prijs jezelf gelukkig
TEGEN JE PRAAT!quote:Op vrijdag 1 december 2023 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mijn ouders zaten twee weken geleden in het vliegtuig 'met de zanger van Engelbewaarder', maar uiteraard hadden ze daar nooit van gehoord en ik ook niet (een andere passagier zat het rond te schreeuwen, daardoor wisten ze het). Sindsdien kom ik die ongein op de meest willekeurige plekken ineens tegen, tot de World Cup schaatsen aan toe, blijkbaar
Nu staat de groep als DQ zonder punten.quote:Op vrijdag 1 december 2023 22:27 schreef hhh38 het volgende:
De resultaten van de vrouwen Mass Start veranderen nog iedere paar minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |