SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:49 schreef MadMaster het volgende:
Bonnie - Sla Je Arm Om Me Heen En Geef Me Een Borrel…
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:54 schreef Fogel het volgende:
En de reactie bij de eerste tonen was ‘ååååååååhhhhhhhh’
Dat vind ik nu echt niet lekker…quote:
Nee, deze dag.quote:
En wat geef jij hem op de schaal van 100?quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vind ik nu echt niet lekker…
Ik heb nu dit: https://www.whiskybase.co(...)84/clynelish-1995-sv
Ik hou van anijs.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vind ik nu echt niet lekker…
Ik heb nu dit: https://www.whiskybase.co(...)84/clynelish-1995-sv
Dat staat daar, 91 punten destijds.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:55 schreef Melting het volgende:
[..]
En wat geef jij hem op de schaal van 100?
Dat kan ik alleen lezen als ik ingelogd ben.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat staat daar, 91 punten destijds.
En nu misschien nog wel iets hoger…
Ja, dat bedacht ik me ook nadat ik het gepost had…quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan ik alleen lezen als ik ingelogd ben.
We hebben van de week nog een ouzo gedronken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik hou van anijs.
Clynelish ken ik niet.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze zal het je vast wel vergeven.![]()
[ afbeelding ]
Ik neem nog wel eens de IPA mee. Aan de rest waag ik me nietquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:59 schreef DJ11 het volgende:
Dit is geen statement of zo, maar wel een feit: ik ga aan de Schultenbräu. De "Hefe Weizen", welteverstaan. Ik was laast bij de Aldi en wilde deze toch eens proberen.
Ik ben niet zo van de IPA, maar misschien dat ik die nog wel eens probeer.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik neem nog wel eens de IPA mee. Aan de rest waag ik me niet
IPAquote:Op zaterdag 18 november 2023 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik neem nog wel eens de IPA mee. Aan de rest waag ik me niet
Ik drink ook voornamelijk IPA.quote:
Klopt.... lijken erg op elkaar.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:04 schreef MadMaster het volgende:
Het is altijd even afwachten of het niet Dynamite is…
Heb je alle 7" singles nog bewaard toen je je collectie weg deed?quote:
Ja, die zijn niet weg gegaan…quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je alle 7" singles nog bewaard toen je je collectie weg deed?
Black ipa is nog te doen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik drink ook voornamelijk IPA.
En dan alle varianten zowat. Behalve Black IPA.
Dat is me ontgaan. Ik was iets van 12 toen dit een hit was.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank u, kwam er even niet op, moest wel aan de zanger's mooie dochter denken…
quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:13 schreef DJ11 het volgende:
Volgens mij is dit Adamo, ik weet het niet zeker. Inshallah
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:13 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga slapen, de wekker gaat weer vroeg. F1 morgenochtend.
Dank Melting. Het was weer een hele fijne radioavond vanavond.
Fijne avond nog
Wtf?quote:
Van Cat Stevens had ik deze songtitel nog begrepen…quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:13 schreef DJ11 het volgende:
Volgens mij is dit Adamo, ik weet het niet zeker. Inshallah
Year of the Cat Stevens?quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van Cat Stevens had ik deze songtitel nog begrepen…
Ik kan de tijd niet sneller laten gaan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Opschieten Melting, batterij van mijn iPad is bijna leeg…
Welkom Bos.quote:
Had ook nog alleen net bij Year of the Cat gereageerdquote:Op zaterdag 18 november 2023 23:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom Bos.
Had je nog niet gezien? Excuses.
Ja, dat was tijdens mijn plaspauze. Vandaar dat ik je gemist had.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Had ook nog alleen net bij Year of the Cat gereageerd
Ja liever dat je mij mist ipv de potquote:Op zaterdag 18 november 2023 23:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dat was tijdens mijn plaspauze. Vandaar dat ik je gemist had.
Hij woont alleen, dus niks aan de hand…quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja liever dat je mij mist ipv de pot
quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja liever dat je mij mist ipv de pot
Fijne avond nog, Mad.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Koek is op/batterij is leeg.
Dank en tot een volgende ronde hier…
quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Koek is op/batterij is leeg.
Dank en tot een volgende ronde hier…
Tja, wat die Schültenbrau niet met je doet hè?quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:34 schreef DJ11 het volgende:
Dit zou Billy Ocean moeten zijn met Love Really Hurts Without You.
Maar deze versie klinkt mij anders in de oren.
Geen ideequote:Op zaterdag 18 november 2023 23:46 schreef Melting het volgende:
Zou @:Fogel al onder de tafel liggen?
Bijnaquote:Op zaterdag 18 november 2023 23:46 schreef Melting het volgende:
Zou @:Fogel al onder de tafel liggen?
Ik kan me dat goed voorstellen na rum en absinth.quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Boomtown Rats - I don't like mondays
quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:51 schreef DJ11 het volgende:
Deze week like ik de maandag welIk ben maandag en dinsdag vrij.
![]()
Lees: vooral aan het werk met mixwerk voor de band, dat dringend af moet.
En wijnquote:Op zaterdag 18 november 2023 23:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kan me dat goed voorstellen na rum en absinth.
quote:
Nee.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:54 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Gaat dat wel goed komen daar?
Blijft die vriendin slapen?
quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee.
Ja. Ze woont hier 1000km ofzo vandaan. En ik heb 3 logeerkamers.
Een is al naar bed.quote:
Slaap lekker, zorro.quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:57 schreef zorro28 het volgende:
Ik begin in te kakken dus ik ga afhaken
quote:Op zaterdag 18 november 2023 23:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Aaron Neville and LInda ROndstadt - Dont know Much
Dequote:
Dank voor de melding.quote:Op zondag 19 november 2023 00:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is een ander liedje van die twee
Het gaat over kerst vorig jaarquote:Op zondag 19 november 2023 00:03 schreef Fogel het volgende:
Te vroeg voor dit en ze gaat uit protest naar bed!
quote:Op zondag 19 november 2023 00:03 schreef Fogel het volgende:
Te vroeg voor dit en ze gaat uit protest naar bed!
Ik heb de docu over hun gezien op Netflix, dus was ik al veel eerder af..quote:Op zondag 19 november 2023 00:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben dit jaar wel extreem vroeg af in de challenge
Welke challenge?quote:Op zondag 19 november 2023 00:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben dit jaar wel extreem vroeg af in de challenge
Eigenlijk was ze gewoon ‘op’.quote:
Deze: https://en.wikipedia.org/wiki/Whamageddonquote:
Had ik eigenlijk ook niet verwacht, dat je Loreen zou draaien. Maar die heeft natuurlijk dit jaar de prestatie van Logan herhaald..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 19 november 2023 00:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Meneer kerkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik vind dit ook een fijn nummer.quote:
Die zijn het niet.quote:Op zondag 19 november 2023 00:15 schreef DJ11 het volgende:
Hoewel... ik hoorde gewoon een ander nummer, van Brotherhood of Men...
Nee, daar kwam ik gaandeweg achterquote:
quote:Op zondag 19 november 2023 00:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wild Cherry - Play that FUnky Music![]()
![]()
quote:Op zondag 19 november 2023 00:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
CARLY SIMON - YOure so vain
met Mick Jagger als back ground
quote:Op zondag 19 november 2023 00:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
BTO - You aint see nothing yet
Je mag het excuus gebruiken dat het de laatste plaat van vanavond is.quote:Op zondag 19 november 2023 00:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
sorry huisgenoten en slaapdienst van de begeleiding
En wat een fantastisch nummerquote:
Dat is toch raar. Bij mij gaat het geluid wel naar de tream, maar het geluid van mijn microfoonkanalen gaat niet meer naar de encoder terwijl ik hem wel op de koptelefoon heb. De encoder streamt in principe al het geluid op de pc. Blijft raar en ik krijg het ook niet meer aan de praat. (Letterlijk en figuurlijk)quote:Op zondag 19 november 2023 17:54 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, een herstart van VDJ deed wonderen...
Ik begin zo opnieuw, even gegeten...quote:Op zondag 19 november 2023 19:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is toch raar. Bij mij gaat het geluid wel naar de tream, maar het geluid van mijn microfoonkanalen gaat niet meer naar de encoder terwijl ik hem wel op de koptelefoon heb. De encoder streamt in principe al het geluid op de pc. Blijft raar en ik krijg het ook niet meer aan de praat. (Letterlijk en figuurlijk)
quote:Op maandag 20 november 2023 16:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik tipte hier altijd just me dat de Evergreen Top1000 op NPO radio5 begonnen was
Was dat toen ja?quote:Op maandag 20 november 2023 17:12 schreef livelink het volgende:
Vorig jaar rond deze tijd ging ze voor het eerst klagen over rugpijn, in mijn herinnering.
In mijn herinnering, maar ik weet het niet zeker.quote:
Is de verjaardag van je zoon nog meegevallen?quote:Op maandag 20 november 2023 18:27 schreef livelink het volgende:
[..]
In mijn herinnering, maar ik weet het niet zeker.
Mwoah, viel niet mee, viel niet tegen. Hij heeft zowaar eind van de middag zijn cadeautjes uitgepakt en ik ben gezellig met mijn dochter gaan wandelen en naar een markt geweest. Dat was wel leuk.quote:Op maandag 20 november 2023 18:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Is de verjaardag van je zoon nog meegevallen?
quote:Op maandag 20 november 2023 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Mwoah, viel niet mee, viel niet tegen. Hij heeft zowaar eind van de middag zijn cadeautjes uitgepakt en ik ben gezellig met mijn dochter gaan wandelen en naar een markt geweest. Dat was wel leuk.
En verder werd het hele weekend een beetje overschaduwd door onze kat die duidelijk stervende was. Er zat al niet veel leven meer in de laatste weken. Hij lag meestal de hele dag te slapen, maar dit weekend ging het duidelijk slechter. Hij kon nauwelijks meer lopen en at zo goed als niets. Vannacht probeerde hij toch ineens naar boven te klimmen, naar onze kamer. Mijn man vond hem op de trap. Toen is hij in onze kamer gaan liggen en toen ik ging werken ging hij op de drempel van mijn kantoor liggen. Hij wilde duidelijk niet meer alleen zijn.
Mijn zoon heeft het warmtekussen dat ik hem toch maar had gegeven toen onder hem gelegd en we hebben de dierenarts gebeld die langs is gekomen en hem heeft laten inslapen.
Dit was van voordat de dierenarts kwam op de drempel van mijn werkkamer en op het warmtekussen. Kwam het verjaardagscadeau toch nog van pas![]()
[ afbeelding ]
Aww verdrietigquote:Op maandag 20 november 2023 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Mwoah, viel niet mee, viel niet tegen. Hij heeft zowaar eind van de middag zijn cadeautjes uitgepakt en ik ben gezellig met mijn dochter gaan wandelen en naar een markt geweest. Dat was wel leuk.
En verder werd het hele weekend een beetje overschaduwd door onze kat die duidelijk stervende was. Er zat al niet veel leven meer in de laatste weken. Hij lag meestal de hele dag te slapen, maar dit weekend ging het duidelijk slechter. Hij kon nauwelijks meer lopen en at zo goed als niets. Vannacht probeerde hij toch ineens naar boven te klimmen, naar onze kamer. Mijn man vond hem op de trap. Toen is hij in onze kamer gaan liggen en toen ik ging werken ging hij op de drempel van mijn kantoor liggen. Hij wilde duidelijk niet meer alleen zijn.
Mijn zoon heeft het warmtekussen dat ik hem toch maar had gegeven toen onder hem gelegd en we hebben de dierenarts gebeld die langs is gekomen en hem heeft laten inslapen.
Dit was van voordat de dierenarts kwam op de drempel van mijn werkkamer en op het warmtekussen. Kwam het verjaardagscadeau toch nog van pas![]()
[ afbeelding ]
Aww sterktequote:Op maandag 20 november 2023 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie dat het nog 0-6 is geworden.quote:
Die van de feestjes?quote:Op woensdag 22 november 2023 12:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, mijn voorspelling is uitgekomen: het huis van de buren staat te koop.
Nee helaas, Symph zei al: dat die het goede voorbeeld maar snel gaat volgen.quote:
Nu al?quote:Op woensdag 22 november 2023 12:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk dat zij overal last van buren hebben ofzo, echt geen idee waarom ze zo ontzettend vaak verhuizen. Dit is al zeker hun tiende nieuwbouwhuis. De vraagprijs is nogal forsquote:Op woensdag 22 november 2023 12:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu al?
Dat is wel heel snel.
Hadden ze last van de buren?
Bijzonder kun je het wel noemen. Maar ik kan daar niet lang naar luisteren.quote:
Was er geen speculatie-beding?quote:Op woensdag 22 november 2023 12:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, sowieso in de hele gemeente niet, ook geen zelfbewoningsplicht voor een aantal jaren voor de goedkopere woningen ‘want dat opkopen komt hier niet voor’ . Ik weet het van zeker 3 goedkopere rijwoningen van 2 fases geleden dat dat dus wel gebeurd is, daar is door een investeerder fiks gecashed met eerst een jaar verhuur en toen verkoop.quote:
quote:
19:00(ish) - Brother52: Verkiezingen // Vraag & Antwoord (deel1)
Ik ben ingetuned.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:02 schreef brother52 het volgende:
Zo te zien werkt alles nog!
Death - Politicians in My Eyes
Welkom!quote:
128kbps kan wel kloppen... kan ik nu ook niet meer veranderen.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:05 schreef Rafeiro het volgende:
Ik hoor wat, maar zacht en 128 kbps?
Ik heb geen last van dat het zacht zou zijn in ieder geval.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
128kbps kan wel kloppen... kan ik nu ook niet meer veranderen.
Enneh.... je hebt een volumeknop... draai daar eens aan?
Ja maar dan staat het andere wat aanstaat zo loei hardquote:Op woensdag 22 november 2023 19:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
128kbps kan wel kloppen... kan ik nu ook niet meer veranderen.
Enneh.... je hebt een volumeknop... draai daar eens aan?
Dan zet je dat andere uitquote:Op woensdag 22 november 2023 19:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja maar dan staat het andere wat aanstaat zo loei hard
Misschien je mediaplayer alleen wat harder zetten, en dat andere wat zachter?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja maar dan staat het andere wat aanstaat zo loei hard
Oh de uitvoer van dat andere stond op 200%quote:Op woensdag 22 november 2023 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien je mediaplayer alleen wat harder zetten, en dat andere wat zachter?
Beterschap!quote:Op woensdag 22 november 2023 19:15 schreef MadMaster het volgende:
Strontverkouden/grieperig, dus ik sla het luisteren even over…
Beterschap Mad.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:15 schreef MadMaster het volgende:
Strontverkouden/grieperig, dus ik sla het luisteren even over…
quote:Op woensdag 22 november 2023 19:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh de uitvoer van dat andere stond op 200%
Ja, volgens mij heb ik ze ooit wel eens vaker gedraaid.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:21 schreef Melting het volgende:
Deze band ken ik niet. Heb je die al vaker gedraaid, brother?
Sterker nog, heb je dit thema niet al eerder behandeld tijdens verkiezingen?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heb ik ze ooit wel eens vaker gedraaid.
Heb je ook het antwoord?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:23 schreef brother52 het volgende:
Death Cab For Cutie - President of What?
Oei, daar is de eerste vraag al....
Dat zou zomaar kunnen. Het staat mij in elk geval niet meer zo bij.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sterker nog, heb je dit thema niet al eerder behandeld tijdens verkiezingen?
Uiteraardquote:
Even gezocht in de archieven en niks op jouw naam gevonden.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen. Het staat mij in elk geval niet meer zo bij.
quote:Op woensdag 22 november 2023 19:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Uiteraard
The Presidents of the United States of America - Japan
Ik zal straks in mijn oude playlists duiken.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even gezocht in de archieven en niks op jouw naam gevonden.
Zou ik het zelf dan zijn geweest of Symph?
Je hebt 'm wel gedraaid op 3-11-2020, maar niet in relatie met verkiezingen…quote:Op woensdag 22 november 2023 19:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zal straks in mijn oude playlists duiken.
quote:Op woensdag 22 november 2023 19:29 schreef brother52 het volgende:
The Beastie Boys - So What'cha Want
Een hele show in het kader van verkiezingen is ook lastig. Ik kwam nu ook maar tot een handvol liedjes.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt 'm wel gedraaid op 3-11-2020, maar niet in relatie met verkiezingen…
Ben zelf ook niet de draaiert geweest…
Belgian Asociality - Politics heb je vast nog niet in je lijstje.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een hele show in het kader van verkiezingen is ook lastig. Ik kwam nu ook maar tot een handvol liedjes.
Klopt. Ik heb zo wel wat anders belgisch in de lijst.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Belgian Asociality - Politics heb je vast nog niet in je lijstje.
Ik blijf sowieso nog wel even luisteren. Bedtijd is pas om 21.00 uur.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb zo wel wat anders belgisch in de lijst.
Weet je al wat je gaat doen?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:37 schreef MadMaster het volgende:
Morgen een teamdag van het werk, 3 minuten lopen vanaf ons huis.
Ik hoop dat ik aanwezig kan zijn…
Dat is mooi dichtbij, hopelijk knap je een beetje op.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:37 schreef MadMaster het volgende:
Morgen een teamdag van het werk, 3 minuten lopen vanaf ons huis.
Ik hoop dat ik aanwezig kan zijn…
Nee, dat bepaal ik morgen pas.quote:
Hierna toch geen Marco Borsato hè?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:41 schreef brother52 het volgende:
REM - What's The Frequency Kenneth
At The Drive-In - 300 Mhz
Parquet Courts - What Color Is Blood
quote:Op woensdag 22 november 2023 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Hierna toch geen Marco Borsato hè?
Ik heb gelukkig nog een paar principes.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Hierna toch geen Marco Borsato hè?
quote:Op woensdag 22 november 2023 19:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog een paar principes.
Heel goedquote:Op woensdag 22 november 2023 19:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog een paar principes.
Nog niet van gehoord.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:51 schreef brother52 het volgende:
Afgelopen vrijdag nog live gezien...
Ramkot - Red![]()
2e keer dat ik ze zag en het ze zijn live erg sterk.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog niet van gehoord.
Zo te zien was het een goed concert.
Waar komen ze eigenlijk vandaan?quote:Op woensdag 22 november 2023 19:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
2e keer dat ik ze zag en het ze zijn live erg sterk.
Beds are burningquote:Op woensdag 22 november 2023 19:55 schreef brother52 het volgende:
Rammstein - Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen?
Belgiequote:Op woensdag 22 november 2023 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Waar komen ze eigenlijk vandaan?
Had dat maar niet gedaan.quote:Op woensdag 22 november 2023 19:57 schreef brother52 het volgende:
En soms moet je je principes laten varen...
Ja maar het past binnen het thema en er is zelfs een vervolgvraag op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |