Kan nog best leuk worden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
Ik weet niet of ik zin heb om dit tot het einde uit te kijken.
Wat makkelijk.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het staat niet goed met Schouten op het veld.
GOH
Rook er nog eentje.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
Een flesje Amstel doet wonderen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
Mwah, nu twee keer een polsbreuk gehad.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bijlow heeft wel een beetje pech. Als jij zijn blessures ziet kan je echt niet beweren dat hij een lichaam van glas heeft.
Nouja we leven in een vrij landquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ging er open in en begreep dat hij de kans kreeg maar dit is echt beroerd vandaag.quote:
Je bent zelf een dingetje dat de zak bij elkaar houdtquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:10 schreef Caland het volgende:
Ik heb een zak krentenbollen gehaald en dacht ik pak er één
Is dat dingetje dat de zak bij elkaar houdt opeens van karton
ZE PAKKEN ALLE TRADITIES VAN ONS AF
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ging er open in en begreep dat hij de kans kreeg maar dit is echt beroerd vandaag.
Gelukkig ben ik niet zo opportunistisch om hem op een potje af te schrijven
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Veerman erin
Je verzint het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |