abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211339862
quote:
84s.gif Op zaterdag 18 november 2023 21:16 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ik heb het licht gezien.
Prima als je minder fan van rellen bent geworden, maar nogal jammer en opmerkelijk als je dan vol de kant kiest voor KOZP.
Ophitsing en escalatie is hun handelswijze.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 18 november 2023 @ 21:19:44 #34
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211339886
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 21:14 schreef luxerobots het volgende:
Het blijft jammer dat de malloten van KOZP door het land trekken .
Het is juist jammer dat ze nog erg nodig zijn.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_211339906
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2023 21:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Je merkt echt een tweedeling. Die lui in mijn vrienden kring hebben ook echt wat bereikt, op eigen kracht, en die hoor je niet over achtergesteld worden. En de groep waartoe Airfryer behoort, die achter elke boom racisme ziet, altijd een slachtoffer is, die nooit eens zelf iets voor elkaar wil boksen maar altijd anderen de schuld wil geven. Die lui liggen elkaar niet zo - het zijn net Nederlanders wat dat betreft.
Het zijn idd twee kampen. Zo zie ik het ook.

-Het ene kamp denkt met zn hersenen, benut elke kans die ie pakken kan en bereikt wat in het leven.

-Het andere kamp denkt met zn pigmentcellen, ziet een kans niet en geeft anderen de schuld van zn eigen falen en trekt de racisme!-kaart. Te dom om te poepen.

En ondertussen kotst kamp 1 , kampt 2 uit en vice versa.
pi_211339907
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 21:17 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Black Friday kan ook echt niet. Alle andere (niet-black) dagen zijn overheersend. Er moet meer diversiteit in een week.
Pas geleden was er nog het jaarlijkse Black Achievement Award in Amsterdam. Met als grootste winnaar dit jaar Sylvana Simons. Blijkbaar is zoiets volkomen geaccepteerd.
pi_211339910
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 21:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
:') :') :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211339919
quote:

[..]
Nodig voor wat? Ze doen het alleen maar voor een misplaatst gevoel van eigen belang hoor. En hun acties komen vooral voort uit hun racistische gedachtegoed dat alles in kleurtjes opgedeeld moet zijn.
Conscience do cost.
pi_211339922
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Laten we Keti Koti dan afschaffen. En het Suikerfeest, want dat is aanstootgevend naar diabetici toe.
Keti Koti is by far het meest racistische feest in Nederland. Daar mag geen witman in de organisatie zitten.
pi_211339965
Zwarte piet is volstrekt overbodig voor het kinderfeest.

Alleen zielepieten houden nog vast een zwarte piet, maar die zijn zelf sowieso geen kind meer doch leven in het verleden.
pi_211339992
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Laten we Keti Koti dan afschaffen. En het Suikerfeest, want dat is aanstootgevend naar diabetici toe.
We zouden dat Keti koti sowieso moeten ontdoen van subsidie wegens racisme. Er mag geen blanke plaatsnemen in het bestuur

.
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 21:18 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik heb nergens gezegd dat ZP een racist is sjappie. :')

Als je nu gewoon wat trollende onzin als bliksemafleider wil gebruiken hoef je het maar te zeggen, dan ga ik gewoon niet meer op je reageren.
Huh, zwarte piet is toch racisme? Sinterklaas een racistisch feest met zwarte piet?
Dan is die blanke man/vrouw/jongen/meisje en iedereen die zwarte piet speelt of leuk vind toch gewoon een gore racist. En dus ook de gekleurde medemens die niet jankt over zwarte piet of zelf meedoet als zwarte piet tijdens optochten waar dan ook?

[ Bericht 2% gewijzigd door Inbox op 18-11-2023 21:30:28 ]
pi_211340013
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 21:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Keti Koti is by far het meest racistische feest in Nederland. Daar mag geen witman in de organisatie zitten.
Daar zie ik in de toekomst dit ook nog gebeuren:
NWS / Prijs festivaltickets is afhankelijk van je huidskleur
pi_211340018
quote:

[..]
Waarom was het 15 of 25 jaar terug niet nodig, en nu opeens wel?

Wat nodig is, is dat die Airfryer en zn kornuiten eens moeten kappen met dr haat jegens zwarte piet. Laat ze dr jeugd opvoeden, leren dat ze kansen krijgen en moeten pakken in plaats van te jammeren over aangepraat racisme.
pi_211340026
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 21:23 schreef Hatseflats22 het volgende:

Alleen zielepieten houden nog vast een zwarte piet, maar die zijn zelf sowieso geen kind meer doch leven in het verleden.
Zo'n Ayfirie met z'n slavernij en kolonialisme gelul doet dat niet?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211340027
quote:

Niet volstrekt overbodig, misschien wel een beetje

Het leuke van zwarte piet is vooral dat je je als oom, neef, buurman kunt verkleden als zwarte piet, zonder dat het kind doorheeft dat jij het bent. Bij gele, rode of roetveeg piet werkt dat effect iig niet.
pi_211340055
quote:

[..]
Ze moeten toch iets doen voor de subsidie die ze krijgen, stelletje profiteurs
pi_211340079
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 21:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Pas geleden was er nog het jaarlijkse Black Achievement Award in Amsterdam. Met als grootste winnaar dit jaar Sylvana Simons. Blijkbaar is zoiets volkomen geaccepteerd.
Sylvana Simons met dr rariteitenkabinet BIJ1.

Ik hoop dat er een keer een nieuwe strontvlieg wordt ontdekt en naar haar wordt genoemd. Dat wijf is echt helemaal het pad kwijt. Wel jammer, want ten tijde van TMF was het een leuk, tof wijf. Ergens is het echt gigantisch misgegaan met haar..
  zaterdag 18 november 2023 @ 21:31:08 #48
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211340124
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 21:26 schreef Inbox het volgende:
Waarom was het 15 of 25 jaar terug niet nodig, en nu opeens wel?
Toen was het ook nodig. Er was jarenlang al veel kritiek op het uiterlijk en gedrag van dat figuur.
pi_211340138
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 21:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Simons is het levende bewijs van een politicus van kleur die ten onder is gegaan door haar eigen extreme woke - anti-racistisch beleid en gedachtegoed.
pi_211340157
quote:

Neen. Een stel beroepsdemonstranten uit Amsterdam Zuidoost denkt te bepalen hoe jij Sinterklaas moet vieren. Doordat mensen de discussie zat zijn, krijgen ze hun zin. Dat is een vreemde manier van invloed uitoefenen. Let wel, dit zijn mensen die jaren achter elkaar zijn opgepakt voor verstoring van de openbare orde, inclusief het uitoefenen van geweld tegen agenten.

Waarom zijn het beroepsdemonstranten? Omdat die meneer Airfryer doodleuk op zijn social media vraagt of er naast Zwarte piet nog meer onderwerpen zijn waar hij op kan gaan varen. Omdat zijn praatclub het heeft over subsidies en invloed uitoefenen. Die kerel grossiert in stichtingen. Maar geen enkele stichting krijgt een ANBI-status, door zijn veroordeling wegens een geweldsincident.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_211340165
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zo'n Ayfirie met z'n slavernij en kolonialisme gelul doet dat niet?
Alsnog volstrekt overbodig voor de beleving van de kinderen.
pi_211340173
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 21:32 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Alsnog volstrekt overbodig voor de beleving van de kinderen.
Zeg dat tegen KOZP.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211340203
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 21:31 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Simons is het levende bewijs van een politicus van kleur die ten onder is gegaan door haar eigen extreme woke - anti-racistisch beleid en gedachtegoed.
Ze heeft o.a. voor elkaar gekregen dat alle blanke Amsterdamse ambtenaren nu een verplichte training white privilege moeten volgen.:
NWS / Ambtenaren krijgen ’white privilege’ training
pi_211340224
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 21:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ze heeft o.a. voor elkaar gekregen dat alle blanke Amsterdamse ambtenaren nu een verplichte training white privilege krijgen.:
Wit privilege

Donder toch op
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 18 november 2023 @ 21:34:56 #55
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_211340226
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 21:24 schreef Inbox het volgende:
Huh, zwarte piet is toch racisme? Sinterklaas een racistisch feest met zwarte piet?
Dan is die blanke man/vrouw/jongen/meisje en iedereen die zwarte piet speelt of leuk vind toch gewoon een gore racist. En dus ook de gekleurde medemens die niet jankt over zwarte piet of zelf meedoet als zwarte piet tijdens optochten waar dan ook?
Leg me geen woorden in de mond.
Ik zeg dat het een racistisch feest is. Het personage ZP is een karikatuur op een negerslaaf.
Nergens heb ik gezegd dat iemand die zich verkleedt als dat figuur zelf een racist is.
pi_211340244
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zeg dat tegen KOZP.
Waarom? Bij de intocht van Sinterklaas in de stad vandaag heb ik KOZP en de zwarte pieten niet gezien.

Weet wat ik wel zag? Intens gelukkige kinderen.
pi_211340248
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wit privilege

Donder toch op
Dat vind ik nou ook. Maar een meerderheid van de Amsterdamse gemeenteraad heeft dat plan van Sylvana aangenomen.
pi_211340249
quote:
Het Suikernaam is, zoals mij verteld is, dan ook niet de naam waar moslims gelukkig mee zijn. Eid-al-Fitr is meer geschikt.
pi_211340281
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 november 2023 21:35 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Waarom? Bij de intocht van Sinterklaas in de stad vandaag heb ik KOZP en de zwarte pieten niet gezien.

Weet wat ik wel zag? Intens gelukkige kinderen.

wat loop je dan te zeuren
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211340286
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 21:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ze heeft o.a. voor elkaar gekregen dat alle blanke Amsterdamse ambtenaren nu een verplichte training white privilege moeten volgen.:
Vriendjespolitiek he? Gebeurt vaak in dat soort kringen.

Gewoon een verkapte vorm van subsidie binnenharken, want die cursus -opgezet door jankers- is natuurlijk wel een fors betaalde cursus. Zou je er echt voor staan, zou je die cursus als cursusleider/subsidieclubje geheel gratis aanbieden of tegen de werkelijke kosten.
pi_211340302
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wit privilege

Donder toch op
Zwart privilige: sneller bananen en cocosnoten kunnen plukken dan de blanke toerist die jouw land bezoekt.
pi_211340305
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
wat loop je dan te zeuren
Ik loop niet zeuren, jij loop te zuren.

Ik vertelde dat zwarte pleit echt volstrekt overbodig is voor het kinderfeest.
pi_211340312
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 21:39 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ik loop niet zeuren, jij loop te zuren.

Ik vertelde dat zwarte pleit echt volstrekt overbodig is voor het kinderfeest.
KOZP ook.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211340320
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 november 2023 21:34 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Leg me geen woorden in de mond.
Ik zeg dat het een racistisch feest is. Het personage ZP is een karikatuur op een negerslaaf.
Nergens heb ik gezegd dat iemand die zich verkleedt als dat figuur zelf een racist is.
Hij speelt toch een racistisch figuur? Hoe kun je dan niet-racisitisch zijn als je openlijk zwarte piet - een zogenaamd racistisch karikatuur - speelt en steunt?

Elke blanke of liefhebber van zwarte piet is toch gewoon een gore racist voor KOZP?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')