Prima als je minder fan van rellen bent geworden, maar nogal jammer en opmerkelijk als je dan vol de kant kiest voor KOZP.quote:
Het is juist jammer dat ze nog erg nodig zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:14 schreef luxerobots het volgende:
Het blijft jammer dat de malloten van KOZP door het land trekken .
Het zijn idd twee kampen. Zo zie ik het ook.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je merkt echt een tweedeling. Die lui in mijn vrienden kring hebben ook echt wat bereikt, op eigen kracht, en die hoor je niet over achtergesteld worden. En de groep waartoe Airfryer behoort, die achter elke boom racisme ziet, altijd een slachtoffer is, die nooit eens zelf iets voor elkaar wil boksen maar altijd anderen de schuld wil geven. Die lui liggen elkaar niet zo - het zijn net Nederlanders wat dat betreft.
Pas geleden was er nog het jaarlijkse Black Achievement Award in Amsterdam. Met als grootste winnaar dit jaar Sylvana Simons. Blijkbaar is zoiets volkomen geaccepteerd.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Black Friday kan ook echt niet. Alle andere (niet-black) dagen zijn overheersend. Er moet meer diversiteit in een week.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het is juist jammer dat ze nog erg nodig zijn.
Nodig voor wat? Ze doen het alleen maar voor een misplaatst gevoel van eigen belang hoor. En hun acties komen vooral voort uit hun racistische gedachtegoed dat alles in kleurtjes opgedeeld moet zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Keti Koti is by far het meest racistische feest in Nederland. Daar mag geen witman in de organisatie zitten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Laten we Keti Koti dan afschaffen. En het Suikerfeest, want dat is aanstootgevend naar diabetici toe.
We zouden dat Keti koti sowieso moeten ontdoen van subsidie wegens racisme. Er mag geen blanke plaatsnemen in het bestuurquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Laten we Keti Koti dan afschaffen. En het Suikerfeest, want dat is aanstootgevend naar diabetici toe.
Huh, zwarte piet is toch racisme? Sinterklaas een racistisch feest met zwarte piet?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:18 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ZP een racist is sjappie.![]()
Als je nu gewoon wat trollende onzin als bliksemafleider wil gebruiken hoef je het maar te zeggen, dan ga ik gewoon niet meer op je reageren.
Daar zie ik in de toekomst dit ook nog gebeuren:quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Keti Koti is by far het meest racistische feest in Nederland. Daar mag geen witman in de organisatie zitten.
Waarom was het 15 of 25 jaar terug niet nodig, en nu opeens wel?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zo'n Ayfirie met z'n slavernij en kolonialisme gelul doet dat niet?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:23 schreef Hatseflats22 het volgende:
Zwarte piet is volstrekt overbodig voor het kinderfeest.
Alleen zielepieten houden nog vast een zwarte piet, maar die zijn zelf sowieso geen kind meer doch leven in het verleden.
Niet volstrekt overbodig, misschien wel een beetjequote:Op zaterdag 18 november 2023 21:23 schreef Hatseflats22 het volgende:
Alleen zielepieten houden nog vast een zwarte piet, maar die zijn zelf sowieso geen kind meer doch leven in het verleden.
Ze moeten toch iets doen voor de subsidie die ze krijgen, stelletje profiteursquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Sylvana Simons met dr rariteitenkabinet BIJ1.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Pas geleden was er nog het jaarlijkse Black Achievement Award in Amsterdam. Met als grootste winnaar dit jaar Sylvana Simons. Blijkbaar is zoiets volkomen geaccepteerd.
Toen was het ook nodig. Er was jarenlang al veel kritiek op het uiterlijk en gedrag van dat figuur.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:26 schreef Inbox het volgende:
Waarom was het 15 of 25 jaar terug niet nodig, en nu opeens wel?
Simons is het levende bewijs van een politicus van kleur die ten onder is gegaan door haar eigen extreme woke - anti-racistisch beleid en gedachtegoed.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:20 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Pas geleden was er nog het jaarlijkse Black Achievement Award in Amsterdam. Met als grootste winnaar dit jaar Sylvana Simons. Blijkbaar is zoiets volkomen geaccepteerd.
Neen. Een stel beroepsdemonstranten uit Amsterdam Zuidoost denkt te bepalen hoe jij Sinterklaas moet vieren. Doordat mensen de discussie zat zijn, krijgen ze hun zin. Dat is een vreemde manier van invloed uitoefenen. Let wel, dit zijn mensen die jaren achter elkaar zijn opgepakt voor verstoring van de openbare orde, inclusief het uitoefenen van geweld tegen agenten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:23 schreef Hatseflats22 het volgende:
Alsnog volstrekt overbodig voor de beleving van de kinderen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zo'n Ayfirie met z'n slavernij en kolonialisme gelul doet dat niet?
Zeg dat tegen KOZP.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:32 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Alsnog volstrekt overbodig voor de beleving van de kinderen.
Ze heeft o.a. voor elkaar gekregen dat alle blanke Amsterdamse ambtenaren nu een verplichte training white privilege moeten volgen.:quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Simons is het levende bewijs van een politicus van kleur die ten onder is gegaan door haar eigen extreme woke - anti-racistisch beleid en gedachtegoed.
Wit privilegequote:Op zaterdag 18 november 2023 21:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze heeft o.a. voor elkaar gekregen dat alle blanke Amsterdamse ambtenaren nu een verplichte training white privilege krijgen.:
NWS / Ambtenaren krijgen ’white privilege’ training
Leg me geen woorden in de mond.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:24 schreef Inbox het volgende:
Huh, zwarte piet is toch racisme? Sinterklaas een racistisch feest met zwarte piet?
Dan is die blanke man/vrouw/jongen/meisje en iedereen die zwarte piet speelt of leuk vind toch gewoon een gore racist. En dus ook de gekleurde medemens die niet jankt over zwarte piet of zelf meedoet als zwarte piet tijdens optochten waar dan ook?
Waarom? Bij de intocht van Sinterklaas in de stad vandaag heb ik KOZP en de zwarte pieten niet gezien.quote:
Dat vind ik nou ook. Maar een meerderheid van de Amsterdamse gemeenteraad heeft dat plan van Sylvana aangenomen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wit privilege
Donder toch op
Het Suikernaam is, zoals mij verteld is, dan ook niet de naam waar moslims gelukkig mee zijn. Eid-al-Fitr is meer geschikt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
wat loop je dan te zeurenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:35 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Waarom? Bij de intocht van Sinterklaas in de stad vandaag heb ik KOZP en de zwarte pieten niet gezien.
Weet wat ik wel zag? Intens gelukkige kinderen.
Vriendjespolitiek he? Gebeurt vaak in dat soort kringen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze heeft o.a. voor elkaar gekregen dat alle blanke Amsterdamse ambtenaren nu een verplichte training white privilege moeten volgen.:
NWS / Ambtenaren krijgen ’white privilege’ training
Zwart privilige: sneller bananen en cocosnoten kunnen plukken dan de blanke toerist die jouw land bezoekt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wit privilege
Donder toch op
Ik loop niet zeuren, jij loop te zuren.quote:
KOZP ook.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:39 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik loop niet zeuren, jij loop te zuren.
Ik vertelde dat zwarte pleit echt volstrekt overbodig is voor het kinderfeest.
Hij speelt toch een racistisch figuur? Hoe kun je dan niet-racisitisch zijn als je openlijk zwarte piet - een zogenaamd racistisch karikatuur - speelt en steunt?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:34 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Leg me geen woorden in de mond.
Ik zeg dat het een racistisch feest is. Het personage ZP is een karikatuur op een negerslaaf.
Nergens heb ik gezegd dat iemand die zich verkleedt als dat figuur zelf een racist is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |