Voorheen z’n schoenen, nu een canvas, beetje abstract. Beetje fantasy.quote:
Ik heb zin in een warm bad.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit voelt niet als een warm bad. Terwijl ik daar voor gevraagd had in mijn TT
Man, ik ook eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb zin in een warm bad.
Wie weet over 200 jaar in het Stedelijkquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voorheen z’n schoenen, nu een canvas, beetje abstract. Beetje fantasy.
Ik vind het jammer, al na 2014 zou je verwachten dat er een hoop veranderingen zouden worden doorgevoerd. Al moest dit natuurlijk al vanaf 2010 gebeuren aangezien dat toch wel het hoogtepunt was van de gouden generatie. Snap echt niet dat we in die tijd niet eens fatsoenlijke aanvallers hebben gehad a la van persie/robben/sneijder.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Lijkt in verval te raken. Duitsland overigens ook.
Krijg je ervan als Engelse clubs talentjes vroeg oppikken en ze vervolgens dumpen bij een C-elftal. Om vervolgens niet op niveau te ontwikkelen.
Ga je dit als ebook uitgeven op Bol.com?quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, al na 2014 zou je verwachten dat er een hoop veranderingen zouden worden doorgevoerd. Al moest dit natuurlijk al vanaf 2010 gebeuren aangezien dat toch wel het hoogtepunt was van de gouden generatie. Snap echt niet dat we in die tijd niet eens fatsoenlijke aanvallers hebben gehad a la van persie/robben/sneijder.
Al moet ik wel toegeven dat de verdediging de afgelopen jaren (op papier) toch beter is dan de periode voor/tijdens 2010.
Ik heb jou nog nooit over voetbal gehoord. Vertel ons meer.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, al na 2014 zou je verwachten dat er een hoop veranderingen zouden worden doorgevoerd. Al moest dit natuurlijk al vanaf 2010 gebeuren aangezien dat toch wel het hoogtepunt was van de gouden generatie. Snap echt niet dat we in die tijd niet eens fatsoenlijke aanvallers hebben gehad a la van persie/robben/sneijder.
Al moet ik wel toegeven dat de verdediging de afgelopen jaren (op papier) toch beter is dan de periode voor/tijdens 2010.
Wist jij dat Roland ooit Vbl mod wasquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit over voetbal gehoord. Vertel ons meer.
Koeman?quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wist jij dat Ronald ooit Vbl mod was
had je mijn mention al afgehandeldquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:35 schreef RipCity het volgende:
Virgil voor de pingels.
Verdedigers horen nooit pingels te nemen in reguliere tijd
Had ik niet verwacht, nee.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wist jij dat Ronald ooit Vbl mod was
Pindakaas?quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:36 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor een broodje. @:wereldgozer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |