SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Goedenavondquote:
Wordt er veel georganiseerd waar je nu woont?quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:12 schreef Rafeiro het volgende:
Ik luister nog even een kwartiertje mee, zo even kaarten.
Hoi Raf.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:12 schreef Rafeiro het volgende:
Ik luister nog even een kwartiertje mee, zo even kaarten.
Deze al gezien?quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Het wordt wel weer eens tijd voor zo’n slechte film met Eddie Murphy
Cool, nee, die ken ik nog niet. Deel 1 heb ik in de loop der jaren wel meerdere keren gezienquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze al gezien?
https://en.wikipedia.org/wiki/Coming_2_America
Is pas van 2 jaar geleden.
Niet echt, maar in de gezamenlijke ruimte gaan wel wel regelmatig kaarten met een paar, denk dat ik de TV daar maar af en toe ga kapen en daar via mijn account F1/Voetbal of een film kijken. Eens kijken of dat aanslaat. Zit verder eigenlijk maar zelden iemand. Moet ik alleen wel uitloggen naderhandquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wordt er veel georganiseerd waar je nu woont?
quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:18 schreef DJ11 het volgende:
Bij deze een kaart-liedje voor Rafeiro om alvast in de stemming te komenMotörhead - Ace Of Spades
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]Foei, MeltingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:18 schreef DJ11 het volgende:
Bij deze een kaart-liedje voor Rafeiro om alvast in de stemming te komenMotörhead - Ace Of Spades
Dat klinkt als een leuk planquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet echt, maar in de gezamenlijke ruimte gaan wel wel regelmatig kaarten met een paar, denk dat ik de TV daar maar af en toe ga kapen en daar via mijn account F1/Voetbal of een film kijken. Eens kijken of dat aanslaat. Zit verder eigenlijk maar zelden iemand. Moet ik alleen wel uitloggen naderhand
Ik kan echt helemaal niks met die Styles.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:35 schreef DJ11 het volgende:
Een artiest die ik weinig draai, maar die extreem populair is. Dit liedje vind ik best te pruimen:Harry Styles - Treat People With Kindness
Toevalstrefferquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:46 schreef Symphonic het volgende:
Wat een bizar goede overgang![]()
Exile
quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]Hollywood Beyond - What's The Color Of Money
Ze hebben er toch wel een handjevol gehadquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kende alleen maar hun 2 hits, maar dit klinkt ook prima
Da’s dan volkomen langs me heen gegaan, ik ken alleen Ebenezer Goode en Move any mountainquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze hebben er toch wel een handjevol gehad
L.S.I. (Love, Sex, Intelligence) is ook vrij bekendquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Da’s dan volkomen langs me heen gegaan, ik ken alleen Ebenezer Goode en Move any mountain
quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Van hun nieuwe album Bauhaus Staircase:Orchestral Manoeuvres in the Dark - Anthropocene
Ik vind vooral de productie erg vet. Het is sowieso best een goed album; ik heb er al eerder nummers van gedraaidquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind dit qua zang echt net niks, zo jammer, want verder is het wel echt heel goed
Dat snap ikquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:11 schreef DJ11 het volgende:
En zo zijn we weer in 2023. Ik krijg geen genoeg van deze plaat:The Coral - Faraway Worlds
Hij maakt redelijk euforische, bombastische muziek ja. Vaak ook uptempo. Geheid zou hij een geweldige Noorse inzending zijn.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:32 schreef Symphonic het volgende:
Dit heeft wel een hoog esf gehalte
Vriendin zit maskorama te kijken…quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Vorig jaar sneakte -ie op het laatste moment de top-10 van mijn jaarlijst in. Dit jaar ging -ie door met mooie liedjes maken. Dit is de nieuwste:Han Herman - Night
@:Fogel (even getagd)
quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij maakt redelijk euforische, bombastische muziek ja. Vaak ook uptempo. Geheid zou hij een geweldige Noorse inzending zijn.
Het was meer bedoeld dat je er een keer naar kunt luisteren als je tijd hebtquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vriendin zit maskorama te kijken…
Ik ga ff oordoppen halen.
Wat is maskorama?quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vriendin zit maskorama te kijken…
Ik ga ff oordoppen halen.
Het wordt een spannende week.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Met de PVV gedeeld eerste in de peilingen, leek deze me wel toepasselijk...Genesis - Land Of Confusion
Ik was te laat, maar voor later dan maar.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het was meer bedoeld dat je er een keer naar kunt luisteren als je tijd hebtMaar dat mag nu natuurlijk ook
Daarom had ik de YouTube-links er ook bij gedaanquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik was te laat, maar voor later dan maar.
Peer Engel.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Nog een handvol nummers te gaan. We gaan zo nog Down Under buurten en ook nog bij onze oosterburen.Peter Gabriel - Games Without Frontiers
Het is een prima nummerquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat mag. Ik op zich wel: ik vind het een fantastisch nummer.
Hoe lang is je lijst?quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er gaan dit jaar véél niet-Engelstalige nummers in mijn jaarlijst belanden
Een Top 100, waarvan ik (sinds 2016) de bovenste vijftig op Radio 49 uitzendquote:
Klinkt lekker dit.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Recent was ik een dagje in Duitsland en toen heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om meteen even het album van deze band fysiek aan te schaffen. Von Wind und Anonimität heet het. Dit nummer staat er ook op:JEREMIAS - Goldmund
Blijft een fijn nummer.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Louis Armstrong - What A Wonderful World
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:01 schreef Fogel het volgende:
In februari moet ik bloemen in mijn haar doen…
Valt er vast uit want ik heb kort haar.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:01 schreef Fogel het volgende:
In februari moet ik bloemen in mijn haar doen…
Valt er vast uit want ik heb kort haar.
En als het blijft zitten waait het er vast uit in de huurauto.quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
En als het blijft zitten waait het er vast uit in de huurauto.
Ga met een 5l V8 cabrio met 500pk rondknallen
Nice. Kan geen kwaad daar. Steep roadsquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
En als het blijft zitten waait het er vast uit in de huurauto.
Ga met een 5l V8 cabrio met 500pk rondknallen
Ik zit ook te genietenquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt ze tot nu toe allemaal goed Symph.
[ afbeelding ]
Welkom zorro.quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:22 schreef Fogel het volgende:
Maskorama is klaar, r49 galmt op de jbl nu
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:22 schreef Fogel het volgende:
Vandaag ook veel nummers die je vriendin ook zal kennen, gok ik.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:22 schreef Fogel het volgende:
Ze zit al mee te zingen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Vandaag ook veel nummers die je vriendin ook zal kennen, gok ik.
Het is een Nederlandstalige bewerking van het lied La lontananza van Domenico Modugno.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:31 schreef Melting het volgende:
Is het origineel van dit ook niet Engelstalig?
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:34 schreef Symphonic het volgende:
Bridge over trouble water Simon and Garfunkel
Ik zat mee te zingenquote:
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zat mee te zingen
En nu zit een vriendin van mijn vriendin mee te zingen.
Bridge over troubled water, simon and garfunkel.
DJ Smeltingquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nog even en half Noorwegen luistert mee.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:39 schreef Fogel het volgende:
Vriendin gister al ‘radio førtini’ dat ze daar echt naar moest luisteren
Maar gister geen show, vandaag wel
quote:
Echt?quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:40 schreef Fogel het volgende:
Tina en Ike met Proud Mary
En twee Noren en en Nederlander als achtergrondkoor
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:41 schreef Fogel het volgende:
En een bijna lege fles rum is ook deel van het koor nu
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:41 schreef Fogel het volgende:
En een bijna lege fles rum is ook deel van het koor nu
Marthe (de nieuwe luisteraar) is blij dat ze het goed geraden hadquote:
Welkom Marthe, gezellig dat je er ook bij bent!quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Marthe (de nieuwe luisteraar) is blij dat ze het goed geraden had
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:47 schreef Fogel het volgende:
En dit werd bijzonder enthusiast door twee dames geroepen
I blame the rum
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:48 schreef Melting het volgende:
Sterkte voor bij het volgende nummer alvast, Fogel.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Paradise by the dashboardlight.
Een staat te dansen nu
Waar gaat dat eindigen vandaag?quote:
Dat ligt aan jouquote:
quote:
Goede avond, Mad. En succes alvast.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond na een elektra- en dus WiFi storing hier vanavond…
Het hapert nog wat af en toe…quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond, Mad. En succes alvast.
Ze zitten zich al om te draaienquote:Op zaterdag 18 november 2023 21:58 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ja zeg! Nou heb ik het straks gedaan!
Hierna dan maar weer een buitenlandse bekende plaat.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het hapert nog wat af en toe…
Turner round!
Dat is balen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 21:59 schreef MadMaster het volgende:
Goedenavond na een elektra- en dus WiFi storing hier vanavond…
Het is dan stil zonder TV, Radio en internet.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is balen.
Hier zaten we dinsdag zonder stroom
Gelukkig nietquote:
Dat heb ik allemaal niet hier, dus hier was het echt stilquote:Op zaterdag 18 november 2023 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is dan stil zonder TV, Radio en internet.
Lang leve de 5G en bluetooth…
Dit.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:05 schreef Melting het volgende:
Geniet van de muziek, en lekker ontspannen, @:Fogel. Dat hebben jullie wel nodig.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:13 schreef Fogel het volgende:
Het dansen op de vloer is gereduceerd tot lafjes heen en weer bewegen op de bank
Ik vind dat het dan tijd is voor Jimmy Bo'Horne - Dance Across The Floor…quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:13 schreef Fogel het volgende:
Het dansen op de vloer is gereduceerd tot lafjes heen en weer bewegen op de bank
Ja, komt niet van mij.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezellige tekst op het hoesje…
quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb je lieeeefffffffff, zo lieeeefffffffffffff!!!
Ik heb bij een kringloopwinkel of tweedehands-platenzaak ooit eens een cd-single van een Nederlandstalige zanger gezien, door de zanger zelf getekend met "voor mijn lieve broer [naam]..."quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezellige tekst op het hoesje…
Laat de dames maar weer los en schudden met die haren!quote:
Poedelrock!quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Laat de dames maar weer los en schudden met die haren!
Eén keer inspelen, veel kopiëren en plakken en klaar…quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien moet ik inderdaad m'n eigen versie eens maken. Beetje te weinig tijd, helaas.
Voor m'n jaarlijst gebruik ik altijd een brass-versie van "The Final Countdown" waar ik zelf wat productie aan heb toegevoegd. Dus het begin is er eigenlijk al jaren.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén keer inspelen, veel kopiëren en plakken en klaar…
Rode kaart voor Gibraltar helpt ook wel.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:28 schreef DJ11 het volgende:
Mijn hemel... Frankrijk speelt tegen Gibraltar en staat met 12-0 voor...
Ja. En ook nog eens twee eigen doelpunten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Rode kaart voor Gibraltar helpt ook wel.
Dat kan ik ook nog wel.quote:Op zaterdag 18 november 2023 22:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja. En ook nog eens twee eigen doelpunten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |