Prachtig, en wat een taalgebruik weerquote:
Piet Grijs was het pseudoniem van auteur Hugo Brandt Corstius, de polemische aartsvijand van Theo van Gogh.quote:
Met zijn sigarenzaak en kroeg op de Edenbaanquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Piet Grijs was het pseudoniem van auteur Hugo Brandt Corstius, de polemische aartsvijand van Theo van Gogh.
Sjaak Swart is een bekende oud-voetballer waar ik zelfs van gehoord heb.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het word echt tijd om Gelderland af te scheiden
Wij kijken ook lang niet alles hoor, maar wel makkelijk om alles voor nog geen tientje per maand onder de knop te hebben, voor als je eens iets specifiek wilt zien.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zou knettergek worden![]()
Ik volg dan ook altijd maar 1 serie.
Heb wel ooit 1 van de eerste Staatsloterij-terminals bij Bennie Muller bij jou in de straat geīnstalleerdquote:Op zaterdag 18 november 2023 18:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Met zijn sigarenzaak en kroeg op de Edenbaan
Sjaak Swart ken ik uiteraard welquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Piet Grijs was het pseudoniem van auteur Hugo Brandt Corstius, de polemische aartsvijand van Theo van Gogh.
Sjaak Swart is een bekende oud-voetballer waar ik zelfs van gehoord heb.
Haha ja daar kwam ik ook nog. het is nog steeds ongeveer zo'n zaak alleen de rookwaren zijn foetsie, meer kaarten en dergelijke. Zijn dochter heeft het nog een tijd gerund maar dat is ook al wel even geleden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb wel ooit 1 van de eerste Staatsloterij-terminals bij Bennie Muller bij jou in de straat geīnstalleerd
De Barbarella keten?quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja daar kwam ik ook nog. het is nog steeds ongeveer zo'n zaak alleen de rookwaren zijn foetsie, meer kaarten en dergelijke. Zijn dochter heeft het nog een tijd gerund maar dat is ook al wel even geleden.
Vroeger was er ook nog een sportzaakje van Tonnie Pronk op de Middenweg
Dat was toen nog het maximale dat je aan je voetbal carriere kon overhouden
Ruud Krol deed het net was beter met wat snackbars
Nee ik geloof echt dat die snacktenten ook zijn naam droegenquote:Op zaterdag 18 november 2023 18:24 schreef chufi het volgende:
Ah 74... toen was ik nog niet in Amsterdam
Ja klopt ... ik zag een plaatje van de regulierbrequote:Op zaterdag 18 november 2023 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee ik geloof echt dat die snacktenten ook zijn naam droegen
Het waren wat verwarrende beelden .. Lancering ging op hold , maar toen telde het weer verder af en weer op hold (op 5 sec of zo) en toen opeens ging het los zonder dat er afgeteld werd ...quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:28 schreef pullup het volgende:
Voor @:puzzie
[ afbeelding ]
Believe it or not, this is a real picture captured by the tracking camera of the hot-staging separation during today's Starship IFT-2.
Literally out of this world.
Burritoquote:
19 00 volleyball aich bleiburg vs riedquote:Op zaterdag 18 november 2023 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb wel ooit 1 van de eerste Staatsloterij-terminals bij Bennie Muller bij jou in de straat geīnstalleerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |