Jep. En ik inmiddels al een nieuwe klaarstaanquote:
Haha zie zo voor me dat je half rennend die route aflegtquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:51 schreef Caesalpinia het volgende: [..] het was een route van 7 km dus veel vlotter werd m niet
Moet je toch even het volgende topic afwachten. Ik ga het niet veranderenquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep. En ik inmiddels al een nieuwe klaarstaan![]()
"Niet altijd hetzelfde riedeltje...! "
(zonder die massagestaven... moest op zoek naar nieuw plaatje, iets meer voor vrouwen)
Blokkeren is ook een optie?quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:50 schreef Caesalpinia het volgende:
ach, ik heb morgen nog lekker voor mezelf
misschien dat ik na de verkiezingen de app weer aanslinger, voor ik weer een heel politiek gewauwel krijg over boeren helpen
Maar nu kan @Faxie een plaatje zoeken, waarvan hij denkt dat we die wel kunnen waarderen?quote:Op zaterdag 18 november 2023 16:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep. En ik inmiddels al een nieuwe klaarstaan![]()
"Niet altijd hetzelfde riedeltje...! "
(zonder die massagestaven... moest op zoek naar nieuw plaatje, iets meer voor vrouwen)
Deze TT is ook OK hoorquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet je toch even het volgende topic afwachten. Ik ga het niet veranderen
oh nee ik bedoelde meer dat een potentieel volgende date misschien ook over politiek wil praten omdat het verkiezingstijd isquote:
geen zin inquote:Op zaterdag 18 november 2023 16:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar nu kan @:Faxie een plaatje zoeken, waarvan hij denkt dat we die wel kunnen waarderen?
Luiwammes.quote:
Gezellig!quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:01 schreef Caesalpinia het volgende:
[..]
oh nee ik bedoelde meer dat een potentieel volgende date misschien ook over politiek wil praten omdat het verkiezingstijd is
Ik vandaag ook.quote:
Hij staat er al hoorquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:19 schreef Sally het volgende:
Hey @:MizzezAmy , hoe is deze dan?
[ afbeelding ]
Ik mocht wat uitzoeken![]()
![]()
Ik vraag aan Amy hoe ze m vindtquote:
Dat hoeft nou ook weer niet hoorquote:Op zaterdag 18 november 2023 17:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik vraag aan Amy hoe ze m vindt![]()
Zal wel een url van maken dan.
Ja hey.quote:
Hihihihihihi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |