Het gaat om het verpesten van de sfeer bij de intocht. Het is toch echt niet KOZP die de boel uit de klauwen laat lopen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, KOZP bedreigt winkeliers onder het mom van 'haal Zwarte Piet weg of anders...', dat is netjes wil je zeggen?
Op het journaal as we speak, de PVV doet mee om bij de eerste drie te komen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:02 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het gaat om het verpesten van de sfeer bij de intocht. Het is toch echt niet KOZP die de boel uit de klauwen laat lopen.
En nu even een serieuse vraag:quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Tijd voor meer geschiedenisles als ze het allemaal echt niet zouden zien (wat ik betwijfel).
Leuk voor Wilders.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Op het journaal as we speak, de PVV doet mee om bij de eerste drie te komen.
Kan het maar moeilijk geloven dat ze in de laatste peiling voor de verkiezing als grootste partij naar voren zijn gekomen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:57 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat iedereen nu uit pure frustratie op de PVV stemt.
Al best een tijdje niet meer echt eigenlijk. Niet meer op tv, niet meer bij 95% van de intochten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik snap werkelijk het gezeik niet, Sinterklaas is een kinderfeest, met zwarte pieten.
Tuurlijk niet, want zwarte Piet is pas bedacht nadat de slavernij was afgeschaft en is ook nooit slaaf geweest. Maar, hij ziet er wel uit als een huisslaaf. En sommige zwarte Pieten vertonen wel een beetje raar karikaturaal negergedrag. Meer zoals ze denken dat een Afrikaan is dan wel weer.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:58 schreef Inbox het volgende:
[..]
Heb jij ooit weleens zwarte piet met ketting aan zn voet gezien in een sinterklaasoptocht of als Sint met Zwarte piet langskwam op school of buurthuis?
Lijkt me wel een wake up call.....quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kan het maar moeilijk geloven dat ze in de laatste peiling voor de verkiezing als grootste partij naar voren zijn gekomen.
Het is een feest met racistische elementen diep er in verwerkt. Je kunt wel herhaaldelijk "kinder"feest blijven roepen in een poging het kleiner te maken dan het is, maar volwassenen doen op volle stoom mee om dat racisme in stand te houden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik snap werkelijk het gezeik niet, Sinterklaas is een kinderfeest, met zwarte pieten.
Denk je dat die mensen niet op hem stemmen door dat eeuwige gekut over Zwarte Piet? 10 jaar al, he?quote:
Dit zijn geen serieuze vragen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:03 schreef Inbox het volgende:
[..]
En nu even een serieuse vraag:
Wat is je land van herkomst, hoe vierde jij vroeger sinterklaas en heb je weleens psychologisch hulp overwogen om dat trauma te verwerken?
Tja, daar is de politiek wat laat mee. Driekwart van de partijen wil nu immigratie gaan beperken. Dat is net zoveel als dat er kiezers zijn die dat willen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lijkt me wel een wake up call.....
Het is triest dat het "nodig" lijkt voor heel veel mensen. maar dat krijg je als je decennia te horen krijgt dat je een vuige racist bent als je ook maar een klein beetjee kritiek had op onbegrensde invoer van allerlei mensen die hier niets te zoeken hebben en alleen maar voor ellende zorgen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Kan het maar moeilijk geloven dat ze in de laatste peiling voor de verkiezing als grootste partij naar voren zijn gekomen.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zie hier het bewijs dat zwarte piet een karikatuur is van mensen met een donkere huidskleur. Anders zou je deze vergelijking nooit maken.
Als ik als blanke in het AZC zou rondlopen, denk je dat mijn kindjes dan een handje snoep krijgen? Denk jij dat ze met de lokale donkere asielzoeker op de foto willen? Lijken die asielzoekers uberhaupt op Zwarte Piet met zn bonte kleurrijke kleding en vrolijke gedrag?quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zie hier het bewijs dat zwarte piet een karikatuur is van mensen met een donkere huidskleur. Anders zou je deze vergelijking nooit maken.
Tja, discriminatie en de termen die jij benoemt zijn net zo slecht... Hey we moeten het toch samen doen. Alleen samen krijgen we discriminatie onder controle. Dus mondkapje op en tradities vergeten..quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Al best een tijdje niet meer echt eigenlijk. Niet meer op tv, niet meer bij 95% van de intochten.
Snap de discussie dan ook niet zo, lach gewoon om die kneuzen aan beide kanten zoals ook vandaag weer. Beetje schuimbekkend kankerzwarte roepen of het hele land doorreizen in een bus om bij een onbeduidend schijtdorpje aan te komen.
Ik heb wel een idee waarom mensen op de PVV stemmen. Maar dat ga ik niet roepen want ik heb geen zin in allemaal schuimbekkende users.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Denk je dat die mensen niet op hem stemmen door dat eeuwige gekut over Zwarte Piet? 10 jaar al, he?
Er is gewoon een aanzienlijke groep in Nederland zwakbegaafd en labiel. Niet zo heel lang geleden stemde men massaal op een vadsig wijf die enkel de belangen van multimiljonairs bediende.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Denk je dat die mensen niet op hem stemmen door dat eeuwige gekut over Zwarte Piet? 10 jaar al, he?
De Islam, zo moeilijk is het nietquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee waarom mensen op de PVV stemmen. Maar dat ga ik niet roepen want ik heb geen zin in allemaal schuimbekkende users.
Het kan ook een overreactie zijn op zijn eigen geschiedenis: Ghanezen waren erg actief in het tot slaaf maken en verkopen van Afrikanen. Misschien is hij een stukje familiegeschiedenis aan het verwerken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:02 schreef Inbox het volgende:
[..]
Het probleem is die Airfryer met zn jankclubje en de manier waarop ie tekeer gaat.
Die knakker moet gewoon lekker teruggaan naar Ghana, waar ie oorspronkelijk vandaan komt. Laat 'm daar de blanke medemens zwart maken? Wat moet die knakker nou in dat racistische Nederland? Waarom verblijft ie hier nog als wij zo racistisch zijn. Het antwoord: meneer heeft de subsidiepot ontdekt en is een beroepszeur geworden.
Potjandikkie, gij snapt 'tquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is gewoon een aanzienlijke groep in Nederland zwakbegaafd en labiel. Niet zo heel lang geleden stemde men massaal op een vadsig wijf die enkel de belangen van multimiljonairs bediende.
Dat is toch heel anders Wilders zit er al heel lang. Mensen kennen hem al heel lang.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is gewoon een aanzienlijke groep in Nederland zwakbegaafd en labiel. Niet zo heel lang geleden stemde men massaal op een vadsig wijf die enkel de belangen van multimiljonairs bediende.
Hoho, de buurstamleden verkopen aan witman is gewoon een eeuwenoude afrikaanse traditie. Alleen het kopen van aangeboden waar is strafbaar en verwerpelijkquote:Op zaterdag 18 november 2023 20:10 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het kan ook een overreactie zijn op zijn eigen geschiedenis: Ghanezen waren erg actief in het tot slaaf maken en verkopen van Afrikanen. Misschien is hij een stukje familiegeschiedenis aan het verwerken.
De grote blonde verlosser bedient net zo goed de belangen van multimiljonairs.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, tradities zijn eigenlijk altijd aan veranderingen onderhevig, zo ook hier. Het lijkt me goed dat men nu eindelijk is overgestapt op een wat inclusievere manier van vieren. Persoonlijk had ik alleen wel wat moeite met de modus operandi van zo’n groep als KOZP om dat te bewerkstelligen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 20:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tja, discriminatie en de termen die jij benoemt zijn net zo slecht... Hey we moeten het toch samen doen. Alleen samen krijgen we discriminatie onder controle. Dus mondkapje op en tradities vergeten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |