"Al ben ik zwart als roet, ik meen het wel goed"quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ahhh oke, dus 1 witte bebaarde oude man heeft een hele harem van negerslaven zoals jij het noemt.
Hou op met mij, ga niet alles op het verleden betrekken en zelfs een kinderfeest verneuken met al die BS. Kinderen zien dat niet eens op de manier waar jij het op gooit.
Ik benoem alleen feiten en geef over die demonstratie mijn mening, als jij daar niet tegen kunt is dat niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oh je wil er een woke discussie van maken? Ben je bij mij aan verkeerde adres.
Komt tog door de schooorsteeeen! Derp.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
"Al ben ik zwart als roet, ik meen het wel goed"
Maar het heeft niets met racisme te maken hoor
quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
"Al ben ik zwart als roet, ik meen het wel goed"
Maar het heeft niets met racisme te maken hoor
quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik benoem alleen feiten en geef over die demonstratie mijn mening, als jij daar niet tegen kunt is dat niet mijn probleem.
En het probleem is?quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Komt tog door de schooorsteeeen! Derp.
Als iets je niet aanstaat is het een woke discussie?quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oh je wil er een woke discussie van maken? Ben je bij mij aan verkeerde adres.
Kinderen hebben geen problemen met de nieuwe pieten. Wat is het probleem?quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
[..]
En het probleem is?
Kinderen zien het niet zo
Tijd voor meer geschiedenisles als ze het allemaal echt niet zouden zien (wat ik betwijfel).quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
[..]
En het probleem is?
Kinderen zien het niet zo
Moet je eens in een lokaal AZC gaan kijken. Ik durf te wedden dat zelfs jij dan blij wordt van Zwarte Pieten.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jawel. Er lopen blijkbaar nog steeds zwarte pieten rond daar.
quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Kinderen hebben geen problemen met de nieuwe pieten. Wat is het probleem?
Waarom een traditie veranderen terwijl er geen kwaad in die traditie zit?quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Tijd voor meer geschiedenisles als ze het allemaal echt niet zouden zien (wat ik betwijfel).
Hij wil niet dat de kindjes zich later realiseren dat zwarte mensen helemaal niet zo lief zijn..quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Het is een kinderfeest, de zwarte pieten strooien snoep. Kindjes blij. Het grote punt?
Nooit geweten dat die slaven zulke mooie pakjes droegen. Altijd gedacht dat die moesten zwoegen met vodden aan hun lijf.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Al gooien ze met geld.
Het is een karikatuur van een negerslaaf. Niet zo fris, vooral in combinatie met onze geschiedenis.
Zie hier het bewijs dat zwarte piet een karikatuur is van mensen met een donkere huidskleur. Anders zou je deze vergelijking nooit maken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:48 schreef Inbox het volgende:
[..]
Moet je eens in een lokaal AZC gaan kijken. Ik durf te wedden dat zelfs jij dan blij wordt van Zwarte Pieten.
Zwarte piet deelt namelijk kadootjes en lekkernij uit en gedraagt zich. Is lief voor elk kind, man en vrouw. Valt ook nooit iemand lastig. Kan gewoon in de bus stappen, zonder de buschauffeur te moeten bespugen, zal je nooit beroven of naar je sissen als je vrouw bent.
Maar ben dus wel benieuwd. Al die Antillianen die jarenlang op de Antillen het Sinterklaasfeest met Zwarte piet vierden. Zijn dat nou ook allemaal racisten?
Dus?quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jawel. Er lopen blijkbaar nog steeds zwarte pieten rond daar.
Woke wordt idd een tikje misbruikt tegenwoordig.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als iets je niet aanstaat is het een woke discussie?
Nou, ik denk dat die ME en die demonstranten ook niet echt sfeerverhogend zijnquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Kinderen hebben geen problemen met de nieuwe pieten. Wat is het probleem?
Eng he, veranderingen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Waarom een traditie veranderen terwijl er geen kwaad in die traditie zit?
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:48 schreef Inbox het volgende:
Moet je eens in een lokaal AZC gaan kijken. Ik durf te wedden dat zelfs jij dan blij wordt van Zwarte Pieten.
Jij denkt werkelijk dat je racisme uit de wereld kunt krijgen als je bij het minste geringste ergens een racismelabel aan gaat hangen?quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hoezo?
Als we dat niet doen is het racisme toch niet weg uit de wereld.
Het was ooit wel een vredig gebeuren die intocht... What went wrong?quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat die ME en die demonstranten ook niet echt sfeerverhogend zijn
Opgedrongen veranderingen wel,. maar jij als aanhanger van zwaar naar communisme neigende partijen houdt wel van anderen dingen opdringen, ook in dit topic blijkt het weer eensquote:
Zit er wel in.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Waarom een traditie veranderen terwijl er geen kwaad in die traditie zit?
KOZP happened.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het was ooit wel een vredig gebeuren die intocht... What went wrong?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |