Idd, ze hadden gewoon niet moeten komen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:25 schreef Harvest89 het volgende:
Zwakzinnige voetbalmongolen zijn ook weer bezig zo te zien.
KOZP?quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:25 schreef Harvest89 het volgende:
Zwakzinnige voetbalmongolen zijn ook weer bezig zo te zien.
Daar mag je gewoon demonstreren.quote:
Jij bent duidelijk nooit naar een voetbalwedstrijd geweest.quote:
Bij racistische feesten hoor je niet weg te kijken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik begrijp gewoon niet dat volwassenen tijdens de inkomst van Sinterklaas een standpunt proberen te maken van beide kanten voor iets wat een feest voor kinderen hoort te zijn. Kan er met de kop niet bij #KEMDKNB
#KEMDKNBquote:Op zaterdag 18 november 2023 19:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Bij racistische feesten hoor je niet weg te kijken.
Mooi.quote:Op zaterdag 18 november 2023 18:40 schreef Caland het volgende:
Klopt niet. Kinderen vinden nu een zwarte piet eerder vreemd aangezien ze deze niet op het sinterklaasjournaal zien
Dit soort uitspraken maken alleen maar meer duidelijk dat je niet eens weet wat racisme is.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jawel. Er lopen blijkbaar nog steeds zwarte pieten rond daar.quote:
En wat is daar mis mee? Het is een kinderfeest, de zwarte pieten strooien snoep. Kindjes blij. Het grote punt?quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jawel. Er lopen blijkbaar nog steeds zwarte pieten rond daar.
Oh, in dat geval kunnen we ook gewoon elke allochtoon dood trappen die we tegen komen.quote:Op zaterdag 18 november 2023 17:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, maar denk je dat als Zwarte Piet weg is dat dat het racisme weg is uit de wereld?
Kijk maar eens naar Israel - Gaza nu.
Wordt alleen maar erger.
Gekke vergelijking wel.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Oh, in dat geval kunnen we ook gewoon elke allochtoon dood trappen die we tegen komen.
Dus?quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:32 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jawel. Er lopen blijkbaar nog steeds zwarte pieten rond daar.
Zou je ook anders kunnen verwoorden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus?
Is er een wet tegen ZP?
Nee. Kozp staat daar om orde te verstoren door te hinderen en uit te dagen.
Oprotten.
Ga er lekker tussen staan dan. Met je bek.
Hoezo?quote:
Wat is er racisme aan zwarte piet, kun je me dat uitleggen?quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:37 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hoezo?
Als we dat niet doen is het racisme toch niet weg uit de wereld.
In het kader van de intersectionaliteit ben ik nu voor zwarte Piet. Tegen Hamas zijn is waardeloos als ik niet ook voor zwarte Piet en milieuvervuiling ben.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Al gooien ze met geld.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee? Het is een kinderfeest, de zwarte pieten strooien snoep. Kindjes blij. Het grote punt?
Ga je gezicht bleken, kleuter!quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Voor jou is het een karikatuur van een negerslaaf. Maar onder jouw racistische onderbuikgevoelens hoeven anderen niet te lijden.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Al gooien ze met geld.
Het is een karikatuur van een negerslaaf. Niet zo fris, vooral in combinatie met onze geschiedenis.
Ahhh oke, dus 1 witte bebaarde oude man heeft een hele harem van negerslaven zoals jij het noemt.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Al gooien ze met geld.
Het is een karikatuur van een negerslaaf. Niet zo fris, vooral in combinatie met onze geschiedenis.
Genoeg die dat vroeger ook zagen hoor.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ahhh oke, dus 1 witte bebaarde oude man heeft een hele harem van negerslaven zoals jij het noemt.
Hou op met mij, ga niet alles op het verleden betrekken en zelfs een kinderfeest verneuken met al die BS. Kinderen zien dat niet eens op de manier waar jij het op gooit.
Oh je wil er een woke discussie van maken? Ben je bij mij aan verkeerde adres.quote:Op zaterdag 18 november 2023 19:42 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Genoeg die dat vroeger ook zagen hoor.
Als dat nu niet het geval is zal er wat meer aan geschiedenisles gedaan moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |