Als ik een ERC-20 token ging maken, zou iedereen al afknappen bij de GAS fees.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:03 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je bent niet de eerste
wel met BEP-20 gok ik
Kan altijd erger, ingestapt op 2.40 in 2021quote:Op dinsdag 5 december 2023 20:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee, dat is echt wel mn allergrootste fiasco geweest op gebied van crypto.
Gekocht op 0,50, na hype verkocht op 1.20 en toen er weer ingestapt op 1.75 en verkocht voor 0.65
Als projecten nog bestaan en nog actief ontwikkeld worden dan is het gewoon "hodl" en wachten op de volgend bull runquote:Op donderdag 7 december 2023 09:59 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Kan altijd erger, ingestapt op 2.40 in 2021![]()
en nog niet verkocht.
Een regel die heel veel mensen nog steeds glad vergeten vanwege greed.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als projecten nog bestaan en nog actief ontwikkeld worden dan is het gewoon "hodl" en wachten op de volgend bull run
quote:Op donderdag 7 december 2023 10:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als projecten nog bestaan en nog actief ontwikkeld worden dan is het gewoon "hodl" en wachten op de volgend bull run
Wel een beetje een slecht advies. Maar je kan beter in een bearmarket je verlies nemen en het omzetten naar Bitcoin om vervolgens het begin van de volgende bearmarket mee te pakken. Daarna zou je weer tijdens altseason kunnen gaan gamblen als je dat wil (nog steeds beter van niet).quote:Op donderdag 7 december 2023 10:45 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Een regel die heel veel mensen nog steeds glad vergeten vanwege greed.
Geniet van je pensioen.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik zit niet meer echt in crypto, ga er ook niet meer aan beginnen. Na de vorige 3 goed verlopen bull runs moet ik m'n zegeningen tellen denk ik
Heb nog 1 BTC als aandenken en wat los grut aan tokens.
Evengoed kan dat nog wel leuk wat waard worden, die BTC dan.
Ik heb het uiteraard over de situatie van nu, als je nog altcoins over hebt van de vorige bull run en ze bestaan nog.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:07 schreef dimmak het volgende:
[..]
[..]
Wel een beetje een slecht advies. Maar je kan beter in een bearmarket je verlies nemen en het omzetten naar Bitcoin om vervolgens het begin van de volgende bearmarket mee te pakken. Daarna zou je weer tijdens altseason kunnen gaan gamblen als je dat wil (nog steeds beter van niet).
Gewaardeerd in bitcoin gaan de meeste alts gewoon door het putje. Zelfs wanneer Bitcoin zijn low heeft gehad, krijgen alts het nog moeilijker. HODLen van alts is nooit een goed idee.
Dat lukt heel goedquote:
Is zou op dit moment zelfs nog even mijn verlies nemen en de Bitcoin wave rijden. Voordat altseason aan de beurt is duurt het nog wel even denk ik.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb het uiteraard over de situatie van nu, als je nog altcoins over hebt van de vorige bull run en ze bestaan nog.
Slimste is om gewoon in bitcoin te blijven.
Maar VET gaat de wereld nog domineren !!11!quote:Op donderdag 7 december 2023 11:07 schreef dimmak het volgende:
[..]
[..]
Wel een beetje een slecht advies. Maar je kan beter in een bearmarket je verlies nemen en het omzetten naar Bitcoin om vervolgens het begin van de volgende bearmarket mee te pakken. Daarna zou je weer tijdens altseason kunnen gaan gamblen als je dat wil (nog steeds beter van niet).
Gewaardeerd in bitcoin gaan de meeste alts gewoon door het putje. Zelfs wanneer Bitcoin zijn low heeft gehad, krijgen alts het nog moeilijker. HODLen van alts is nooit een goed idee.
We wachten nog iedere dag afquote:Op donderdag 7 december 2023 10:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ook in overweging genomen.quote:Op donderdag 7 december 2023 11:12 schreef dimmak het volgende:
[..]
Is zou op dit moment zelfs nog even mijn verlies nemen en de Bitcoin wave rijden. Voordat altseason aan de beurt is duurt het nog wel even denk ik.
Mja vaak doen oudere projecten het minder goed in deze hype/narratief gedreven markt (uitzonderingen daargelaten uiteraard). Men wil vaak liever iets nieuws. Nu lijkt AI een van die hypes te gaan worden terwijl het de vorige keer metaverse en NFT's was.quote:Op donderdag 7 december 2023 10:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zeker, er is iedere bull-run wel een hype geweest.quote:Op donderdag 7 december 2023 17:28 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Mja vaak doen oudere projecten het minder goed in deze hype/narratief gedreven markt (uitzonderingen daargelaten uiteraard). Men wil vaak liever iets nieuws. Nu lijkt AI een van die hypes te gaan worden terwijl het de vorige keer metaverse en NFT's was.
Pas verkopen als je in het groen staat zou ik niet 'erger' noemenquote:Op donderdag 7 december 2023 09:59 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Kan altijd erger, ingestapt op 2.40 in 2021![]()
en nog niet verkocht.
Maar komt die ooit nog in het groen?quote:Op donderdag 7 december 2023 18:05 schreef D. het volgende:
[..]
Pas verkopen als je in het groen staat zou ik niet 'erger' noemen
Ik heb er alle vertrouwen inquote:Op vrijdag 8 december 2023 09:49 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Maar komt die ooit nog in het groen?
Dat zou niet verkeerd zijnquote:
Bij een volgende bullrun staat alles toch weer in het groen.quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:13 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Dat zou niet verkeerd zijn
Op de een of andere manier kan ik altcoins niet verkopen met verlies, dan maar lekker laten staan.
Ligt aan wat en wanneer je gekocht hebt, maar het grootste gedeelte zal wel nieuwe ATH’s gaan makenquote:Op vrijdag 8 december 2023 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij een volgende bullrun staat alles toch weer in het groen.
quote:Op vrijdag 8 december 2023 10:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ligt aan wat en wanneer je gekocht hebt, maar het grootste gedeelte wel nieuwe ATH’s gaan maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |