Dat voorspelt nooit veel goeds voor henquote:
Behalve in Singaporequote:Op zaterdag 18 november 2023 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat voorspelt nooit veel goeds voor hen
#viesdikquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:08 schreef _UserName_ het volgende:
Oja, ik heb donuts gehaald. Ik moest een Amerikaanse versnapering hebben
En Piastri toch?quote:
Aaah het zonnetje van dit topicquote:
Time deletedquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat is Russell aan het doen?
Pfff.quote:
Lijkt of ze in Jeddah racen ipv Las Vegasquote:
Opwarmenquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wat is Russell aan het doen?
Metalen hekken zijn metalen hekken, waar ze ook staan.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lijkt of ze in Jeddah racen ipv Las Vegas
Dat is zeker waar jaquote:
Volgend jaar, Alcatraz!quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Metalen hekken zijn metalen hekken, waar ze ook staan.
Die maken het nog ziellozer.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:14 schreef StephanL het volgende:
Niet alle lichtjes waarderen van Vegas
Sorry, ik wist niet dat het verplicht was.quote:Op zaterdag 18 november 2023 09:14 schreef StephanL het volgende:
Ik vind het buiten het circuit eigenlijk juist nog te donker, moeten meer lampjes aanquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:14 schreef StephanL het volgende:
in kwali geldt blauw niet dus dan kan het gok ikquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:13 schreef Sally het volgende:
Sphere weer blauw....?
Bepaalde kleuren zouden ze toch miet doen...?
Ik heb echt precies hetzelfde jaquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lijkt of ze in Jeddah racen ipv Las Vegas
Alleen morgen komt bandenmanagement weer om de hoek kijken en dan zal het toch wat tegenvallenquote:Op zaterdag 18 november 2023 09:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De Ferrari's zijn aan het schroeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |