Heeft ook niet van die dunne beentjesquote:Op vrijdag 24 november 2023 21:09 schreef H_T het volgende:
En ik geloof niet dat Soundos zo kan zingen
Belgen doen ook friet op hun stokbroodquote:
He ik wou @ijs_beer ook al een mention gevenquote:
Ja die zijn helemaal gek van haarquote:
HUh? Hoe dan??quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja die zijn helemaal gek van haar
Ja idd, maar helaas. Iets met top 40quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:14 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Ook mijn eerste ingeving op basis van z'n entree en z'n lengte.
Maar toch niet alle hints zijn waar?quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:15 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja idd, maar helaas. Iets met top 40
Jurylid bij de slimste mens daar Jan Jaap en Marc Marie zijn ook zo populair geworden daar.quote:
In hun Slimste Mens schijnt ze wel heel leuk te zijnquote:
Die kan nog geen 2 stappen achter elkaar goed zetten…quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Donnie
Die heeft ook Zin in de Zomer, man toch gezongen?
Die vind ik nog wel ietwat grappig, maar Soundosquote:Op vrijdag 24 november 2023 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jurylid bij de slimste mens daar Jan Jaap en Marc Marie zijn ook zo populair geworden daar.
Geen idee. Vroeg mij net ook af of ze dat nog doen.quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:15 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Maar toch niet alle hints zijn waar?
Die Elvis knakker…quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Qua stem moet me denken aan de Winnaar van Battle of the Bands
'Dit is Marga Bult'quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:16 schreef Koen66 het volgende:
Ze zijn wel van het wekelijks herhalen van sommige namen
Tijdens een 1 op 1 gesprek ook…quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:16 schreef H_T het volgende:
[..]
In hun Slimste Mens schijnt ze wel heel leuk te zijn
quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:22 schreef NailQueen het volgende:
Draai met je Bumba heeft nooit in de top 40 gestaan
Belgenmoppen zijn wel altijd grappig maart dit verwacht je ook nietquote:Op vrijdag 24 november 2023 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jurylid bij de slimste mens daar Jan Jaap en Marc Marie zijn ook zo populair geworden daar.
Die had ik ook nog als optie bij de ijsbeerquote:
Toen hij zei niet altijd de broek aan.quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die had ik ook nog als optie bij de ijsbeer
Jaquote:Op vrijdag 24 november 2023 21:36 schreef Burdie het volgende:
Ik zap net naar het programma, en mijn eerste ideeėn:
Uil = Jamai?
Kabouter = Jeroen van der Boom?
Of hebben die al eens meegedaan?
ZIe @Momoquote:Op vrijdag 24 november 2023 21:36 schreef Burdie het volgende:
Uil = Jamai?
Beiden meegedaan en Uil is toch echt een vrouwquote:Op vrijdag 24 november 2023 21:36 schreef Burdie het volgende:
Uil = Jamai?
Ik heb alleen het hondenlijn liedje gehoordquote:Op vrijdag 24 november 2023 21:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Beiden meegedaan en Uil is toch echt een vrouw
Die heeft toch al eens meegedaan?quote:
het is je vergevenquote:Op vrijdag 24 november 2023 21:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet niets van voetbal
Ik ook niet maar Hans van Breukelen is wel een heel erg bekende.quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet niets van voetbal
Oja, daar ben ik mee in de war. Even tot hier.quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:41 schreef WillemijnB het volgende:
Ik zei het hier in de woonkamer: ik hoor de stem van die keeper die vorig jaar bij Even tot hier achter de piano zat. Had ik het ook hier nog maar even geschreven.🙈
Ik zat toevallig in het publiek van de uitzending waar Hans te gast was. Vandaar mijn link met hem.quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Oja, daar ben ik mee in de war. Even tot hier.
De naam heb ik wel eens gehoord maar daar houdt het op.quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:43 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik ook niet maar Hans van Breukelen is wel een heel erg bekende.
Die speelde samen met Gullit en van Basten enzo.
Ik kijk verder nooit voetbal, ook geen EK of WK's
Ik ben ook al wat ouder, ben in m'n jeugd opgegroeid met het Nederlands Elftal.quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De naam heb ik wel eens gehoord maar daar houdt het op.
Speelde zijn laatste wedstrijd in 1994. Was je toen al geboren?quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De naam heb ik wel eens gehoord maar daar houdt het op.
Ja dat is het. Toen ik geboren werd vond hij het wel mooi geweest.quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Speelde zijn laatste wedstrijd in 1994. Was je toen al geboren?
Toen was ik al 20quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Speelde zijn laatste wedstrijd in 1994. Was je toen al geboren?
Ik al 27quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Toen was ik al 20|
Maar heel bekende stem heeft van Breukelen natuurlijk niet, bij voetballen heb je je stem niet echt nodig.
NIet om te zingen nee. Een keeper moet wel kunnen schreeuwen naar zijn verdedigers..quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Toen was ik al 20|
Maar heel bekende stem heeft van Breukelen natuurlijk niet, bij voetballen heb je je stem niet echt nodig.
Mijn echtgenote heeft zijn foto met handtekening in haar vriendenboekje nog.quote:Op vrijdag 24 november 2023 21:55 schreef F_r het volgende:
Ik heb zijn handtekening ooit nog eens gehad. Voor mij wel echt een bekende keeper. Van Basten en Gullit kennen veel mensen nu ook nog wel van naam.
Ik zat wel aan een voetballer te denken vanwege Engels met een flink accent en toch een buitenlandse carričre, maar omdat ik niks met voetbal heb kwam ik ook geen spat verder dan datquote:Op vrijdag 24 november 2023 21:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Toen was ik al 20|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |