SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kan echt niet zo goed zingen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:19 schreef Teerzii het volgende:
Marieke zou kunnen, komt uit GOUDa. En spreekt reclame in voor dierenvescherming
Al zou ik dat wel een top hint vindenquote:Op vrijdag 17 november 2023 21:19 schreef ConFoosedOne het volgende:
Marieke Elsinga, Mattie Valk was de astronaut
Heeft mee gedaan aan it takes 2. Klonk wel aardig toen.quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die kan echt niet zo goed zingen.
Maar dit was gewoon echt goed.quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:22 schreef Teerzii het volgende:
[..]
Heeft mee gedaan aan it takes 2. Klonk wel aardig toen.
Ik vind haar vrij irritant maar er zit altijd wel een RTL coryfee in. Zij is nog niet geweest.quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:19 schreef Teerzii het volgende:
Marieke zou kunnen, komt uit GOUDa. En spreekt reclame in voor dierenvescherming
Iemand zal nog wel Tattoo gaan zingenquote:Op vrijdag 17 november 2023 21:24 schreef NailQueen het volgende:
ESF on tour: Ik heb er een Pina Colada bij gepakt
[ afbeelding ]
Captain Morgan is aangekomen hierquote:Op vrijdag 17 november 2023 21:24 schreef NailQueen het volgende:
ESF on tour: Ik heb er een Pina Colada bij gepakt
[ afbeelding ]
Als hij het is, dan had hij een nummer van Serhat moeten zingenquote:
Wie dan?quote:Op vrijdag 17 november 2023 21:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dan weten we ook wie de Eekhoorn is
Marieke Elsinga door verwijzing naar ruimtevaart. Mattie was de astronaut in 1 van de vorige editiesquote:
Maar Marieke is toch ietwat gezetter?quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Marieke Elsinga door verwijzing naar ruimtevaart. Mattie was de astronaut in 1 van de vorige edities
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar Marieke is toch ietwat gezetter?
Mwahquote:Op vrijdag 17 november 2023 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat soms de afvaller zichzelf ook kiest..quote:
Ja.quote:Op vrijdag 17 november 2023 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat past wel compleet bij het postuur en blije gehuppel.quote:Op vrijdag 17 november 2023 23:21 schreef SiGNe het volgende:
Ik denk bij de eekhoorn de stam van Angela Schijf te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |