Dierentuin?quote:Op woensdag 22 november 2023 10:53 schreef Bami het volgende:
Ik mocht 4x stemmen.Voor man ook, en we hebben hier een referendum. Bak zat al best vol! En ik moest daadwerkelijk eventjes in een rij.
Mijn afspraak van vandaag gaat niet door ivm ziekte. Eens kijken wat Pukje en ik dan gaan ondernemen vandaag!
Altijd een goed idee! Ik heb ook een museumkaart, dus dat is het alternatief haha. Maar welk museum is dan de vraag.quote:
quote:Op woensdag 22 november 2023 10:38 schreef Quoi het volgende:
En voor het eerst twijfelde iemand aan mijn identiteit obv mijn rijbewijs. "U bent wel veranderd dan?" "Ja meneer, ik moest er wat chemische goedjes voor slikken."![]()
Ik ben totaal niet van de musea, dus daar kan ik je niet bij helpenquote:Op woensdag 22 november 2023 10:59 schreef Bami het volgende:
[..]
Altijd een goed idee! Ik heb ook een museumkaart, dus dat is het alternatief haha. Maar welk museum is dan de vraag.
Meteen met begrip. De kanker-kaart trekken is af en toe verdomde effectiefquote:Op woensdag 22 november 2023 11:26 schreef Kyara het volgende:
[..]dat is ook niet leuk. Hoe reageerde de man in kwestie?
Wat zoetquote:Op woensdag 22 november 2023 07:44 schreef Burdie het volgende:
Mijn oudste kocht van zijn eerste zakgeld bloemen voor mij.
Onze overbuurman is bloemist, dus die had hij opgebeld en uitgelegd dat hij 1 euro had en daarvoor bloemen wilde kopen voor zijn moeder en samen met de buurman had hij dat toen helemaal geregeld![]()
.
Welke regio?quote:Op woensdag 22 november 2023 10:59 schreef Bami het volgende:
[..]
Altijd een goed idee! Ik heb ook een museumkaart, dus dat is het alternatief haha. Maar welk museum is dan de vraag.
Amersfoort.quote:
ik ben laatst met m'n neefje van 4 naar 't kinderboekenmuseum in Den Haag geweest. Was erg leuk, ook voor heel kleine kindjes. Hij is op 't moment weg van Kikker en vriendjes, en daar is een flinke ruimte helemaal ingericht in die stijl, met veel mogelijkheden om er in/mee te spelen. En kikkerbroeken die ze aan kunnen trekken.quote:Op woensdag 22 november 2023 10:59 schreef Bami het volgende:
[..]
haha!quote:Op woensdag 22 november 2023 14:14 schreef Bami het volgende:
[..]
Amersfoort.
Zit nu bij het nationaal militair museum, want weet van de vorige keer dat die een uitstekende binnenspeeltuin hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 november 2023 14:33 schreef TolstoiFan het volgende:
Hier vanochtend vroeg al gestemd, inderdaad ook voor het referendum hier in de stad. Daarna Simon naar school gebracht en meteen door naar een klant.
@:Quoi, nu ben ik wel benieuwd wat M. zelf gekocht heeft van zijn lijstjeIets dat begint met een P en eindigt met OkemonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel leuk eigenlijk, want het is een eerste versie van het bordspel. Kunnen we al die kaarten eens een keer nuttig gaan inzetten.
Sterkte met je vent. Gedoe!
Beterschap voor je mannetje!quote:Op dinsdag 21 november 2023 21:35 schreef LeSage het volgende:
Kind nog steeds niet opgeknapt![]()
Gaf me vandaag tijdens hun studiedag wel de gelegenheid om campings te zoeken. En dat was maar goed ook, want de camping die ineens precies had wat we zochten had voor exact de dagen die we wilden gaan nog 1 plek vrij aan de duinen. Dus duinpad over en strand/middellandse zee![]()
![]()
Verder hoop ik dat het mannetje maar snel opknapt. Hij heeft geen koorts meer, maar hoest zich nog een ongeluk (en kotste vannacht dus weer in ons bed), ziet bleek en magertjes. Hij was na zijn laatste groeispurt al geen flinkerd meer, maar het is nu zo’n smal muisje
@Leandra jij had ook zoiets, was dat ook met Chrome?quote:Op woensdag 22 november 2023 16:39 schreef Mushanga71 het volgende:
Beterschap voor de puber @:Nijna![]()
Ik heb net op mn mobiel Chrome geüpdatet en nou is het lettertype van Fok! geupfucked![]()
Kan via chrome wel inzoomen maar dan is de lay-out naar de filistijnen en via de instellingen in mn Fok!profiel lukt het ook niet. Heb nu een vergrootglas nodig![]()
Oh, de smilies volgorde klopt óók niet meer en ik wist net zo'n beetje waar ze zaten
Dankquote:Op woensdag 22 november 2023 16:47 schreef Viv het volgende:
[..]
@:leandra jij had ook zoiets, was dat ook met Chrome?
FB / Mobiel letters in posts kleiner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |