Dat sowieso, die hele war on drugs kost jaarlijks meer dan het oplevert, zowel in geld als in mensenlevens.quote:
En dan achteraf klagen dat het uit de klauwen is gegierd, net zoals met roken, alcohol, online gokken, etc.quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat sowieso, die hele war on drugs kost jaarlijks meer dan het oplevert, zowel in geld als in mensenlevens.
Reguleren, belasting over heffen en klaar.
Want dat is het geval in Nederland dan?quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan achteraf klagen dat het uit de klauwen is gegierd, net zoals met roken, alcohol, online gokken, etc.
Dan ontmoedigen, en niet verbieden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
En dan achteraf klagen dat het uit de klauwen is gegierd, net zoals met roken, alcohol, online gokken, etc.
En wat als je nou zowel reality als drugs kan facen?quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:42 schreef Weltschmerz het volgende:
Reality is for people who can't face drugs.
Roken, alcohol en gokken is toch ook geen probleem?quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er zijn 800.000 probleemdrinkers waarvan 300.000 keihard verslaafde junks. Maar het is legaal dus geen probleem.quote:Op vrijdag 17 november 2023 15:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Want dat is het geval in Nederland dan?.
Ik ontken niet dat er probleemgevallen zijn, maar is Nederland een soort ghetto vol drankverslaafden dan?
OK, maar er zijn ook heel veel drugsverslaafden. En de handhaving kost jaarlijks ook over de hele wereld duizenden doden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 16:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er zijn 800.000 probleemdrinkers waarvan 300.000 keihard verslaafde junks. Maar het is legaal dus geen probleem.
Ik word elke ochtend wakker gemaakt met miauw miauw omdat de bak met brokjes leeg is, dan wel omdat meneer vindt dat de bak met brokjes niet vol genoeg meer is. Maar dat is vast niet de miauw miauw waar u het over heeft.quote:Op vrijdag 17 november 2023 16:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb laatst miauw miauw geprobeerd. Nou ik vind het behoorlijk heftig spul hoor.
Met 4MMC hoef je niet wakker gemaakt te wordenquote:Op vrijdag 17 november 2023 16:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik word elke ochtend wakker gemaakt met miauw miauw omdat de bak met brokjes leeg is, dan wel omdat meneer vindt dat de bak met brokjes niet vol genoeg meer is. Maar dat is vast niet de miauw miauw waar u het over heeft.
Ja is al jaren zo. Prijs is de afgelopen 5 jaar niet omhoog gegaan.quote:Op vrijdag 17 november 2023 14:56 schreef Beepboop het volgende:
5 euro/pil is volgens mij redelijk gangbaar.
Lik je dan aan de anus van een poes/kat?quote:Op vrijdag 17 november 2023 16:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb laatst miauw miauw geprobeerd. Nou ik vind het behoorlijk heftig spul hoor.
In vergelijking met mia is coca maar saai.quote:Op vrijdag 17 november 2023 16:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
3mmc.quote:Op vrijdag 17 november 2023 16:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik word elke ochtend wakker gemaakt met miauw miauw omdat de bak met brokjes leeg is, dan wel omdat meneer vindt dat de bak met brokjes niet vol genoeg meer is. Maar dat is vast niet de miauw miauw waar u het over heeft.
Na een gram of 5 misschien welquote:Op vrijdag 17 november 2023 16:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Lik je dan aan de anus van een poes/kat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |