Nou ja, 4:10 voor Schouten en 4:20 voor Myers....het ijs is toch wel het eerste waar je dan aan denkt lijkt me. Eens kijken wat deze dames gaan doen.quote:
https://nos.nl/artikel/22(...)jk-en-onaanvaardbaarquote:Op zondag 19 november 2023 11:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij werd een tikkeltje agressief omdat een official z'n werk deed en gebaarde dat het tijd was voor het podium en het interview dus richting een einde moest. "Film hem, film hem!!" Cameraman had daar overigens geen zin in
DAN IS ZE ZIEK!quote:Op zondag 19 november 2023 11:18 schreef Remco het volgende:
Ik gun Herbert en Martin 2 pr's in de volgende rit.
Dit is wel de juiste samenvatting jaquote:Op zondag 19 november 2023 11:18 schreef Ericr het volgende:
Weer een hoop beta haat tegen alfa man Kjeld
Hij is wel een charismatisch figuur, maar niet heel sportiefquote:Op zondag 19 november 2023 11:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit is wel de juiste samenvatting jaIk vond hem in de podcast best wel leuk eigenlijk.
Volgens mij zijn er ook wel alfa's die niet gelijk een ontzettende oetlul zijn tegen alles en iedereenquote:Op zondag 19 november 2023 11:18 schreef Ericr het volgende:
Weer een hoop beta haat tegen alfa man Kjeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |