abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP woensdag 31 januari 2024 @ 09:40:38 #126
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_212233401
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 09:39 schreef Montagui het volgende:

[..]
Uhm, dit lijkt mij niet opengebroken. Zij moeten een sleutel hebben gehad/gejat.
Een inside job!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_212233426
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2024 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Een inside job!
Maybe.
quote:
Sleutel
Volgens reclamebedrijf Global, exploitant van de bus- en tramhokjes, is geen schade ontstaan. "Wij gebruiken een sleutel om de reclamevakken open te maken, die hebben zij vast ergens verkregen", aldus een woordvoerder.
Daarbij lijkt het me dan nu ook dat de bedrijven van de verwijderde reclame posters hiervoor door XR gecompenseerd moeten worden, en niet door Global:

quote:
Het is nog onduidelijk of Global aangifte doet, maar de posters van XR worden weggehaald en die van de adverteerders worden teruggeplaatst. De kosten voor de tijd dat hun posters niet zichtbaar waren, wordt gecompenseerd.
Tenzij Global zelf die sleutel gegeven heeft....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  woensdag 31 januari 2024 @ 09:55:21 #128
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_212233546
Als deze klimaat activisten zo slim zijn als ze zelf denken dat ze zijn, waar blijven hun technologische en economisch haalbare oplossingen voor het klimaatprobleem?
pi_212234621
Walgelijke actie weer. En later deze week dus weer een nieuwe blokkeeractie waar ze weer mee gaan wegkomen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_212262374
quote:
Jetten tegen Extinction Rebellion: plan afbouw fossiele subsidies bijna klaar
https://nos.nl/l/2507183

Minister Jetten komt snel met een plan voor de afbouw van fossiele subsidies. Hij vraagt klimaatactivisten van Extinction Rebellion (XR), die morgen opnieuw de A12 willen bezetten, om "een paar dagen geduld " te hebben.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_212274652
https://twitter.com/VincentTriest/status/1753736142497653190

Nou, ze zijn nu eens op de goede plek...

_O-
pi_212275077
Het optreden van de politie en het OM is een gotspe. Dit is wat echte ondermijning van de rechtstaat betekent.
pi_212275104
Honderden actievoerders blokkeren A12 in Den Haag
https://nos.nl/artikel/25(...)eren-a12-in-den-haag
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_212275302
Best wel een storende trend, dat lastigvallen van mensen op doorgaande wegen om je punt te maken. Dat demonstratierecht is toe aan een paar duidelijke kaders en wel zo snel mogelijk, want nu zijn het klimaathippies en terreurboeren, maar als dit nu de manier is om je punt te maken, het nationale nieuws te halen én er keer op keer mee weg te komen, dan hoeven we niet heel lang te wachten tot andere actiegroepen ook snelwegen gaan blokkeren. En geef ze dan eens ongelijk.
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
  zaterdag 3 februari 2024 @ 13:55:11 #135
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_212275368
Ga een nuttige studie doen en ga dan werken voor een betere wereld.

:O
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_212275379
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 13:52 schreef Blastbeat het volgende:
Best wel een storende trend, dat lastigvallen van mensen op doorgaande wegen om je punt te maken. Dat demonstratierecht is toe aan een paar duidelijke kaders en wel zo snel mogelijk, want nu zijn het klimaathippies en terreurboeren, maar als dit nu de manier is om je punt te maken, het nationale nieuws te halen én er keer op keer mee weg te komen, dan hoeven we niet heel lang te wachten tot andere actiegroepen ook snelwegen gaan blokkeren. En geef ze dan eens ongelijk.
Die trend vind ik niet het probleem. Het probleem is het gebrek aan handhaving.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_212275438
twitter

Tja als je zo ingrijpt.. lijkt meer op soort acteer stukje voor de bühne.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_212275452
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 13:52 schreef Blastbeat het volgende:
De kaders voor het demonstratierecht zijn duidelijk genoeg wat mij betreft. Dit mag gewoon niet.
  zaterdag 3 februari 2024 @ 14:01:17 #139
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_212275483
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 13:58 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]

Is ons waterkanon weer stuk?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_212275503
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 14:01 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Nog tot aan de zomer volgens mij.

Edit: we hebben er helemaal geen meer. Is nu aanbesteding om nieuwe te kopen maar duurt natuurlijk weer eeuwig. Belgische zullen ze wel niet kunnen krijgen want die zijn daar nu zelf hard nodig tegen de boeren.
pi_212275597
Weet je, als ik als bestuurder zijnde het draagvlak voor milieumaatregelen zou willen slopen, zou ik deze lui ook lekker hun gang laten gaan. Hoe meer ze mensen lastigvallen met blokkades, schilderijen van eeuwen geleden bestoken met verf of eten, evenementen verstoren, en rare eisen stellen, des te sneller en massaler verliest de burger sympathie voor deze beweging en waar die voor staat.
pi_212275666
Kunnen we niet iedereen die protesteert op snelweg gewoon verplicht op een peleton bike zetten met een grote dynamo? 12 uur per dag, 10 jaar lang.

Dat spaart CO2 wat die XR malloten claimen te willen en stikstof waardoor er minder boeren hoeven te stoppen, zij blij. En de snelwegen blijven vrij.

Win-win-win.
pi_212275822
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 13:55 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Die trend vind ik niet het probleem. Het probleem is het gebrek aan handhaving.
Volgens mij bedoelen we hetzelfde: als dit geaccepteerd wordt, dan is het einde echt zoek.
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
  zaterdag 3 februari 2024 @ 14:38:56 #144
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_212275952
De boeren doen het ook dus wij gaan het ook doen :O
pi_212276451
Door deze activisten laat ik lekker s'avonds het licht langer aan en zulks :6
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_212276658
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 14:01 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Volgens mij lopen de agenten in werktijd en uniform gewoon mee met de demonstratie.
pi_212277150
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 13:58 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]

Hebben we hem ook weer hoor. :')

De enige echte.
pi_212277229
twitter

Mooi zo.

twitter

Maarja, zo staan ze er volgende week weer. Gewoon soort wekelijkse politie oefening die heel veel geld kost zo.
pi_212277373
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 15:17 schreef TLC het volgende:
Door deze activisten laat ik lekker s'avonds het licht langer aan en zulks :6
Ik geef nog eens extra gas met mijn 12 cilinders bij elkaar....
_O-
pi_212277403
Doet dat OM nog wel eens wat of is het gewoon een soort facade ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')