Een inside job!quote:Op woensdag 31 januari 2024 09:39 schreef Montagui het volgende:
[..]
Uhm, dit lijkt mij niet opengebroken. Zij moeten een sleutel hebben gehad/gejat.
Maybe.quote:
Daarbij lijkt het me dan nu ook dat de bedrijven van de verwijderde reclame posters hiervoor door XR gecompenseerd moeten worden, en niet door Global:quote:Sleutel
Volgens reclamebedrijf Global, exploitant van de bus- en tramhokjes, is geen schade ontstaan. "Wij gebruiken een sleutel om de reclamevakken open te maken, die hebben zij vast ergens verkregen", aldus een woordvoerder.
Tenzij Global zelf die sleutel gegeven heeft....quote:Het is nog onduidelijk of Global aangifte doet, maar de posters van XR worden weggehaald en die van de adverteerders worden teruggeplaatst. De kosten voor de tijd dat hun posters niet zichtbaar waren, wordt gecompenseerd.
quote:Jetten tegen Extinction Rebellion: plan afbouw fossiele subsidies bijna klaar
https://nos.nl/l/2507183
Minister Jetten komt snel met een plan voor de afbouw van fossiele subsidies. Hij vraagt klimaatactivisten van Extinction Rebellion (XR), die morgen opnieuw de A12 willen bezetten, om "een paar dagen geduld " te hebben.
Die trend vind ik niet het probleem. Het probleem is het gebrek aan handhaving.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:52 schreef Blastbeat het volgende:
Best wel een storende trend, dat lastigvallen van mensen op doorgaande wegen om je punt te maken. Dat demonstratierecht is toe aan een paar duidelijke kaders en wel zo snel mogelijk, want nu zijn het klimaathippies en terreurboeren, maar als dit nu de manier is om je punt te maken, het nationale nieuws te halen én er keer op keer mee weg te komen, dan hoeven we niet heel lang te wachten tot andere actiegroepen ook snelwegen gaan blokkeren. En geef ze dan eens ongelijk.
De kaders voor het demonstratierecht zijn duidelijk genoeg wat mij betreft. Dit mag gewoon niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:52 schreef Blastbeat het volgende:
Best wel een storende trend, dat lastigvallen van mensen op doorgaande wegen om je punt te maken. Dat demonstratierecht is toe aan een paar duidelijke kaders en wel zo snel mogelijk, want nu zijn het klimaathippies en terreurboeren, maar als dit nu de manier is om je punt te maken, het nationale nieuws te halen én er keer op keer mee weg te komen, dan hoeven we niet heel lang te wachten tot andere actiegroepen ook snelwegen gaan blokkeren. En geef ze dan eens ongelijk.
Is ons waterkanon weer stuk?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:58 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Tja als je zo ingrijpt.. lijkt meer op soort acteer stukje voor de bühne.
Nog tot aan de zomer volgens mij.quote:
Volgens mij bedoelen we hetzelfde: als dit geaccepteerd wordt, dan is het einde echt zoek.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die trend vind ik niet het probleem. Het probleem is het gebrek aan handhaving.
Hebben we hem ook weer hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:58 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Tja als je zo ingrijpt.. lijkt meer op soort acteer stukje voor de bühne.
Ik geef nog eens extra gas met mijn 12 cilinders bij elkaar....quote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:17 schreef TLC het volgende:
Door deze activisten laat ik lekker s'avonds het licht langer aan en zulks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |