Ikke ben d'r nogquote:Op zaterdag 18 november 2023 06:22 schreef Tijn het volgende:
Iedereen weer in slaap gevallen trouwens? Kom op mensen, hou de sphere er een beetje in
Ik sta altijd rond 6:00 opquote:Op zaterdag 18 november 2023 06:56 schreef Tijn het volgende:
En waar zijn al die zelfverklaarde ochtendmensen nou?
Ik ben nooit een ochtendmensquote:Op zaterdag 18 november 2023 06:56 schreef Tijn het volgende:
Ik ben ook een ochtendmens. Ik piek elke dag tussen 10:00 en 11:00.quote:Op zaterdag 18 november 2023 06:56 schreef Tijn het volgende:
Ik piek in mijn bed vlak voor ik wakker word, daarna is het all downhill.quote:Op zaterdag 18 november 2023 07:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik ben ook een ochtendmens. Ik piek elke dag tussen 10:00 en 11:00.
Presentquote:Op zaterdag 18 november 2023 06:56 schreef Tijn het volgende:
Perfecte dagindelingquote:Op zaterdag 18 november 2023 08:32 schreef Sally het volgende:
Pre quali kijken!
En net Hoogtepunten FP3 gezien.
Ik was te laat klaar met bobsleeën, skeleton en schaatsen kijken dus heb de training lekker geskiptquote:Op zaterdag 18 november 2023 06:56 schreef Tijn het volgende:
Schande! Zo kennen we je nietquote:Op zaterdag 18 november 2023 08:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik was te laat klaar met bobsleeën, skeleton en schaatsen kijken dus heb de training lekker geskipt
Nu alquote:
Dit is vroeg genoeg op zaterdagquote:Op zaterdag 18 november 2023 06:56 schreef Tijn het volgende:
Maar in dit geval de coureur die de muur kustequote:Op zaterdag 18 november 2023 08:33 schreef _UserName_ het volgende:
Uiteraard kon FP3 ook niet zonder problemen gaan
Goed begin halve werk en zulksquote:
De nadruk leg ik op kon, juist omdat het bijna klaar was en niet door de organisatie zelf kwamquote:Op zaterdag 18 november 2023 08:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar in dit geval de coureur die de muur kuste
Kan in elk GP weekend gebeuren
En er lag inmiddels wel rubber op de baan, met nog net wat minder dan 5 minuten te gaan:P
Ik ga alleen mijn bed uit voor een sprint race.quote:Op zaterdag 18 november 2023 06:56 schreef Tijn het volgende:
Vandaag geen werk, dus dan ben ik hopelijk eerder klaar! Maar dan is er ook nog allerlei racen op twee en vier wielen én natuurlijk heel veel langlaufen, dus ja. Maar F1 is morgenochtend gewoon prioriteit natuurlijkquote:Op zaterdag 18 november 2023 08:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Schande! Zo kennen we je niet
Nee oke, dan is het goedquote:Op zaterdag 18 november 2023 08:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vandaag geen werk, dus dan ben ik hopelijk eerder klaar! Maar dan is er ook nog allerlei racen op twee en vier wielen én natuurlijk heel veel langlaufen, dus ja. Maar F1 is morgenochtend gewoon prioriteit natuurlijk
Hoi jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |