Beterschap! ☘ Wat vervelend dat jullie er zelf ook slecht aan toe zijn. Het lijkt me lastig er dan ook nog voor je zieke kindje te zijn. En dat met de feestdagen.quote:Op zaterdag 23 december 2023 20:15 schreef archito het volgende:
Wij hebben inmiddels ook buikgriep gekregen gisterenavond, dus voor ons waarschijnlijk geen kerst dit jaar.😞
Meest ellendige nachtfles ooit gegeven en overdag is het ook maar schipperen. Maar vriendin heeft het nog zwaarder te pakken dus weinig keus. 😜
Wij hebben van die glow in the dark spenen, hebben er 4 in bed liggen.quote:Op woensdag 6 december 2023 17:05 schreef archito het volgende:
B. lanceert haar speen ooit een meter van het bed af. Of nog vervelender, aan de andere kant bij de muur ónder het bed.
Wij gaan ook maar voor de meerdere spenen in bed denk ik. Dan kan niet alleen B. er sneller een vinden maar wij ook. 😜
Beterschap!quote:Op zondag 24 december 2023 10:43 schreef Piles het volgende:
Voor het eerst in lange tijd een staaf in mn neus geduwd en ja wel, corona![]()
Verklaart het gehoest wel iig.
Overigens gaan we hier met slapen de goede kant op![]()
Hij valt overdag helemaal zelf in slaap (alleen speen ff terugdoen), ook met zn gesnotter en gehoest. Slaapt soms zelfs langer dan 30 minuten.
S nachts ook steeds rustiger, alleen het eerste uur s avonds nog een keer of 3-4 terug om speen te doen of handjes vast te houden. Nog wel voedingen s nachts, maar vannacht dus om 1u en toen om 5.45u (en om 22u ff wakker, maar weer in slaap gevallen). Voor sommigen zal het als drama klinken, voor ons in revolutionair
Oh nee Knorrie was gewoon thuis hoor, mijn ouders zijn hier komen oppassenquote:Op zondag 24 december 2023 14:45 schreef Piles het volgende:
Lekker @:Debsterr ! Beetje jaloers wel![]()
![]()
Hier heeft schoonmoeder al paar gevraagd of R mag komen logeren, maar we durfden dat nog niet aan met die dramatische nachten. Maar het zit er wel aan te komen
Ah beter ja. Hier is schoonmoeder aangewezen op OV, ik weet niet of die s avonds nog thuis komtquote:Op zondag 24 december 2023 15:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh nee Knorrie was gewoon thuis hoor, mijn ouders zijn hier komen oppassen.
quote:Op maandag 25 december 2023 07:33 schreef Mathijz het volgende:
Zoon van 11 maanden was eergisteren logeren bij opa en oma. Voorbeeldig gegaan, nacht doorgeslapen en nu weer thuis en meermaals wakker geweest
Vanaf de andere kant (als tante): als dat je enige reden is om steeds nee te zeggen tot nu toe, dan gewoon doen!quote:Op zondag 24 december 2023 14:45 schreef Piles het volgende:
Lekker @:Debsterr ! Beetje jaloers wel![]()
![]()
Hier heeft schoonmoeder al paar gevraagd of R mag komen logeren, maar we durfden dat nog niet aan met die dramatische nachten. Maar het zit er wel aan te komen
Precies dit! Zelf ook lang die drempel gevoeld maar dat is niet nodig. Oma, oom en tante, zus en schoonzus… allen nemen die eventuele slechte nacht voor lief. En genieten er meestal enorm van. En bij ons de kleine ook. Andere omgeving, andere energieniveau. Gewoon doen!quote:Op dinsdag 26 december 2023 08:21 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Vanaf de andere kant (als tante): als dat je enige reden is om steeds nee te zeggen tot nu toe, dan gewoon doen!
Mijn nichtje komt morgen logeren, en dat vind ik hartstikke leuk. Mn broer en zn vriendin zijn best wel moe doordat de nachten de laatste tijd niet zo lekker gaan. Ik vind het heel leuk wat meer tijd met mn nichtje te hebben, alleen, want dat is heel anders dan met broer of zn vriendin erbij. En ik vind het fijn om op die manier hen even te kunnen ontlasten. Dat ik misschien 5x mn bed uit moet dan in de nacht, ja, ach. De nacht erna kan ik weer bijslapen. Ik had het heel jammer gevonden als zij nee hadden gezegd puur vanwege de niet zo lekker gaande nachten, terwijl mij dat geen bal uit maakt en ik het juist leuk vind om tijd met nichtje te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Had ik maar tips te geven, maar ik kom hier ook vooral om tips te halen qua slapenquote:Op woensdag 27 december 2023 16:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sinds gister drama met slapen. Ze raakte oververmoeid gisteravond en dat hebben we geweten. Hebben er superlang over gedaan om haar eindelijk in slaap te krijgen. Vannacht heel onrustig geslapen, heb zelf bijna geen oog dicht gedaan. De hele dag gaan de dutjes ook al drama. Niet te doen. Hoe moeten we nou weer uit deze neerwaartse spiraal van oververmoeidheid raken? Ik weet het even niet meer.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 december 2023 16:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Had ik maar tips te geven, maar ik kom hier ook vooral om tips te halen qua slapen
Geduldig blijven, zelf vroeg naar bed (hier om 19.30u meestal), apart slapen (met oordopjes!) en afwisselen (zij de eerste helft, ik de tweede helft v/d nacht). En bidden en hopen dat het snel beter gaat...
Overigens gaat het altijd weer beter, alleen wanneer is de vraag. Wij worden ook blij van de kleinste stapjes, en soms heel chagrijnig van een stap terug. Maar het hoort er bij zeggen ze
[..]Geduldig blijven lukt me dus op het moment gewoon echt even niet. Ik kan er echt om janken, want normaal ben ik heel geduldig. Zelf vroeg naar bed is al de standaard ja, lig al een hele tijd tussen 20:00 en 21:00 in bed. Apart slapen zit er niet in, of ik moet op een luchtbed gaan liggen, of op de bank. Maar beide gaan niet beter zijn voor mijn nachtrust. En afwisselen, tja, dat is nog wel een optie, maar dan is mijn man overdag niet te genieten en ik heb hem overdag nu even harder nodig dan 's nachts (want we hebben ook nog een peuter rondlopen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel thanks voor het meedenken. Het wordt altijd weer beter, dat weet ik wel, maar het helpt nu gewoon even niet dat ik me al gigantisch kut voel en dan nu de oververmoeidheid van Lilo erbij.
Ze is nu gelukkig even in slaap gevallen in de draagdoek. En morgen gaan de kindjes naar de opvang, kan ik even bijslapen. En hopelijk slaapt Lilo dan ook weer het nodige bij, want ze slaapt daar altijd beter dan thuis
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Volledig herkenbaar allemaal hoorquote:Op woensdag 27 december 2023 17:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geduldig blijven lukt me dus op het moment gewoon echt even niet. Ik kan er echt om janken, want normaal ben ik heel geduldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |