Onbegrijpelijk inderdaad dat ze dit weer eens onderschatten, ze zijn er met de SC uiteraard wel overheen gereden maar dat zijn totaal andere krachten en snelheden.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:03 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Toch raar dat ze er geen rekening mee houden, is niet de eerste keer, waarom checken ze op voorhand die putdeksels niet, ze hebben maanden de tijd gehad.
Ik weet eigenlijk niet eens of dat wel waar is....? Dat het voor 'ons' is, zeg maar?quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:03 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Allemaal zodat wij Europeanen niet midden in de nacht hoeven op te staan
Buurman en buurman.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:01 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
komt helemaal goed hoor
Putdekselrand drama.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:07 schreef Legoblokje het volgende:
Ik schakel net in. Start uitgesteld?
Hele andere sportcultuur. Ik wil niet zeggen dat het zondag ineens bomvol zit hoor, zeker niet, maar dat het bij een training goeddeels leeg is zegt gewoon niet zoveel, en zéker niet dat het 'een complete mislukking' is.quote:Op vrijdag 17 november 2023 08:56 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Kijk eens op fotos van de vrije training in Zandvoort, Monza, Spa, Silverstone, etc. Zit allemaal (zo goed als) vol. En zeker als je bedenkt wat dit gekost heeft een hoe enorm veel reclame er voor gemaakt is, is het gewoon een complete mislukking.
Dat zal ook meespelen, maar dat de race op zaterdag is en niet op zondag is denk ik wel voor onsquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens of dat wel waar is....? Dat het voor 'ons' is, zeg maar?
Kreeg de indruk dat het meer te maken had met de overlast voor de stad qua afsluiten van de wegen. En het moest en zou natuurlijk 's avonds plaatsvinden, anders heb je nog niks aan die neonlichten voor het ploatje.
Oehquote:
Weet niet of je wel eens in Vegas bent geweest, maar de stad is rond dat tijdstip levendiger dan half 3 's middagsquote:
Sarcasme?quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:08 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat zal ook meespelen, maar dat de race op zaterdag is en niet op zondag is denk ik wel voor ons
Dat kan gewoon samen, komen die putdeksels ook niet meer omhoog.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:05 schreef SemPai het volgende:
[..]
4am moest de strip toch weer open voor het gewone verkeer?
niet zoveel schadequote:Op vrijdag 17 november 2023 09:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Zhou werd eerst ook genoemd, dacht ik. Maar verder niks meer over gehoord.
Dat klopt, maar de coureurs horen gewoon te slapen, topsporters hebben meestal wel een aardig strak schema in zo'n weekend.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of je wel eens in Vegas bent geweest, maar de stad is rond dat tijdstip levendiger dan half 3 's middags
Max en Checo nemen een extra Red Bull, kunnen ze door.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:10 schreef Evenstar het volgende:
Zelfs ik kan dit niet meer verdedigen
Je gaat coureurs toch niet midden in de nacht laten rijden joh, mafklappers.
Competitievervalsing! Inleveren die titels.quote:Op vrijdag 17 november 2023 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max en Checo nemen een extra Red Bull, kunnen ze door.
de putten kwamen met rand en al uit de straatquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is dichtlassen niet gewoon sneller?
Nou ik niet hoorquote:Op vrijdag 17 november 2023 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of je wel eens in Vegas bent geweest, maar de stad is rond dat tijdstip levendiger dan half 3 's middags
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |